[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendjuh

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:56

zijn er mischien nog meer mensen die foto's willen sturen? van naar de operatie? zou fijn zijn ik zie op internet af en toe zulke enge foto's van net na de operatie, alvast bedankt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 19:46

Niet op borstenforum kijken. Knipoog Pb je emailadres maar, de mijne zijn niet eng. Tong uitsteken

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:52

haha oke, ik heb je mijn emailadres gestuurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:54

Bij mij moet het geopereerd worden ja Knipoog
Helaas...

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 18:58

Morgen gesprek bij de PC.....

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:10

Spannend.! Welk ziekenhuis/kliniek ga je heen?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:14

spannend. Succes ! ik ga aan het einde van de week bh's shoppen en een bikini.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:49

Ik woon vlakbij Leeuwarden, dus ik ga daar naar het ziekenhuis. Ik was het weekend heel druk, dus geen tijd om er aan te denken en vandaag de hele dag gewerkt, maar nu krijg ik ineens de bibbers....

Ik hou mezelf maar voor dat ik over een tijd dan ook kan gaan shoppen voor leuke BH's!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 15:44

Clovertje schreef:
Ik woon vlakbij Leeuwarden, dus ik ga daar naar het ziekenhuis. Ik was het weekend heel druk, dus geen tijd om er aan te denken en vandaag de hele dag gewerkt, maar nu krijg ik ineens de bibbers....

Ik hou mezelf maar voor dat ik over een tijd dan ook kan gaan shoppen voor leuke BH's!

MCL? Ben ik ook geopereerd. Niks dan lof. Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:48

laat je ons nog even weten hoe het is gegaan?

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:04

Nou, de volgende stap is achter de rug! De arts-assistent was erg aardig en had aan 1 blik genoeg om zo goed als zeker een goedkeuring van de verzekering te garanderen.
Deze week word ik gebeld voor een afspraak voor de narcose door te spreken.
Verder zijn er foto's van mijn borsten gemaakt (erg confronterend, moet ik zeggen! Natuurlijk weet ik wel hoe ze er uit zien maar op de foto bekijk je het toch anders.)

Ik was echt heel nerveus, maar het viel 100% mee! Toen ik eenmaal binnen was, waren de zenuwen ook al gauw weg. Die man deed alsof het de gewoonste zaak van de wereld was (is het misschien ook wel voor hem) Het was ook fijn dat mijn vriend en zus mee waren.

Hij vroeg of ik er eerst nog over na wilde denken, maar ik heb gelijk doorgepakt en zit dus nu in het traject op weg naar de operatie! Vind het nog steeds eng, maar ben wel blij!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 12:47

Welke pc gaat je opereren? Lachen Ik ben geopereerd door dr. Cromheecke. Fijn dat het gesprek zo positief verlopen is. Ik vind het alleen een beetje tricky dat de arts-assistent zulke uitspraken doet over een vergoeding van je ziektekostenverzekeraar. Bloos

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:15

vandaag naar de dokter geweest, en heb me verwijsbriefje mee gekregen, heb meteen gebeld naar ziekenhuis voor mijn eerste consult en dat kan pas 8 augestus. jammer genoeg niet eerder, maarja het idee dat ik er mee bezig ben is al fijn.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 17:31

Ik moest 5 maanden wachten op mijn eerste consult, heb dus naar CZ gebeld en uiteindelijk ben ik binnen 5 maanden geholpen in een ander ziekenhuis. Misschien is dat het overwegen waard. 8 augustus is geen 5 maanden, maar in mijn ogen toch nog veel te lang.

Ik kon toen overigens kiezen uit Meppel, Hasselt (B) en Knokke (B) en ben uiteindelijk voor Hasselt gegaan. Dat was goed te doen vanaf hier.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:46

Ik heb toen ook een paar maanden moeten wachten voor mijn eerste consult, gewoon in Veldhoven. Ik vond dat eigenlijk niet zo erg, ik moest er even naartoe leven, zeg maar... Lachen
Daarna heb ik wel best lang gewacht, in ieder geval tot na mijn eindexamens, dat wilde ik ook.

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:31

ik ben er nou elke dag mee bezig en elke dag zit je er toch over na te denken Verdrietig , en nu zitten ze gewoon echt in de weg ( dat zaten ze al Bloos ) maar nu je weet dat ze er tog af gaan word dat steed erger, en ik vind het echt niet leuk dat ik zolang moet wachten, ( en wachten duurt toch al zo lang Stoom uit je oren ) en 8 aug heb ik pas me eerste consult, god weet hoe lang het duurt voordat ik is geopereerd word Huilen

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:46

''Mijn" PC wordt waarschijnlijk van Dam, een vrouw. De arts assistent heeft er wel bij gezegd dat het niet alleen om zijn mening gaat, maar hij zag het erg positief in.

