Alissaaa als jij het in Needles and Pins gedaan hebt (zou wel heel toevallig zijn) heb ik je gezien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suor schreef:Heeft iemand hier ervaring met zo'n inner conch piercing? Ik wil het zooo graag, maar ben bang dat het gigantisch pijn doet
Anthea schreef:Ik vind stretcher zo'n raar woord.
Waar heb je je md laten zetten?
pharagirlke schreef:DQ hoe lang heb je die al? hoe groot is het gaatje nu en hoe dik is de piercing die je er doorheen wil?
Ik heb mijn helix in twee jaar tijd probleemloos van 0.8 naar 1.6 opgerekt, wel met 1.2 als tussenstap die er ruim 9 maanden ingezeten heeft. Van gewone oorbel naar eerste piercing (de 1.2 dus) was echt een bitch... Bij beide... Maar van 1.2 naar 1.6 voelde ik niet eens.
pharagirlke schreef:ik gebruik het eigenlijk ook altijd....
Alissaaa als jij het in Needles and Pins gedaan hebt (zou wel heel toevallig zijn) heb ik je gezienmeisje voor mij liet nl een MD zetten.
Die was nog best grappig.
lisette_D schreef:dat ik dit topic nou niet eerder heb ondekt !!!![]()
Heel erg handig.. Kunnen jullie mij met mijn dillema's helpen?
Ik heb een tragus navel en Dermadinges in mn pols nou die laatste komt heel vaak in een keer etter uit heel raar .. Beetje bloederig enzo![]()
En nou wil ik eigenlijk ook nog een tongpiercing hebben, maar ben bang dit ik er bijvoorbeeld op bijt. Gebeurt dit snel ??
marlies85 schreef:Suor schreef:Heeft iemand hier ervaring met zo'n inner conch piercing? Ik wil het zooo graag, maar ben bang dat het gigantisch pijn doet
Ik heb een inner conch.
Het zetten is best wel even gemeen jamaar dan ben je er nog niet....daarna begint de ellende pas
Na zo'n 6 á 7 maanden was hij eindelijk niet pijnlijk mee bij mij.Maar de inner conch staat ook wel bekend als een rasechte b*tch
yvvv schreef:Heeft er hier iemand ervaring met intiempiercings?
Sorry als het al ergens anders in het topic staat, maar vind 53 blz wel heeeeeeeeeeeel veel werk...
Ik heb zelf overigens een traguspiercing en een tepelpiercing, maar zit nog heeeel erg te twijfelen over een derde...