Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SennaS schreef:Ik heb er deze zwangerschap een minder fijne klacht bij, spataderen. Hierdoor heb ik een verschrikkelijk zwaar gevoel in m'n benen waardoor ik me ook weer extra moe voel.
x_Rebecca schreef:Leuk Melewel, ik probeer me ook aan te melden, maar tot nu toe wil het niet laden. Misschien heeft-ie er morgen meer zin in. En lisitano, bedankt
Lisitano schreef:Mensen worden heel vreemd van baby’s.
Wij hadden een week met onze baby in het ziekenhuis doorgebracht. Heel blij dat we naar huis mochten belde ik mijn vader, uitgeput van alle zorgen keek ik zo uit naar mijn eigen bed en wat privacy. Eindelijk van ons gezin genieten. Begon hij over wie er nu langs mocht komen want die en die moesten eerst. Mijn vader houdt zich normaal helemaal niet bezig met dit soort dingen dus ik was heel verbaasd. En geïrriteerd![]()
Wij hebben toen alleen onze ouders uitgenodigd en de rest buiten de deur gehouden tot een week later. Toen had je nog het Corona excuus.
En die kraamvisite die urenlang blijft terwijl je al moeite hebt een half uur lang wakker te blijvenDaar ga ik nu ook wat op verzinnen.
SennaS schreef:Is het niet handiger om de app groep via PB te sturen? Ik vind het zelf niet zo prettig dat het zo openbaar staat en m’n nummer dus ook als ik erin stap.
Melewel94 schreef:Heb je wel een punt, al had ik zelf lang niet zo ver gezocht daarin![]()
Als er over een week geen nieuwe mensen meer bijkomen zal ik een van de moderators wel laten weghalen dan kunnen er later via pb nog wel mensen bijkomen als ze willen.![]()