Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:35

hoe kun je een lang/gelukkig leven hebben, als je je zoooo kl*te voelt en iets je helemaal gek maakt..Boos!

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:12

Zo denk ik er ook over, Daphne.
Bij mij is er ook veel te veel gebeurt, het voelt alsof ik in een nachtmerrie zit waaruit ik niet meer wakker kan worden, en zelfmoord lijkt dan de enige optie.
Maar ik denk dat Robin heel erg gelijk heeft en dat we moeten proberen te genieten van die kleine dingetjes in ons leven, al is dat voor ons erg moeilijk...

Gelukkig snijden jullie niet meer, Rashja en Robin.
Ik wil iedereen nog even sterkte wensen die het nodig heeft Ach gut

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:23

Ik heb zojuist een tr#erugval gehad...

Nu haat ik mezelf nog meer, ik fantaseer hoe het zal zijn als ik 6 hoog van de reling afspring, hoe het eruit zal zien als ik te pletter ben gevallen, wie er opp me begravenis komen, En hoe het had kunnen zijn als ik niet samen was gaan wonen met me vriend waar ik nuconstant ruzie mee heb, en terug gegaan was naar mijn ex waar ik eigenlijk zielsveel van hield, ik heb ontzettende heimwee, en dat heeft me over het drempeltje geduwd.
*Zucht*

Kwou het alleen ff kwijt want als je het tegen iemand probeert te vertellen die je denkt te vertrouwen zitten ze je aslsnog aan te kijkealsof je een freakshow bent..

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 17:13

Pinkybubble : Terugvallen horen erbij, je komt er niet in een keer vanaf en het gaat natuurlijk wel eens mis. Maar je moet jezelf absoluut niet haten want daar is helemaal geen rede toe Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:02

Robin__ schreef:
Pinkybubble : Terugvallen horen erbij, je komt er niet in een keer vanaf en het gaat natuurlijk wel eens mis. Maar je moet jezelf absoluut niet haten want daar is helemaal geen rede toe Lachen

Tsja.. ik ken er zo al een paaropnoem,e iguess Boos!

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 19:16

niet vanwege terugval jezelf haten, het is echt niet makkelijk om in 1 keer te stoppen. wees blij dat je t een poos heb volgehouden, en wees daar trots op Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 19:45

Daphne__ schreef:
hoe kun je een lang/gelukkig leven hebben, als je je zoooo kl*te voelt en iets je helemaal gek maakt..Boos!

Ik bedoel dit niet als een aanval, maar geloof me, je hormonen zorgen er ook voor dat je je zo vervelend voelt. En nee, ik denk niet dat dat voor de rest van je leven is. En ja, ik denk dat je best een lang en gelukkig leven kan hebben. Je moet niet altijd zo negatief denken, is nergens goed voor. Hoofd omhoog en doorzetten. Lachen

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:14

hmm.. daar heb je gelijk in Lachen
ik doe mijn best door te zetten, maar t is zo moeilijk Boos!
vooral door dat poedersuiker gezeik op mijn school Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:32

Ach, ik heb ook gezeik op school en ik wissel ook steeds van school. Heb zelf niemand op school, maar ik heb ook niemand nodig, vind ik tenminste. Af en toe is het klöte, maar dan herinner ik mezelf d'r weer even aan dat ik me toch te goed voel voor die mensen. Huilen van het lachen Nu weet ik niet wat er bij je aan de hand is op school, maar doe je ding. Maak je huiswerk (hoor wie 't zegt.. Haha!), ga naar school en ga weer naar huis. Zo denk ik maar altijd. Knipoog

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:39

haha dat is juist het probleem Tong uitsteken
9 van de 10 keer kom ik niet aan mij huiswerk toe, of ik ben ziek en krijg te horen dat ik spijbel Verward
moet daarvoor dinsdag naar de leerplichtamptenaar Boos!
terwijl ik niet gespijbelt heb..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:43

