Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
een homeopatisch smeerseltje was het!

Wist het alleen niet zeker, omdat ik dat niet goed had doorgekregen bij de bloeduitslagen de vorige keer.

Paula schreef:@MP; Gefeliciteerd met je theorie!!![]()
@Marilla; Alvast een fijne avond morgen! Goed en leuk idee om vrijwilligerswerk te gaan doen. Zullen ze vast blij mee zijn. Wat houdt je werk dan in?
House is dé serie...
Vanmorgen bloed laten prikken. Zag aangekruist; Vitamine D, foliumzuur, vitamine B12. Dat laatste wijst er dus op dat de dokter mijn vit. B12 waarde ook te laag vond. En die houdt een ondergrens van 150 aan. Ben dus benieuwd hoe laag 'ie dan wel niet was/is. Misschien worden het dan toch nog injecties.
Woensdag kan ik bellen voor de uitslag dus ben benieuwd.
Vind het ook gewoon zo vervelend voor mn vriend
Ik weet wel dat hij het begrijpt en niet heel erg vindt maar zoals vanochtend waren we na het ontbijt weer ons bed in gedoken omdat ik zo moe was, kwam hij heel lief er bij liggen.. nou even lekker liggen praten, knuffelen enzo.. En dit hoeft niet heel groot op bokt te staan dus dan maar even zo
Maar het was gewoon heel lief en intiem maar ik ben gewoon zo moe dat seks niet wil... Na een minuut ben ik zo moe dat mn spieren gaan trillen en ik gewoon buiten adem ben.. En het is helemaal niet mijn bedoeling om jullie zo lekker mee te laten genieten maar ik moest het gewoon even kwijt want ik word er gewoon onwijs verdrietig van
okee okeeee dat vervolgens gaat naar hmm gaat eigenlijk best goed. En daarna weer lekker tukken.
Misschien is het moment binnen een uur na een tukkie?
Vriend ging film kijken (met nog veel herrie ook, dus ik was echt heel moe
) en ik ben lekker op zn schoot in slaap gevallen!
En vandaag was het gewoon lief en van het een kwam het ander, en als ik dan op zo'n moment instort is gewoon onwijs balen.. Maarja ik heb natuurlijk ook een superzware dag gehad gisteren

Ik kan in ieder geval wel heerlijk genieten onder de zonnebank! Wekker op een half uurtje, heb ik meteen een half uurtje gerust!