Zo snel de plakkes er af mogen (morgen in de late namiddag dus, na het douchen ofzo haalk ze er wel af
) komen er foto's
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zo snel de plakkes er af mogen (morgen in de late namiddag dus, na het douchen ofzo haalk ze er wel af
) komen er foto's

) maar liever een beetje een rode huid (het doet niet pijn oid) dan een MD die zoek is
Ik slaap nl echt heul heul heeeeuul onrustig
)
pharagirlke schreef:hihiIk ga hem voorlopig s nachts nog afplakken na deze 24 uur
Want ik ben zo'n onrustige slaper... Met wat pech vind ik mijn MD naast me als ik wakker word
(dus nu houd ik sowieso, zoals me aangeraden is, de plakker er 24 uur op he )
Dan ga ik gewoon s avonds als ik rustig zit ze ff aan zuurstof laten en dan alsk wat ga doen of ga slapen gewoon plakker er weer op.
kan geen kwaad, nat worden ze toch wel en sommige pleisters worden smerig onder de douche.
kan ik ineens kijken hoeveel korstjes er nog af willen. (ik wil er alleen niet te veel aan frutten... Ben bang dat ik hem dan ga irriteren)
)

xDramaQueen schreef:pharagirlke schreef:hihiIk ga hem voorlopig s nachts nog afplakken na deze 24 uur
Want ik ben zo'n onrustige slaper... Met wat pech vind ik mijn MD naast me als ik wakker word
(dus nu houd ik sowieso, zoals me aangeraden is, de plakker er 24 uur op he )
zou de plakker er toch langer op houden, mijn piercer zei 5 dagen, hij is geen voorstander van piercings dichtplakken maar hoeveel verhalen gaan er wel niet rond dat de md er de 2de dag al uitvalt?
juist, teveel doodzonde.
en gefeliciteerd!
Morrow_Less schreef:xDramaQueen schreef:
zou de plakker er toch langer op houden, mijn piercer zei 5 dagen, hij is geen voorstander van piercings dichtplakken maar hoeveel verhalen gaan er wel niet rond dat de md er de 2de dag al uitvalt?
juist, teveel doodzonde.
en gefeliciteerd!
Ik hbe op mijn 3 MD's nooit een plakker geplakt en ze zitten er nog altijd. Zelfs niet de eerste dagen.
, wel lezen hoor, ik bedoelde ermee dat phara prima weet of ze wel of niet langer pleistertje wil, zij kan dat zelf het beste aanvoelen
Ik ga mijn gevoel volgen en dat zegt op dit moment nog dat ze nog wat steun nodig hebben
Ze zien er mooi uit op dag twee, ze hadden nog een beetje bloed (opgedroogt) maar dat is er onder de douche afgegaan. Voorlopig geen zwelling en daar ben ik blij om. Vandaag is wel de laatste dag dat ik dit type plakker op kan doen 
Vind dat voorlopig wel mee vallen maar als dat op je arm moet .... ppft al die haartjes 
echt niet... wel jammer want vind op de vinger ook super wijs maar even geen gaten meer