Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Ja dat inderdaad. Beter langzaam afvallen dan te snel, in ieder geval qua percentage. Als je bijv 150 weegt is het logisch dat je meer verliest, ik heb wel overgewicht maar niet dat ik verwachte dat ik 10 kilo in de eerste 2 maanden kwijt te zijn![]()
Kan je uit die 0,5mg pen ook nog een extra dosis krijgen trouwens?
opisop_shop schreef:Hoe gaat het met je herstel Setteli?
Rennie89 schreef:Net even gewogen en weeg 78,8 kilo nu. Dus het daalt maar langzaam. Terwijl ik best goed bezig ben geweest met eten. Maar ach zolang het daalt is het goedstart gewicht van eerste ozempic dag was 81,55 kilo op 15-3-2025
Setteli schreef:vanmorgen de 4e prik gezet. Stand na 3 weken is -3,25. Gisteren teveel gegeten, dus weer even een pas op de plaats maken. Niet makkelijk met pasen en die chocolade eitjes. Maar waar ik er eerst van bleef eten, heb ik er nu na 3 wel genoeg van. Normaal gesproken kwam ik nu op een punt waarbij ik de handdoek in de ring zou gooien en weer begon te snacken, maar het is nu echt zoveel makkelijker.
Waar ik wel van baal is dat ik niks kan met die klotearm. Mijn beweging moet ik dan echt uit wandelen halen, maar ben niet echt een wandelaar...
Maar als ik zo doorga en gemiddeld een kilo per week afval, ben ik blij
Ladyson schreef:Heeft iemand hier al meer beeld over wat als je je streefgewicht hebt bereikt? Ik lees veel 'dat zie ik dan wel', maar hier toch wel wat zorg of je dan straks niet slechter af bent. Bijv dat je helemaal de knop niet meer kunt omzetten om 'normaal' te eten en daardoor ontzettend gaat jojo'en. Ik ben bang voor spijt. Het voelt een beetje als een leven voor en na Ozempic. Je weet opeens hoe het is om geen trek te hebben enzo.
Setteli schreef:yes, ik zag vanmorgen een 6 als 1e cijfer69,9
![]()
Echt heel blij mee. Totaal nu 4,1 eraf