Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riss schreef:Is het toevallig ook slecht om gespleten haarpunten uit elkaar te trekken?
_Kiki_ schreef:Iemand nog een goede tip tegen ingegroeide haartjes? Ik epileer m'n benen/oksel/bikinilijn, maar zeker bikinilijn/oksels heb ik héél veel last van ingegroeide haartjes, niet grappigIk scrub regelmatig, maar ook dat helpt niet
_Kiki_ schreef:Iemand nog een goede tip tegen ingegroeide haartjes? Ik epileer m'n benen/oksel/bikinilijn, maar zeker bikinilijn/oksels heb ik héél veel last van ingegroeide haartjes, niet grappigIk scrub regelmatig, maar ook dat helpt niet
_Kiki_ schreef:_Kiki_ schreef:Iemand nog een goede tip tegen ingegroeide haartjes? Ik epileer m'n benen/oksel/bikinilijn, maar zeker bikinilijn/oksels heb ik héél veel last van ingegroeide haartjes, niet grappigIk scrub regelmatig, maar ook dat helpt niet
Ik epileer dusDus tips voor het scheren werken niet echt
En scrubben doe ik na het epileren
dasj_02 schreef:head&schoulders
of hoe je het schrijft
die met die citroentjes
gebruik ik zelf ook
Ukkiee schreef:Als je je haar elke dag met shampoo wast, wordt het sowieso sneller vet. Dan was je namelijk telkens het beschermlaagje er af en om dat weer aan te maken, produceert je haar vet om dat weer aan te maken. Dus meer wassen, daar wordt je haar juist alleen maar vetter van.
brittje88 schreef:maak je je epileer apparaat altijd goed schoon?