Al 10 dagen bloed plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:16

Daphne__ schreef:
Hoe dat kan.. Geen idee. Ze ging eerst automatisch meten, dan liep hij steeds helemaal terug en gaf alleen het onderste getal aan. Tweede keer hetzelfde. Toen zei ze dat dat kwam omdat mijn hartslag onregelmatig was. Dus toen ging ze handmatig meten, maar toen zei ze "Interessant" en ging nogmaals meten. Maar dat lukte ook niet. Andere arm hetzelfde.

Hartfilmpje kon gelukkig meteen bij de huisarts gedaan worden.

Huisarts heeft me naar de spoed eisende hulp gestuurd. Ze zei dat ze zag dat het niet goed met me gaat en zich daar zorgen om maakt.
Wel heeft ze me doorgestuurd naar het Meander ipv Isala. Wel wat verder, 20 minuten denk ik, maargoed wel met frisse blik..

Dus zometeen op naar Amersfoort.
Oh wat een update. Maar fijn dat je iig serieus wordt genomen en naar de SEH mag van een ander ziekenhuis. Wellicht niet universitair, maar wellicht dat de frisse blik genoeg is om te helpen en dat ze daar als het hun ook niet lukt wel doorverwijzen waar nodig. Het balletje rolt nu iig weer ipv dat je vast zit tussen 2 partijen. Jou je sterk meid, je bent echt een bikkel!

Nienke1979

Re: Al 10 dagen bloed plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:21

Stukjes bijgelezen vanaf pagina 40, ivm onverwachts overlijden van mijn schoonmoeder.
Ik las een aantal pagina’s met zomaar bellen naar spoedlijn van eigen huisarts. Ik schrok hier best van. Zo’n lijn had bij mijn schoonmoeder levensreddend kunnen zijn als ze het hart weer op gang hadden gekregen…..
Nog erg vers bij ons dus ik reageer hier heftiger op dan anders.

TS Goed om te lezen dat je naar het meander mag. Heel veel sterkte verder

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:26

Im elk geval word er nu actie ondernomen naar een ander ziekenhuis.

Hopelijk word je nu ook snel beter

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:31

Sterkte Nienke.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 20:20

Sourire schreef:
Was TS haar eigen huisarts geen man? Ze heeft het nu over een vrouw dus wellicht heeft ze nu (gelukkig misschien ook wel..) een andere huisarts getroffen. Maar misschien heb ik het mis hoor.

Hoe dan ook, fijn dat er nu verder gekeken wordt!

Dat was ook mijn gedachte inderdaad, wat fijn dat je nu een andere trof en er eindelijk actie ondernomen is! Hopelijk gaat de frisse blik een nieuwe start naar diagnostiek en hertel voor je betekenen :knuffel:

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:03

Goed dat je nu in een ander ziekenhuis bent, waar ze met een frisse kijk verder onderzoeken, TS. :(:)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:13

Wat fijn meid!!
Op naar Amersfoort. Laat ze daar maar eens goed kijken.

Toitoitoi!

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:21

Nou hoe was het in Amersfoort?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:30

snorkel1986 schreef:

Lekker ongeduldig… denk dat ts wel eens opgenomen kan zijn en even geen energie om te antwoorden

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:32

snorkel1986 schreef:

Je hebt vaker ongeduldig gereageerd.
Doe dat nou niet

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:50

Fijn dat er nu actie ondernomen word! Sterkte ts

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:53

Jolliegirl schreef:
snorkel1986 schreef:

Je hebt vaker ongeduldig gereageerd.
Doe dat nou niet

Ik reageer hier niet vaak lees meestal . Dus deze reacties zijn ook overdreven

Ik hoop dat ze goed geholpen word en raar gezegd hoop dat ze opgenomen is idd voor de juiste zorg maar vroeg het mij ook af. En gezien het tijdsbestek is het niet echt ongeduldig en hoop en neem ik aan dat ze wijzer geworden is.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:58

Je bent echt een bikkel TS! Man, ik had er al 1000x aan onderdoor gegaan, met al dat overgeven. En jij doorstaat het allemaal maar, knap van je. Fijn dat je nu naar Amersfoort bent, hopelijk eindelijk duidelijkheid.

lovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:26

Hopelijk wordt je nu goed geholpen:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:32

