Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:Ik heb 31, maar daar klopt denk ik niet veel van.
Niet echt heel zorgvuldig ingevult en dit soort tests kan ik eig. nooit invullen wat ik wil invullen.
Maar ik ben wel een asperger.
Een deel van de vaardigheden heb ik ook langzaam aan geleerd in de jaren.
Scheelt ook.
horselove154 schreef:Hoe kun je het beste omgaan met een vriendin die waarschijnlijk ook autisme heeft? Terwijl je zelf ook kenmerken van autisme hebt?
Noliita schreef:Marjoow schreef:zo'n beetje niemand weet van mij dat ik PDD-NOS heb. Wil dit eigenlijk ook graag zo houden
Ik snap het wel hoor, maar vind je het niet fijn als mensen weten hoe ze het beste met jou om kunnen gaan?
Orange_peach schreef:horselove154 schreef:Hoe kun je het beste omgaan met een vriendin die waarschijnlijk ook autisme heeft? Terwijl je zelf ook kenmerken van autisme hebt?
hetzelfde als dat jij wil dat zij met jou omgaat lijkt mij hierbij het makkelijkst ...
bij de test heb ik ook gewoon de antwoorden aangeduid die ik nu denk, hoewel ik ook al ontzettend veel heb afgeleerd en dus vroeger ook heeeeel andere dingen zou hebben aageduidt ... en toch kom ik nog zo hoog uit.
horselove154 schreef:Maar dat is nu juist het probleem, dat is zo moeilijk en lukt niet zo heel vaak...