Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:51

Langzamerhand denk ik er ook steeds meer over om naar de HA te gaan.
Ik ben weliswaar te zwaar (zo'n 20 kg) maar ik ben 43 en eigenlijk altijd al te zwaar geweest. Mijn gewicht is wel stabiel. ik ben zeker niet van plan op dieet te gaan (hoewel ik altijd een beetje uitkijk) want ik heb alle dieten al eens geprobeerd in mijn leven.
Ik heb 80G en ze lijken nog steeds te groeien. En ze zijn ook nogeens ongelijk. Ik heb altijd last van mn nek en schouders, weet niet eens meer hoe het voelt om geen last te hebben...

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:14

Iemand nog tips voor een goede sportbh om paard te rijden? liefst in een kleurtje... verkrijgbaar in 75E...?

wie bestelt hier af en toe bij Freya? Hoe zijn de bikini's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:22

Ik heb een sportbh bij de hunkemoller gekocht!
http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... 8754253e26
Deze, en die zit echt goed! Doordat de band via je schouders over je rug weer terug onder je borsten lopen worden je schouders automatisch beetje naar achter gezet zegmaar. En je borsten worden echt ondersteund..doorzitten en alles, ik heb nergens last van! ;)
Wel een heel karwei de bh aan te doen! :')

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:26

ik zweer nog steeds bij de shockabsorber! Wel de juiste nemen, met niveau 4. Ik wil echt niet anders meer na een lange lange zoektocht!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:18

is geen dure Sharona...
Ik kan hem misschien eens passen en staan springen in het pashokje :D

en Shockabsorber... sowieso moet ik voor het hoogste niveau gaan met mijn paard, ze heeft een héle hoge schoft en hobbelt écht énorm, ik kan er al goed op doorzitten, maar mijn tieten geraken er niet aan gewend :+

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:22

Zwerte schreef:
ik zweer nog steeds bij de shockabsorber! Wel de juiste nemen, met niveau 4. Ik wil echt niet anders meer na een lange lange zoektocht!

tot welke maat gaat deze bh en hebben ze een site of iets waar je kan bestellen evt

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:25

tamaramt schreef:
Zwerte schreef:

tot welke maat gaat deze bh en hebben ze een site of iets waar je kan bestellen evt

laat maar; ik heb de site al gevonden
gaat maar tot cup G dus helaas

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:40

_JL_, ik heb zelfde cup als jij en ik heb een sportbh van Anita. Erg fijne BH en je tieten zitten echt goed vast zeg maar :+ Haha.
Ik weet niet meer wie, maar een van de bekende dressuuramazones maakt er reclame voor.
Ik raad hem echt aan! Zit lekker en geen moeite met aandoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:48

_JL_ schreef:
is geen dure Sharona...
Ik kan hem misschien eens passen en staan springen in het pashokje :D

Zo stond ik ook hoor..mn ma tegen die verkoopster, want die keek nogal vreemd "Ja ze doet paardrijden, dus ze moeten écht vastzitten" _O-
Careano schreef:
Ik weet niet meer wie, maar een van de bekende dressuuramazones maakt er reclame voor.

Lotje Schoots? Die komt me iig bekend die reklame maakt

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:49

Ja, die is het ;)
Haha, dat vastzitten is bij de Anita wel echt zo! Laatst zei mijn zusje zo tegen mijn moeder: Maar mam, jij zei altijd dat als je borsten niet bewegen, dat ze nep zijn. Maar Tessa's borsten bewegen helemaal niet! (terwijl ze zat te kijken naar mijn les :D ).
Is wel het doel van een goede sportbh hahaha.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:50

_JL_ schreef:
Iemand nog tips voor een goede sportbh om paard te rijden? liefst in een kleurtje... verkrijgbaar in 75E...?

Ik heb ook 75E, maar omdat daar zo lastig aan te komen is smokkel ik wel eens met 80D. Daar liggen de schappen vol mee.
De D cup bij 80 is gelijk aan de E cup bij 75, alleen is dat elastiek dan net even te wijd. Niet echt fijn als je een tijdje moet doorzitten.

Laatst heb ik een advies gekregen na het invullen van een vragenlijst op internet: http://www.KiesDeJuisteSportBH.nl

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... act-free-2

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... ion-free-2

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:57

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 08:30

_JL_ schreef:

Ik heb deze zelf in 70E, zit SUPER (word gepromoot door Lotje Schoots)
http://work-steunkousen-bh-borstprothes ... a-5527.jpg

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:12

_Marleen_ schreef:
_JL_ schreef:

Ik heb deze zelf in 70E, zit SUPER (word gepromoot door Lotje Schoots)
http://work-steunkousen-bh-borstprothes ... a-5527.jpg

Ik heb 70E en heb nog zo eentje liggen, ik vind hem afgrijselijk. Veel te slap en vooral ook van achter, heb er nu extra elastiek over het rugpand in laten zetten.

