Kon zelfs met de pijn gewoon al meer druk zetten op die kiezen dan de hele 1,5 jaar ervoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar een week van te voren? Ik wist het een paar maanden van te voren al
) Maar achteraf viel alles 100% mee!
Zeggen ze later; nou, nu heb je alles gehad, ben je zeker niet meer zo bang he? Nou.... De volgende ochtend moesten ze bloedprikken, heb liggen huilen als een klein kind
(heb bij alle gesprekken moeten huilen van de spanning, voel me echt een huilebalk in dit topic
En dat terwijl ik eigenlijk nooit huil)
Heb er gelukkig nog maar 2 en die mogen er gelijk uit
Op 8 december heb ik een afspraak het zijn mijn eerste kiezen/tanden die getrokken worden dus spannend. Gelukkig mag mijn zusje ook komen daar moeten er 3 uit en 1 boren dus ja die heeft het slechter
) en dat ging ook prima._Noraly schreef:Ik ben zo blij dat ik eraf ben! Gaten zijn nog steeds aanwezig, maar nu is het wel gewoon dicht enzo.
Ik weet niet of narcose wel zoveel beter is hoor, ik heb er ook aan zitten te denken. Ik scheet beide keren in mijn broek, vooral dat wachten in de wachtkamer terwijl iedereen zich daar zit op te fokken. Allemaal zwetende, benen trillende, zenuwachtige mensen.
. Echt mensen kunnen je helemaal gek maken daar haha. En dan zie je ook nog van die bebloede smoeltjes voor bij komen, dan zakt echt de moed in je schoenen haha. Als ik nog een keer zou moeten ga ik echt op de gang staan
Niks meer aan de hand!
Bovenste 2 gaan eruit omdat ik toch onder narcose ga, loop ik iig niet het risico dat ik over een jaar terug moet komen
SuperLiesje schreef:@ Nimmy, je kunt gewoon bellen hoor, eerste afspraak is volgens mij toch alleen om foto's te laten maken en te kijken hoe alles erbij ligt. Ik mocht tijdens mijn 1e afspraak bij de kaakchirurg er wel meteen voor kiezen er 1 uit te laten halen maar heb gezegd dat ik onder narcose wou en dit was geen probleem.