Als je niet spijbelt, zul je 'm dat ook eerlijk kunnen vertellen, en je ouders kunnen dat bevestigen? Lachen
En waarom kom je niet aan je huiswerk toe? Paarden, vrienden?
Kun je niet bv regelen dat je huiswerkbegeleiding krijgt oid?
Ik zit nu ook elke dag tot half 5 (bah, ff doorzetten..) op school voor huiswerk. Ik maak het thuis gewoon niet, dus moet ik het wel op school doen. Mischien ook iets voor jou?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:47

mijn ouders hebben school gebeld, toen ik ziek was, dus ik heb niet gespijbelt Lachen

ik ben te moe voor mijn huiswerk als ik thuis ben..
k moet bijna elke dag tot 4 uur naar school, wat mij kapot maakt Boos!

hw op school kan niet.. omdat ik vaak pas om 6 uur thuis ben.. dus nog later kan niet Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:50

Welk jaar doe je nu?
Elke dag tot 4 uur is 'n killer ja, ik ken het. Verschrikkelijk. *LOL*
Is het niet een idee om wanneer je thuis komt, ff iets te drinken en daarna even een uurtje naar bed gaan, om vervolgens aan je huiswerk te beginnen?
En het meeste huiswerk alvast in de pauze maken? Lachen

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 07:09

Denk dat Anthea daar goede punten geeft, probeer als je dan toch zo moe bent even te slapen om daarna aan je huiswerk te beginnen. Ik geloof ook niet dat je nooit tussenuren/uitval hebt, dan kan je ook je huiswerk maken? Lachen

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 12:44

Pff ik ben hier al een tijdje niet meer geweest, zowieso neit op internet. en bokt.

Maar ik voel me ook al weer gigantisch k.ut. gister met de paasviering op school, gingen ze een dramastuk opvoeren, leuk idee natuurlijk, maar uiteindelijk was zo'n meisje van God afgekeerd, en kwam in de handen van de duivel, uit eindelijk zag je ook dat ze zich zelf begon te snijden en zelfmoord wou plegen.. maar toen redde God haar ofzo.. verder heb ik het niet veel gevolgd..
Maar wat doet dat dan pijn om te zien, dat ze dat gewoon dood normaal kunnen uitbeelden alsof het niks is..

Iedereen sterkte Lovers en goed van de gene die er mee zijn gestopt.

_ilse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 02:49

Robin_: ik denk niet dat het allemaal zo makkelijk is.. Moeilijke dingen blijven langer hangen.. En zijn moeilijker te verwerken.. Ik denk dat je dit alleen snapt als je dit zelf meemaakt.. (Het is geen aanval ofzo op je.. )

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 08:08

Als ik wat zelf meemaak? Sorry snap er niet veel van

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 23:22

Moest me paas nacht laten hechten bij de hap, kreeg wel een lieve huisarts hoor, maar een beetje christelijk. "Je hoeft niet te bloeden, want dat heeft Jezus al voor je gedaan" Huilen van het lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:08

gisteren ging ik voor t eerst sinds tijden weer sporten en ik werd weer even kweihard met mijn neus op de feiten gedrukt met mijn lidtekens. ik heb echt overal gesneden. zelfs in mijn halks en op mijn buik en bvenen. gelukkig doe ik het nu al een paar maanden niet meer en ik hoop dat dat zo blijft. maar die lidtekens zullen nooit weggaan. stomme borderline Boos!

Chupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 13:39

Nou, ik ben eraf. Sorry dat ik hier opeens het topic binnen kom vallen, maar ik ben er echt heel blij mee. Ik ben er écht af!

Het begon in de eerste klas en het is vier jaar doorgegaan. Redenen waren zeer uiteenlopend, eigenlijk alles wat je niet mee wilt maken heb ik wél meegemaakt, maar daar wil ik verder niet over doorzeuren.