Daarna toch shockabsorber geprobeerd en dát zit super. Helemaal ingesnoerd, 't kan geen kant meer op. Zonder shirtje lijkt beetje raar maar met shirtje gewoon heel normaal.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 09:22

Vind jij hem slap Ilsemarie? Bij mij werkt ie juist heel goed, maar ik denk dat dat dan per persoon verschilt. Ik weet trouwens niet of die grijze anders is dan de witte of dat dat alleen kleurverschil is, want ik heb de witte.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 10:08

Meavey schreef:
Ik heb deze en zit heerlijk, en niet net als veel sportbeha's naar elkaar gedrukt maar gewoon beugel en 2 tieten. ;)
http://www.bravissimo.com/products/ling ... lour=Black

he, dat lijkt me idd ook wel een stevige bh
en eindelijk een sportbh met beugels in cup h ;) :0
waar heb jij deze besteld in nl want de site is van engeland maar daar ga ik toch echt niet bestellen

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 10:17

tamaramt schreef:
Meavey schreef:
Ik heb deze en zit heerlijk, en niet net als veel sportbeha's naar elkaar gedrukt maar gewoon beugel en 2 tieten. ;)
http://www.bravissimo.com/products/ling ... lour=Black

he, dat lijkt me idd ook wel een stevige bh
en eindelijk een sportbh met beugels in cup h ;) :0
waar heb jij deze besteld in nl want de site is van engeland maar daar ga ik toch echt niet bestellen

@meavey
ik heb een site gevonden in nl die ze verkopen
zit er aan te denken om er maar meteen 2 te kopen
zitten ze echt stevig genoeg; ook met doorzitten e.d.
welke cupmaat heb jijzelf ??

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 12:29

Careano schreef:
Vind jij hem slap Ilsemarie? Bij mij werkt ie juist heel goed, maar ik denk dat dat dan per persoon verschilt. Ik weet trouwens niet of die grijze anders is dan de witte of dat dat alleen kleurverschil is, want ik heb de witte.

Ik kreeg meer last van deze met rijden dan van m'n veel te kleine. Ik had ook de witte, is alleen kleur.
Hij leek me wel fijn met dat bandje zo aan de zijkant maar ik vind hem niet echt stevig. Verschilt denk ik idd. Ik heb ondanks dat ze niet eens zo groot zijn wel erg zware borsten dus misschien dat het daaraan ligt. Shockabsorber vind ik echt veeeeeeeeeel fijner, daar kan het écht geen kant op. Daar zit elke borst ook een beetje apart. Denk dat bij mij meer was dat het gewicht eigenlijk werd samengevoegd en dat de zwaartekracht dan toch flink gaat werken.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:52

Ik heb zojuist mijn 2de marlies dekkers bh uitgezocht. Donkergrijs met zwarte print en glittertjes (niet echt een duidelijke foto van kunnen vinden op i-net). Cup is toch weer een maatje gegroeid, dus deze keer een 75E ipv een 70E (kon de breedte ook wel hebben bij dit model). Ben er erg blij mee, maar helaas mag ik hem pas over een maand dragen als ik jarig ben geweest :\ .

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:59

tamaramt schreef:
@meavey

Ik rijd zelf geen paard meer maar met rondrennen op een keuringdag of met sporten zit hij super.
Dus ja doorzitten kan ik niet echt zeggen, maar ik heb ook deze: http://www.bravissimo.com/products/ling ... ck%2fWhite

En die zit goed als ik hem net aandoe maar zakt later toch wat meer uit en drukt je voorgevel naar het midden, die freya vind ik echt beter zitten.
Ik heb 75F, en bestel dus wel daar echt super shop!
En veel goedkoper als in nederland.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:55

dus tot nu toe is het 1-0 voor shockabsorber... :+
ik ga eens zoeken waar in belgië die te koop zijn...

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:57

hebben jullie in belgie ook de winkel Livera? Want daar heb ik em vandaan.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 20:13

Meavey schreef:
tamaramt schreef:
@meavey

Ik rijd zelf geen paard meer maar met rondrennen op een keuringdag of met sporten zit hij super.
Dus ja doorzitten kan ik niet echt zeggen, maar ik heb ook deze: http://www.bravissimo.com/products/ling ... ck%2fWhite

En die zit goed als ik hem net aandoe maar zakt later toch wat meer uit en drukt je voorgevel naar het midden, die freya vind ik echt beter zitten.
Ik heb 75F, en bestel dus wel daar echt super shop!
En veel goedkoper als in nederland.

hoe duur is veel goedkoper??
Ik heb ze namelijk via internet in nl gevonden voor maar 46,95 dus dat vind ik ook al echt goedkoop
bhs in mijn cupmaat zijn vaak het dubbele of driedubelle namelijk
de sportbhs die ik via kiesedejuistesportbh heb gekocht waren ook 59,95 en dan nog zelfs zonder beugel

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:20

tamaramt schreef:
Ik heb ze namelijk via internet in nl gevonden voor maar 46,95 dus dat vind ik ook al echt goedkoop
bhs in mijn cupmaat zijn vaak het dubbele of driedubelle namelijk
de sportbhs die ik via kiesedejuistesportbh heb gekocht waren ook 59,95 en dan nog zelfs zonder beugel

Kan je toch zien op die link, prijs in euro's aanklikken rechtsboven het eu vlaggetje, nu 28 euro nogwat, flink goedkoper vind ik dus. ;)

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:41

Waar ik last van heb, waardoor ik besloten heb om een verkleining te laten doen?
Ik heb al jaren last van schouders, rug en nek. Ik hoop dat het hierna voorbij is. Verder zijn mijn borsten erg breed, waardoor ik in de zomer schuurplekken krijg op mijn bovenarmen van mijn bh.
Ook krijg ik in de zomer vaak smet plekken onder en tussen mijn borsten. Ook daar hoop ik straks vanaf te zijn :j
En verder zou het wel eens leuk zijn een leuke bh te kopen en leuke shirtjes, die vanwege mijn borsten niet altijd in maat L hoeven te zijn :D
Blousjes in maat L krijg ik niet eens dicht :roll:
Woensdag is het al zover :oo