Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Clovertje schreef:Ik woon vlakbij Leeuwarden, dus ik ga daar naar het ziekenhuis. Ik was het weekend heel druk, dus geen tijd om er aan te denken en vandaag de hele dag gewerkt, maar nu krijg ik ineens de bibbers....
Ik hou mezelf maar voor dat ik over een tijd dan ook kan gaan shoppen voor leuke BH's!
Clovertje schreef:''Mijn" PC wordt waarschijnlijk van Dam, een vrouw. De arts assistent heeft er wel bij gezegd dat het niet alleen om zijn mening gaat, maar hij zag het erg positief in.
MissJ schreef:Clovertje schreef:''Mijn" PC wordt waarschijnlijk van Dam, een vrouw. De arts assistent heeft er wel bij gezegd dat het niet alleen om zijn mening gaat, maar hij zag het erg positief in.
Als dat is wie ik denk dat het is.....Er werkt daar naar mijn weten maar 1 vrouwelijke pc, of ze moet nieuw zijn. Anyway, mijn eigen pc was een weekend weg voor een congres, dus op zaterdag, toen mijn verband en drains verwijderd waren, kwam de vrouwelijke pc mijn controle uitvoeren. Kwam ze met een hele horde studenten, zegt ze: "Dat ziet er mooi uit, je mag zo naar huis." Dus ik zei verbaasd dat ik toch 4 dagen moest blijven? Zegt 1 van de mannelijke co-assistenten: "Dokter, ze heeft een verkleining gehad." Waarop de pc antwoordde: "Oh, ik dacht dat ze siliconen gekregen had."
![]()
Henzz schreef:Ik heb toen ook een paar maanden moeten wachten voor mijn eerste consult, gewoon in Veldhoven. Ik vond dat eigenlijk niet zo erg, ik moest er even naartoe leven, zeg maar...![]()
Daarna heb ik wel best lang gewacht, in ieder geval tot na mijn eindexamens, dat wilde ik ook.