Oh ja, dat ging ik nog proberen! Zal weer even een poging wagen.
Ik ben ze goed doorgekomen. Gisteren was ik naar mijn tandarts, die vond het mooi geworden Volgende week vrijdag mag ik weer naar de kaakchirurg ter controle en de maandag erop gaat mijn bovenbeugel eruit. Yay
Jep, ben erg aan het aftellen! Foto uploaden lukt nog steeds niet helaas maar ik hoop dat deze foto wel te bekijken is (FB zegt zelf van wel): http://www.facebook.com/photo.php?pid=2 ... 1079032024 Deze foto is van vier dagen na de operatie, had net de pleisters van mijn gezicht gehaald en de zwelling was al lekker weg aan het trekken!
Dit is overigens de foto die ik steeds wilde delen:
Dank je Ik ben er heel erg blij mee! Een collega die met zwangerschapsverlof was na mijn operatie zag ik afgelopen woensdag voor het eerst weer en het viel haar meteen op, ze vond het resultaat ook super
Zo, kom net bij de chirurg vandaan. Hij was tevreden en heeft nog een sloot foto's met een 'gewone' camera laten maken, nu hoef ik pas over een jaar weer heen
Omdat onder nog niet helemaal dicht was toen de afspraak voor boven gemaakt werd Ziet er super mooi uit trouwens, heb volgens de mondhyg waarschijnlijk wel een gaatje en dat is nu flink pijnlijk omdat hij niet meer afgesloten wordt door de ring om mijn kies. 10 februari mag ook onder er uit!
Zal als ik thuis kom even een foto regelen! Ben er echt zo blij mee, van scheef bekkie naar tandpasta smile!
mayniac_val
Geplaatst: 19-01-11 16:08
Beetje vreemde foto, er was niemand thuis dus ik moest zelf een foto maken en daar heb ik niet bepaald veel talent voor Ik bedacht me net dat ik ook nog ergens een foto heb van voor mijn beugel & operatie, even zoeken! Deze dus, dit is bijna twee jaar geleden. Ikke is heel blij met het resultaat Ik ben de linker persoon overigens.
Megan_
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-11 10:41
Wat goed he! Nu voor altijd big smilen
Ik ben een beetje zuur, heb sinds ik vanmorgen wakker werd vreemde pijn in mijn gehemelte, straalt helemaal uit naar mijn voortand Gevoelsmatig is het precies de breuklijn die zeer doet. De plek waar ook mijn dystractor heeft gezeten..
Sh*t... Als het aanhoudt moet je maar even naar de arts.
Megan_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-11 14:44
Heeee hee allemaal..
Hoe is het met jullie? Ik ben grieperig en blijf toch beetje zeurderig gevoel hebben in mijn mond. Wellicht ook doordat ik flink verkouden ben. Zodra ik beetje ziekjes ben speelt mijn mond gelijk weer op. Het is en blijft toch wel een zwakke plek.. Hoe ervaren jullie dit?
Ik merk het alleen als ik veel praat, moest vorige week bijvoorbeeld twee keer anderhalf uur achter elkaar lesgeven en dan raken de spieren die langs mijn onderkaak liggen toch wel heel erg vermoeid.
Met praten heb ik er echt geen last van. Ook niet met harde dingen eten ofzo.. Maar als ik te veel lollies eet dan is mijn gehemelte wel geirriteerd, en zodra ik maar beetje ziek zwak of grieperig wordt ga ik last krijgen...