Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:Gnome schreef:Even een ego post. Na 4 jaar studeren naast een fulltime baan ben ik vandaag geslaagd voor mn HBO Bachelor Bedrijfskunde via NCOI. Zooo blij. Echt een gek idee nog maar nu voor focus en tijd voor de kleine
Trek de kinderchampagne maar open
Azmay schreef:Gads Ballard, hopen dat het mee valt.
Hier een goede 20 weken echo gehad vandaag.![]()
De koorts is flink gezakt maar door een bloedneus die open bleef springen niet echt geslapen vannacht
Flowery schreef:Wij wisten de jongens naam al voor ik zwanger werd en toen kreeg mijn partner een collega met (bijna) dezelfde naam en ze liggen elkaar niet zo goed dus die naam valt afLach er nu om, maar was echt mijn favo naam en heb er weken van gebaald en zijn dus weer terug bij af
![]()
Meisjesnaam twijfelen we nog tussen 3-4 namen, wachten even de geslachtsecho af zodat we niet voor niks gaan discussiëren
Gnome schreef:Even een ego post. Na 4 jaar studeren naast een fulltime baan ben ik vandaag geslaagd voor mn HBO Bachelor Bedrijfskunde via NCOI. Zooo blij. Echt een gek idee nog maar nu voor focus en tijd voor de kleine
Ballard_L schreef:Wauw gefeliciteerd!reden voor een feestje!
Ik heb minder reden voor een feestje. Mijn pony kwam maandag kreupel uit zijn stal, vandaag kwam de dierenarts en in de peesschede zit vocht. Dus metacam en 1 week stappen. Daarna langzaam weer opbouwen en hopen dat het niet terug komt. Anders moeten we naar Wolvega…Dus ik baal echt op het moment. Hoop echt dat het goed komt en dat ik nog een beetje kan rijden voordat ik niet meer kan.
QueenE schreef:Freekieee schreef:Naar welke kinderwagen zijn jullie aan t kijken? Ben wel benieuwd
Ik heb al een gekochtEen Cybex Priam is het geworden (elektrisch
dat was niet noodzakelijk maar een leuke aanbieding haha) compleet met wiegje, kinderstoeltje en autostoeltje (die ook helemaal plat kan)
Azmay schreef:Gads Ballard, hopen dat het mee valt.
Hier een goede 20 weken echo gehad vandaag.![]()
De koorts is flink gezakt maar door een bloedneus die open bleef springen niet echt geslapen vannacht
QueenE schreef:Ik heb al een gekochtEen Cybex Priam is het geworden (elektrisch
dat was niet noodzakelijk maar een leuke aanbieding haha) compleet met wiegje, kinderstoeltje en autostoeltje (die ook helemaal plat kan)
Jenkins schreef:QueenE schreef:
Ik heb al een gekochtEen Cybex Priam is het geworden (elektrisch
Ik ben echt gechoqueerd door deze kinderwagenniet alleen het feit dat ie elektrisch is haha, maar ook de prijs
Gnome schreef:QueenE schreef:Ik heb al een gekochtEen Cybex Priam is het geworden (elektrisch
Ik heb nu ook even gespiekt. Had het duurder verwacht.. Vind 'm echt prachtig zeg. Heb je 'm ook in de praktijk ergens kunnen testen?
Ballard_L schreef:Wauw gefeliciteerd!reden voor een feestje!
Ik heb minder reden voor een feestje. Mijn pony kwam maandag kreupel uit zijn stal, vandaag kwam de dierenarts en in de peesschede zit vocht. Dus metacam en 1 week stappen. Daarna langzaam weer opbouwen en hopen dat het niet terug komt. Anders moeten we naar Wolvega…Dus ik baal echt op het moment. Hoop echt dat het goed komt en dat ik nog een beetje kan rijden voordat ik niet meer kan.
Ballard_L schreef:Fijn, goede 20-weken echo en goede controles! En vervelend Gnome, keelpijn…jij valt wel van het één in het ander of niet? Is eindelijk de misselijkheid weer wat over, ben je weer verkouden…
Hier net terug van de termijnecho. Wat een verschil met 2 weken terug! Echt al een heel mensje en het bewoog ook veel, heel leuk om te zienik vond deze echo toch een beetje spannend, omdat ik me niet altijd zwanger voel. Naast dat ik veel honger heb en wat moe ben, heb ik nergens last van. Als je buik dan ook nog niet groeit, dan denk ik soms: zit er wel wat in?
maar er zit wel echt wat in
ik zit ook ongeveer op het aantal weken dat ik dacht, zit nu op 11+1 en uitgerekende datum is nu 5 juli