Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geen gezicht helaas.. Naomi_Haffie schreef:Ik wil graag acryl of gelnagels..
Ben alleen bang dat ik er niet mee overweg kan.
trudel schreef:een vriendin heeft een pakket gekocht om zelf acryl nagels te zetten lekker handig!!
na veel oefenen wilhet al aardig lukken alleen het eraf halen snap ik nog steed sniet helemaal dat moet je vijlen ofzo??
maar tot hoe ver???
heeft iemand nog tios om iets leuks te doen met acryl? en het eraf halen ahha!!
trudel schreef:een vriendin heeft een pakket gekocht om zelf acryl nagels te zetten lekker handig!!
na veel oefenen wilhet al aardig lukken alleen het eraf halen snap ik nog steed sniet helemaal dat moet je vijlen ofzo??
maar tot hoe ver???
heeft iemand nog tios om iets leuks te doen met acryl? en het eraf halen ahha!!
areke schreef:elke keer in de aceton zou ik niet doen, tast ook je eigen nagels aan op den duur.
Wil je ze er veilig af hebben moet je toch echt vijlen of gewoon zulke dingen aan de nagelstylistes over laten, die hebben er voor geleerd![]()
Naomi_Haffie gel is iets zachter en flexiebeler als acryl.
Je moet natuurlijk niet gelijk lang beginnen, maar je nagelstyliste (mist je geen huis tuin en keuken prutser hebt) kan je wel vertellen wat het beste is.
SassieSjaak schreef:areke schreef:elke keer in de aceton zou ik niet doen, tast ook je eigen nagels aan op den duur.
Wil je ze er veilig af hebben moet je toch echt vijlen of gewoon zulke dingen aan de nagelstylistes over laten, die hebben er voor geleerd![]()
Naomi_Haffie gel is iets zachter en flexiebeler als acryl.
Je moet natuurlijk niet gelijk lang beginnen, maar je nagelstyliste (mist je geen huis tuin en keuken prutser hebt) kan je wel vertellen wat het beste is.
De nagelstyliste zet je ook elke keer in de aceton! Bel maar naar een studio en vraag maar hoe je ze eraf krijg?
Vijlen is al helemaal niet goed, omdat je dan ineens in je eigen nagel zit,en is veelste veel werk.

. 
.
?