Wat goed allebei!! Jullie zien er heel blij (en sterk) uit op de foto's! Powervrouwen!
Hier gaat het niet slecht niet goed. Erg stabiel en dat is nog redelijk bewonderenswaardig wanneer 4x per week de bbq aangaat Ik lees ook veel mee in het GLP-1 medicatie topic, en vind het wel interessant wat men daar eet en verandert als de ''food noise'' weg gaat. Super interessant!
aiht stabiel is ook al goed hoorde ik hier zeggen haha!
Nou vandaag weeg dag en precies 1 kilo eraf. Kan nu dus zeggen dat ik op de -15 zit Nog 4 te gaan om eindelijk sinds jaren 2 cijfers voor de komma te zien!! Wat al zeker zo'n 6 jaar geleden is(en tig pogingen er ook al voor gedaan) dus ik hoop echt dat het mij dit keer gaat lukken!
Haai allemaal! Even een update vanuit mij. Ik ben nu bijna 3 maanden bezig met de bakje geluk methode. Het bevalt me nog steeds erg goed, al geef ik er wel een flinke eigen draai aan nu ik het principe begrijp. Ondertussen ben ik al 12 kg kwijt. Het was even een paar weken gestagneerd maar het volhouden heeft geholpen en langzaam zakt de weegschaal nog meer.
Ik lees nog steeds mee. Ik ga binnenkort hopelijk, starten met een GLI, ik krijg het sinds ik 15 kg weer ben aangekomen na er 27 afgevallen te zijn gewoon niet meer voor elkaar om zelf te starten.
Ik zie hier echt inspirerende voorbeelden voorbij komen, dat geeft de burger moed.
GLI heeft mij heel erg goed geholpen, wel in combinatie met fysio en sporten. Alles onder één dak zodat het allemaal op elkaar en op mij afgestemd is. Gezond eten blijft (in ieder geval voor mij) een mentale uitdaging, goede begeleiding is volgens mij langdurig nodig.
Vanmiddag weer gewogen sinds mijn operatie, alle stress en onzekerheid rondom eten was nergens voor nodig. Een kg eraf in drie weken. Ondanks dat het ook spierverlies is door het niet sporten, toch positief. Geen vet erbij. Om verder spierverlies te voorkomen heb ik oefeningen voor thuis en iedere week fysio om te fine tunen. Morgen met mijn zoon een oefenbankje halen zodat ik thuis liggend en zittend kan oefenen.
Petrichor
Geplaatst: 29-05-25 22:27
Zie nou wel tiwi alle zorgen voor niks, je bent super goed bezig!
Hier even een baal moment:
Ik heb een paar weken geleden op de sportschool iets gedaan wat niet goed was, sindsdien heb ik enorme last van mijn ruggenwervels/schouderblad. Het doet zoveel pijn dat ik gewoon niet in staat ben om te sporten, ik doe zelfs snachts geen oog dicht van de pijn. Ik ben hiervoor naar de fysiotherapeut geweest en die zei dat het een wervelblokade was en daar ben ik voor behandeld. Maar sinds de behandeling heb ik alleen nog maar veel meer pijn, gisteren was het een week geleden en besloot ik de fysio weer op te bellen maar ik werd niet heel netjes te woord gestaan. Daarom besloten een andere fysio te bellen en daar kan ik maandag terecht.
Ik blijf nog wel wandelen hoewel dit mij eigenlijk op dit moment ook te veel pijn doet en het weer deze week ook niet echt heeft geholpen ook op een laag pitje.
Dat alles nu op een zeer laag pitje staat doet mij mentaal wel iets, ik voel mij hier totaal niet lekker bij. Voor mij dus even een dikke vette domper.
Ik kruip onder mijn meeleesstteen vandaan. Sinds oktober 4kg kwijt. Dat is niet veel maar ik heb ook niet echt opgelet. Dat wil ik nu meer gaan doen, als in: alleen in het weekend iets lekkers zoals een beetje chips of chocolade. Doordeweeks niet. Kijken wat dat me brengt