Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brittje88

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:16

denk ik ook wel ja Huilen van het lachen trek je die haren alleen maar veder uit elkaar Tong uitsteken

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:20

Riss schreef:
Is het toevallig ook slecht om gespleten haarpunten uit elkaar te trekken Clown ?

Doe je dat? Clown

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:33

jaaaaa Tong uitsteken
maar iedereen zegt wel van ;
ik denk dat het slecht is .
maar dat denk ik ook
k wil zekerheid Clown

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:35

Dat is slecht, want als je daarna naar de kapper gaat, moet er óf veel meer van je haar af, óf heb je als je ij de kapper vandaan komt nog steeds dode punten.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:28

Iemand nog een goede tip tegen ingegroeide haartjes? Ik epileer m'n benen/oksel/bikinilijn, maar zeker bikinilijn/oksels heb ik héél veel last van ingegroeide haartjes, niet grappig Ik scrub regelmatig, maar ook dat helpt niet

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:25

_Kiki_ schreef:
Iemand nog een goede tip tegen ingegroeide haartjes? Ik epileer m'n benen/oksel/bikinilijn, maar zeker bikinilijn/oksels heb ik héél veel last van ingegroeide haartjes, niet grappig Ik scrub regelmatig, maar ook dat helpt niet

Je moet na het scheren even goed scrubben en daarna je huidje insmeren zodat het zacht wordt. Dat helpt denk ik wel.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:44

bij mij helpt het om goed met de haren mee te scheren en niet te lang het zelfde mesje te gebruiken.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:30

_Kiki_ schreef:

Ik epileer dus Vork Dus tips voor het scheren werken niet echt Nagelbijten / Gniffelen En scrubben doe ik na het epileren Ja

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:32

wat zijn ingegroeide haartjes

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:32

_Kiki_ schreef:
_Kiki_ schreef:

Ik epileer dus Vork Dus tips voor het scheren werken niet echt Nagelbijten / Gniffelen En scrubben doe ik na het epileren Ja

Misschien moet je dan maar eens gaan scheren ?

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:33

Nou, kijk, als ik scheer, dan heb ik het nog véél erger Scheve mond En het groeit zo hard weer terug, dat ik het zo vaak allemaal moet scheren. Zelfs epileren moet ik zo'n 2/3 keer per week doen om het netjes te houden, laat staan scheren

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:36

doet dat niet pijn

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:38

Nou, een fijn gevoel is het niet, maar echt heel veel pijn vind ik het niet doen hoor

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:41

ik zou er al geen held in zijn hoor Haha!

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:52

en wat vinden jullie nou echt een goede shampoo als ik vragen mag? Of een goed merk iniedergeval? Ik heb best snel last van vet haar en roos.. Wat kan ik het beste gebruiken?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:53

head&schoulders
of hoe je het schrijft
die met die citroentjes
gebruik ik zelf ook

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 21:54

Ik gebruik voor vet haar altijd iets met langer fris oid, of dagelijks te gebruiken Knipoog
Moet het echt elke dag wassen Nagelbijten / Gniffelen
Andrelon langer fris, gull heb je ook wel 1 van en elvive nutri gloss die roze met licht groen Knipoog

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:07

maak je je epileer apparaat altijd goed schoon?

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:12

dasj_02 schreef:
head&schoulders
of hoe je het schrijft
die met die citroentjes
gebruik ik zelf ook

Oke. Citroentjes? Tong uitsteken Is Head&Shoulders echt goede shampoo?
Hoor er verschillende meningen over.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:13

Als je je haar elke dag met shampoo wast, wordt het sowieso sneller vet. Dan was je namelijk telkens het beschermlaagje er af en om dat weer aan te maken, produceert je haar vet om dat weer aan te maken. Dus meer wassen, daar wordt je haar juist alleen maar vetter van.

Ik heb zelf heel erg snel last van een geïrriteerde hoofdhuid en omdat ik dan ontzettend ga krabben, krab ik echt mijn hoofd open. Je ziet het gelukkig niet, maar soms zit er echt bloed onder mijn nagels. Ik gebruikte Head & Shoulders, maar dat is hartstikke agressief vertelde dus iemand die naar mijn haar had gekeken. Daar reageert mijn hoofdhuid dan heel erg op en wordt het eigenlijk alleen maar erger. Nu gebruik ik op advies van haar Kerastase, de groene serie voor gevoelige hoofdhuid en droog haar. Mijn haar is niet echt droog, maar het werkt wel. Je hebt van Kerastase ook een masker uit een groene pot en die maakt je haar ook echt superzacht. Het is wat duurder en alleen te krijgen bij kappers die Kerastase verkopen, maar je hebt er ook echt wat voor. Het masker kost geloof ik €15 per fles en daar doe je net zo lang mee als met een andere shampoo. Het masker kost iets van €30 voor een gewone pot, maar daar doe je echt ontzettend lang mee. Ik heb 'm nu al een half jaar en gebruik 'm 2x in de week en hij is pas tot de helft op. Je hoeft ook echt maar heel weinig in je haar te doen. Dus die raadt ik echt aan.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:19

Ukkiee schreef:
Als je je haar elke dag met shampoo wast, wordt het sowieso sneller vet. Dan was je namelijk telkens het beschermlaagje er af en om dat weer aan te maken, produceert je haar vet om dat weer aan te maken. Dus meer wassen, daar wordt je haar juist alleen maar vetter van.

Nou echt, als ik me haar niet elke dag was ik, ziet het er totoaal niet uit Nagelbijten / Gniffelen
Dan maar wat vaker wassen

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:23

haha ik was me haar ook elke dag hoor. &ik heb idd ook dat als ik het een dag niet was het al vet word. Ik gebruik gewoon milde shampoo's en het liefst neutrale. Deze zijn niet zo sterk geconsentreerd en dat gaat bij mij gewoon goed. Geen schilfers geen jeuk geen irriteerde hoofdhuid Tong uitsteken

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:40

Oke bedankt, ja die shampoo werkt altijd ook wel goed bij mij. Deze gebruikt de kapper inderdaad ook altijd voor mij. Ik ga maar eens bij de kapper informeren Knipoog
Bedankt Knipoog

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 11:11

brittje88 schreef:
maak je je epileer apparaat altijd goed schoon?

Yup Ja

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 12:59

Benen scheren met crème spoeling/conditioner! Ja

Had het laatst ergens gelezen(dus kan ook best van hier zijn), maar mijn benen worden er een stuk gladder en zachter van. Lachen