Twee jaar geleden was het eigenlijk op z'n toppunt. Toen was het heel erg. Ik leerde toen iemand kennen waardoor het nóg erger werd. Op dat moment kwam het vooral doordat ik heel erg perfectionistisch was. Om hem wou ik perfect zijn, en natuurlijk lukte dat niet en hoe erger ik daar mee bezig was, hoe slechter ik me ging voelen en dan gebeurde het weer. Mijn hele benen zaten o.a. onder.

Toen ik hem leerde kennen ging het een beetje de goede kant op. En het werd steeds leuker. Ik was vreselijk verliefd op hem maar ik was zó blij dat we vrienden werden en dat bleven. Ik heb echt geweldige dingen met hem gedaan die ik toen nooit had durven dromen en nu nooit meer zal vergeten. Helaas zie ik hem nu praktisch nooit meer, maar hij heeft me er wel doorheen geholpen.

Ik heb nog twee littekens op mijn arm, een hele dikke en een kleinere, die onder mijn horloge valt. En eentje op mijn bovenbeen, die je eigenlijk alleen ziet als je het weet.

Ja, ik ben er vanaf. En ik hoop dat er nog heel veel na mij komen Lachen

Chupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 16:59

Wat ik nog toe wil voegen, op zich is mijn situatie momenteel helemaal niet ideaal. Wel veel en veel beter dan het ooit was, maar nog steeds niet geweldig. Ik sta er op school slecht voor en mijn vader ligt al 3 weken in het ziekenhuis, maar ik richt me op de positieve dingen. Ik ga niet meer aan de haal met negatieve gedachten, daar ga ik niet meer op door zoals ik eerder wel deed. Ik denk dat dat ook een heel belangrijk punt is.

Wie trouwens z'n verhaal kwijt wil of wat dan ook, mijn pb-box staat altijd open.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 18:43

wat zijn jullie dapper om dat hier te zeggen zeg! Ach gut

mijn vriendin doet het.. ik weer niet hoe ik het tegen moet houden, ik ben bang dat ze er door mee gaat, ze is ook Emo/alto.. het schijnt dat dat soort mensen het vaak doen?? ik heb er geen oordeel over..

maar voor de mensen die bezig zijn met stoppen, veel succes en ik hoop dat het lukt! Pling

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:43

ik ben er nog steeds niet achter wat emo nou (precies) inhoud, omdat de 1 zegt dat emo's irritante aandacht trekkertjes zijn en daarom krassen, de ander zegt emo is een muziek stijl..

wat me wel opvalt, ik speel een online spel, wat ik regelmatig in chat langs zie komen is dingen als: (iemand wilde iets hebben, maar heeft dat niet gekregen) "I think I'm gonna sit in a corner now cutting"
dan zeg je dr wat van en krijg je een reactie trug als: "Ofc I'm not gonna cut I'm not an emo"

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:07

chupa , wil alleen even zeggen dat ik het hel goed van je vind, mag je best trots op zijn Ja

ik ben nu inmiddels 2 en een half jaar vrij van AM
tis nog steeds wel eens moeilijk, maar het lukt me...en jou ook
En lonneke natuurlijk ook OK dan!

de littekens, sja helaas blijven die
maar inmiddels heb ik daar ook wel vrede mee, het hoort bij me, het is een stukje verleden ..een herinnering
ik haal er tegenwoordig zelfs kracht uit... als ik nu in een moeilijke periode zit kijk ik ernaar en weet ik dat het erger kan,
de gat kan altijd dieper en zwarter, maar die valkuil stap ik niet meer in Lachen er zijn betere opties Ja

het stukje emo alto wil ik nog wel op terug komen, maar nu even geen zin in (dta is iets wat ik op mijn gemak op een goede manier zou willen neerzetten , en dat gaat hem vandaag niet worden )

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 13:38

met mij is het een tijdje goed gegaan, maar heb nu echt zelfmoordneigingen en het lijkt wel alsof niemand het kan schelen...