990 gram nu.
Ik mag nu wachten tot 11 uur om bloed af te nemen en heb om 10 uur het suikerdrankje gekregen.
Best misselijk en een beetje bibberende handen... maarja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Het is ongelooflijk..maar ik heb zo'n 5/6 pb's ontvangen van jullie, zo lief.
Onwijs bedankt hiervoor.
Ik waardeer dit wat jullie voor me doen momenteel meer dan mn leven... Dank jullie wel!!
Er moet een oplossing zijn..linksom of rechtsom met mn werk en de hele situatie.
We komen er wel. Na vanmiddag hopen we stappen te kunnen zetten.
Jolliegirl schreef:Het is ongelooflijk..maar ik heb zo'n 5/6 pb's ontvangen van jullie, zo lief.
Onwijs bedankt hiervoor.
Ik waardeer dit wat jullie voor me doen momenteel meer dan mn leven... Dank jullie wel!!
Er moet een oplossing zijn..linksom of rechtsom met mn werk en de hele situatie.
We komen er wel. Na vanmiddag hopen we stappen te kunnen zetten.
Naomi_Jortje schreef:Oh dat zou ik heel slecht kunnen handelen Roulette...
Maar waarom zou je het niet kunnen maken om later te komen? Je hebt toch juist de perfecte reden: je bent zwanger en zo'n dag is gewoon te zwaar.
Floko schreef:Ik vind het ideaal dat ik tetanus erbij heb gekregen en nu weer krijg. Met paarden en bijbehorende honden is de kans op een wondje aanwezig. Is het niet van een dier, dan is het wel van een scherp randje. Ik twijfelde daarom al om eens tetanus te halen, maar daadwerkelijk plannen gebeurt dan maar niet. Ik vond het dus fijn dat ik hem zo toch binnen krijg.
Solleke_Noah schreef:Hier wordt alles ook gewoon gehaald, maar ik heb prima vertrouwen in de medische wetenschap (ben zelf wetenschapper, dus een bias wellicht) en zo bespaar ik de baby ook een prikje.
Nog een grappig Nederland-België verschil trouwens: hier haal je de kinkhoest vaccinatie vanaf 28 weken! Blijft grappig toch twee landen zo dichtbij elkaar en zo'n ander beleid op veel vlakken.
Renee schreef:Solleke_Noah schreef:Hier wordt alles ook gewoon gehaald, maar ik heb prima vertrouwen in de medische wetenschap (ben zelf wetenschapper, dus een bias wellicht) en zo bespaar ik de baby ook een prikje.
Nog een grappig Nederland-België verschil trouwens: hier haal je de kinkhoest vaccinatie vanaf 28 weken! Blijft grappig toch twee landen zo dichtbij elkaar en zo'n ander beleid op veel vlakken.
Ik geloof dat hier het idee is dat je de prik voor een bepaalde week krijgt (even niet helemaal scherp welke week maar ik dacht 32). Het zal me niks verbazen dat ze met 22 weken starten ivm druk op de zorg en eventuele leveringstijd. Ik heb het idee dat verschil in beleid ook gebaseerd wordt op de ruimte die de zorg heeft. Meer druk staat gelijk aan afbouwen. Dat zal ook eventuele verschillen in echo’s, bloedtesten of verloskundige afspraken voor mij verklaren. Maar zeker weten doe ik dat niet hoor. Kan ook een hele praktische instelling zijn: het is niet bewezen nodig dus we doen het anders.