Voor dit consult heb ik ook bijna 2 maanden moeten wachten, maar ik vond het wel fijn. Kon ik een beetje aan het idee gaan wennen. En inderdaad gaan je dan steeds meer dingen opvallen, waar je last van hebt, wat je eerst aannam van '' dat hoort er nu eenmaal bij''

wendjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 20:01

ja dat klopt, ik krijg steeds meer een hekel eraan, en daarom wil ik het liefste dat ze zo snel mogelijk weg zijn, zodat ik zonder pijn verder kan, en weer lekker kan gaan paardrijden en nog een hoop andere dingen zonder dat het zeer doet! en toen kreeg ik te horen dat pas 8 aug me eerste consult was, en toen dacht ik egt van nee ik kan niet nog langer wachten ( omdat ik er al een aantal jaren mee zit ) maar ja ik heb niks te willen dus er zit niks anders op dan wachten Bloos

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 10:55

Ik heb volgens mij 3 of 4 maanden moeten wachten op mijn eerste consult, daarna is alles voor mijn gevoel vrij snel gegaan. Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 10:56

ik had dus echt veel geluk. Ik kon 2 weken later al op consult. En na het consult moest ik nog een maand wachten tot de operatie.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 10:57

Clovertje schreef:
''Mijn" PC wordt waarschijnlijk van Dam, een vrouw. De arts assistent heeft er wel bij gezegd dat het niet alleen om zijn mening gaat, maar hij zag het erg positief in.

Als dat is wie ik denk dat het is.....Er werkt daar naar mijn weten maar 1 vrouwelijke pc, of ze moet nieuw zijn. Anyway, mijn eigen pc was een weekend weg voor een congres, dus op zaterdag, toen mijn verband en drains verwijderd waren, kwam de vrouwelijke pc mijn controle uitvoeren. Kwam ze met een hele horde studenten, zegt ze: "Dat ziet er mooi uit, je mag zo naar huis." Dus ik zei verbaasd dat ik toch 4 dagen moest blijven? Zegt 1 van de mannelijke co-assistenten: "Dokter, ze heeft een verkleining gehad." Waarop de pc antwoordde: "Oh, ik dacht dat ze siliconen gekregen had."
Koe Clown

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:42

Mijn moeder gaat 21 juni al! Het is goedgekeurd voor de verzekering, gelukkig Ja
Aan iedereen die ook nog gaat veel succes!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:42

MissJ schreef:
Clovertje schreef:

Als dat is wie ik denk dat het is.....Er werkt daar naar mijn weten maar 1 vrouwelijke pc, of ze moet nieuw zijn. Anyway, mijn eigen pc was een weekend weg voor een congres, dus op zaterdag, toen mijn verband en drains verwijderd waren, kwam de vrouwelijke pc mijn controle uitvoeren. Kwam ze met een hele horde studenten, zegt ze: "Dat ziet er mooi uit, je mag zo naar huis." Dus ik zei verbaasd dat ik toch 4 dagen moest blijven? Zegt 1 van de mannelijke co-assistenten: "Dokter, ze heeft een verkleining gehad." Waarop de pc antwoordde: "Oh, ik dacht dat ze siliconen gekregen had."
Koe Clown

Clown Gestoord *zucht* Haha!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:46

Tegen de tijd dat ik geopereerd werd kwam ik in contact met iemand die een borstvergroting liet doen in hetzelfde ziekenhuis waar ik 5 maanden moest wachten voor het eerste consult. Zij lag binnen drie maanden al onder het mes, zodra het geld binnen was werd ze ingepland.

Toen ik dat hoorde flipte ik wel even. Ga je daarnaartoe omdat je lichamelijk ergens last van hebt kan je wachten tot je een ons weegt. Ga je daarnaartoe voor cosmetische redenen wordt je meteen vooraan bij geschoven. Als ze die mensen nu ook eens gewoon achteraan zouden aansluiten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 12:12

Henzz schreef:
Ik heb toen ook een paar maanden moeten wachten voor mijn eerste consult, gewoon in Veldhoven. Ik vond dat eigenlijk niet zo erg, ik moest er even naartoe leven, zeg maar... Lachen
Daarna heb ik wel best lang gewacht, in ieder geval tot na mijn eindexamens, dat wilde ik ook.

Mag ik vragen door wie jij geopereerd bent?
Ik ben nu in onderhandelig met dokter van Tits (jaa, die woordspeling heeft ie al vaak gehoord Nagelbijten / Gniffelen)