Kermisrun vind plaats VOOR de kermis open gaat dus het is helemaal niet druk. Er zijn maar zeer beperkt kaartjes en iedereen start los van elkaar in je eigen groepje. Het is dus helemaal niet druk alleen soms even opstopping bij een attractie.
Dit was de run vorig jaar in mijn stats:

En onderweg

Echt een aanrader dus heb er weer veel zin in!
Wat loop jij altijd vroeg Samantha! Zou daar geen puf voor hebben

Wauw Sv die foto's (ik ben gek op giraffes!) echt heeeeeel gaaf!
Myka, vo2 gestegen, verder niet lezen hahaha. Ik merk ook echt dat ik dagje ouder word en dat het dan lastiger is.
Lekker loopje Tamara1991! Mooie afstand ook. Waar trainde jij ook al weer voor? Ik heb sporthb's van hunkemoller maar gezien alle reacties ga ik die shockabsorber sportbh'ook eens opzoeken. Moet ik een bepaald merk/model hebben?
Sherivey de runs die niet zo goed voelen zijn vaak degene die je lijf de beste prikkel geven denk ik dan maar...
Hier nog steeds geen trailrunvest. Wil er niet aan

Vandaag wilde ik niet te gek doen dus ik had bedacht dat het wel weer een keer leuk zou zijn om een coopertest (12 min volluit) te doen. Deze heb ik 20-02 voor het laatst gelopen. Toen was ik echt super fit dus ik was benieuwd naar het verschil. Het is 12 minuten helemaal doodgaan maar vooral de laatste 2/3 minuten waren echt echt een gevecht met mezelf om niet te stoppen en dat zie je ook in het verval helaas haha. Wel heel leuk om de cadans erbij te zien deze keer.

feb boven, vandaag onder