Hopelijk houden ze je meteen vannacht en hoef je niet naar huis voordat je helemaal bent doorgelicht!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 00:15

Geen nieuws, goed nieuws? Hoop ik in dit geval iig. Dat je nu gewoon lekker ligt te slapen, hetzij thuis of in het Meander. Wat fijn dat de HA je naar een ander ziekenhuis heeft gestuurd voor een frisse blik hopelijk eentje die 't ziet ook dan. Heeft ze nog uitgelegd wat de HA zo interessant vond? Ik wil dan altijd weten wat mensen denken, niet alleen bij de huisarts, als ze zoiets mompelen

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-24 00:30

Oke, tijd voor een update. Ik had me verkeken op hoe ver het was, bijna een uur rijden := Maar wat een aardige artsen en verpleegkundigen!

Hartslag was daar ook nogsteeds snel en onregelmatig. Dus meteen aan de monitor gelegd en er is opnieuw een hartfilmpje gemaakt. Bloeddruk meten lukte nu wel en die was iets aan de lage kant. Bloed geprikt, urine ingeleverd.
Vocht gekregen, granisetron via het infuus.

Hartfilmpje was goed. Tachycardie, maargoed dat kan veel redenen hebben. Als ze voelde dan voelde ze wel een hardere slag afentoe zei de verpleegkundige, maar hartfilmpje was dus gelukkig gewoon goed.
Bloed, m'n nieren werken nogsteeds goed, maar wel weer tekorten.. Oa weer kalium. Dat heb ik dus opnieuw gekregen.

Ben nu weer thuis. Maar dit keer ben ik zeker niet gewoon naar huis gestuurd en zoek het maar uit. Maandag word het namelijk verder opgepakt, afspraak staat al.
Ze willen eerst eens een maagzweer uitsluiten, omdat die misselijkheid kan geven.. Normaal wel na pijn en dat heb ik niet echt gehad, maargoed heb zoveel pijnstillers gebruikt, mogelijk heeft dat het onderdrukt.

Word dus vervolgd :Y)

De huisarts was idd een andere in de praktijk. Had haar nog niet eerder gehad. Mijn vaste huisarts in de praktijk is idd een man en hij had gisteren (donderdag) overigens aangegeven dat het misschien beter was als "we" een andere huisarts zochten als we geen vertrouwen hadden in de praktijk. Hij wou wel bellen met de andere praktijk in mijn woonplaats om het uit te leggen, soms namen ze dan nog wel patiënten aan. Ze hebben normaal een patientenstop.
Daar moet ik over nadenken. De huisarts vandaag was heel aardig en heeft me zeker serieus genomen. Maarja, blijft zij en de assistenten moeten me wel een afspraak geven voor ik bij haar terecht kan..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 06:57

Wat fijn te horen dat ze hier maandag mee verder gaan!

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 07:17

Wat fijn dat ze verder onderzoek gaan doen en dat je je serieus genomen voelde.
Hopelijk kom je het weekend weer een beetje goed door, nu je die infusen hebt gehad.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 07:40

Wat een fijn bericht.
Eindelijk wordt je echt serieus genomen.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 07:54

Oh ik zou er meteen op ingaan, op zijn aanbod om je aan een andere HA te helpen! Want het is niet alleen nu maar al jaren schreef je, dus het gaat niet veranderen. Doen Daphne.

En hè fijn dat je maandag meteen een afspraak hebt. Ik hoop zo dat zij je er doorheen gaan helpen, dat ze je hoe dan uit door deze spiraal van misselijk-overgeven-steeds slechter worden halen. Sterkte!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 07:54

Wat een fijne update dat je je eindelijk serieus genomen voelde. Zo belangrijk.
En dat ze nu verder gaan kijken.

Naar die andere praktijk zou ik ook doen.

Saskiafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:16

Dit is in ieder geval een iets waar jij weer verder mee kunt. Ik hoop dat er iets uitkomt, zodat jij van deze ellende verlost wordt en weer aan het opbouwen kunt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:33

Klinkt goed allemaal. Maandag de follow up!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:35

wat goed dat er nu verder wordt gekeken TS, ben blij dat je je nu wel gehoord voelt. Hopelijk kom je zo achter de oorzaak van je ellende en kunnen ze je verder helpen.