Hoop dat het vrijdag allemaal gaat lukken, Ciska!
Mijn benen zijn mooi ingepakt met die kousen, ik heb twee lymfdrainage-behandelingen gehad en ik moet dagelijks één trombosespuit zetten. Rest moet ik maar afwachten bij de orthopeed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Ik wilde hier een vraag stellen
Ik loop inmiddels alweer een jaar of 7 met een ingescheurde kruisband rond. Het duurde 1,5 jaar voor ze erachter kwamen (tijdens een kijkoperatie voor m'n meniscus). In overleg met fysio en orthopeed is toen besloten om geen reconstructie te doen, maar spieren sterk te maken. En dat gaat eigenlijk heel goed. Ik heb nauwelijks last van m'n knie, zolang ik m'n spieren sterk hou.
Ik kan bijna alles, in ieder geval wat ik wil. Volgend jaar ga ik misschien bergwandelen, dus daar ook maar goed voor trainen.
Toch spookt een reconstructie door m'n hoofd. Soms heb ik pijn na trainen, maar dit is niet vaak. Als ik een reconstructie doe kan ik m'n bijbaan een tijd niet meer doen, tijd niet meer sporten. In de toekomst is het het misschien wel waard. Maar ik twijfel omdat hij niet geheel is doorgescheurd. Dus had ik hier de vraag aan mensen die een reconstructie hebben gehad: kan je nu alles weer? Is het het waard?