Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 11:46

Even een ego post. Na 4 jaar studeren naast een fulltime baan ben ik vandaag geslaagd voor mn HBO Bachelor Bedrijfskunde via NCOI. Zooo blij. Echt een gek idee nog maar nu voor focus en tijd voor de kleine *\o/*

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:52

Gefeliciteerd! *\o/*

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:54

Gnome schreef:
Even een ego post. Na 4 jaar studeren naast een fulltime baan ben ik vandaag geslaagd voor mn HBO Bachelor Bedrijfskunde via NCOI. Zooo blij. Echt een gek idee nog maar nu voor focus en tijd voor de kleine *\o/*

Trek de kinderchampagne maar open **\O/**

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:54

Gefeliciteerd! *\o/* Y)(^)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 11:57

Azmay schreef:
Gnome schreef:

Trek de kinderchampagne maar open **\O/**

Toevallig gisteren een flesje 0,0 wijn gekregen haha. Die gaat mooi open vanavond.

Thanks meiden <3 moest natuurlijk flink janken.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 13:02

wauw! En groot gelijk zo’n ego post!

Gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\%/* en lekker genieten van je wijntje haha.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 13:37

Super zeg en fijn zo ruim voor de zwangerschap.

Gefeliciteerd

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:15

Wauw gefeliciteerd! :D reden voor een feestje!

Ik heb minder reden voor een feestje. Mijn pony kwam maandag kreupel uit zijn stal, vandaag kwam de dierenarts en in de peesschede zit vocht. Dus metacam en 1 week stappen. Daarna langzaam weer opbouwen en hopen dat het niet terug komt. Anders moeten we naar Wolvega…Dus ik baal echt op het moment. Hoop echt dat het goed komt en dat ik nog een beetje kan rijden voordat ik niet meer kan.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 14:45

Fingers crossed!! Peesblessures zijn zo rot.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:38

Gefeliciteerd!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:40

Gads Ballard, hopen dat het mee valt.

Hier een goede 20 weken echo gehad vandaag. *\o/*
De koorts is flink gezakt maar door een bloedneus die open bleef springen niet echt geslapen vannacht :O

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 18:26

Azmay schreef:

De koorts is flink gezakt maar door een bloedneus die open bleef springen niet echt geslapen vannacht :O

Gefeliciteerd!! Wat een opluchting toch ook weer als het goed is allemaal. Sterkte met die irritante bloedneuzen.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:47

Flowery schreef:
Wij wisten de jongens naam al voor ik zwanger werd en toen kreeg mijn partner een collega met (bijna) dezelfde naam en ze liggen elkaar niet zo goed dus die naam valt af _O- Lach er nu om, maar was echt mijn favo naam en heb er weken van gebaald en zijn dus weer terug bij af :=

Meisjesnaam twijfelen we nog tussen 3-4 namen, wachten even de geslachtsecho af zodat we niet voor niks gaan discussiëren :P

Ah dat is echt balen ja!

Gnome schreef:

Gefeliciteerd!! *\o/*

Ballard_L schreef:

Ik heb minder reden voor een feestje. Mijn pony kwam maandag kreupel uit zijn stal, vandaag kwam de dierenarts en in de peesschede zit vocht. Dus metacam en 1 week stappen. Daarna langzaam weer opbouwen en hopen dat het niet terug komt. Anders moeten we naar Wolvega…Dus ik baal echt op het moment. Hoop echt dat het goed komt en dat ik nog een beetje kan rijden voordat ik niet meer kan.

Wat balen, hopelijk valt het mee, beterschap!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:47

Azmay schreef:

Super van de goede echo!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:49

QueenE schreef:
Freekieee schreef:
Naar welke kinderwagen zijn jullie aan t kijken? Ben wel benieuwd

Ik heb al een gekocht :o Een Cybex Priam is het geworden (elektrisch :+ dat was niet noodzakelijk maar een leuke aanbieding haha) compleet met wiegje, kinderstoeltje en autostoeltje (die ook helemaal plat kan)

Ik ben echt gechoqueerd door deze kinderwagen :') niet alleen het feit dat ie elektrisch is haha, maar ook de prijs :oo

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:51

Azmay schreef:

Wat fijn van de goede echo! Wij hebben m 30 december, dus we gaan goed 2023 tegemoet of niet :+
Maar de 13 weken was prima, dus heb er vertrouwen in.
Minder fijn van de bloedneus prima! Hopelijk slaap je deze nacht beter!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 23:39

QueenE schreef:
Ik heb al een gekocht :o Een Cybex Priam is het geworden (elektrisch :+ dat was niet noodzakelijk maar een leuke aanbieding haha) compleet met wiegje, kinderstoeltje en autostoeltje (die ook helemaal plat kan)

Ik heb nu ook even gespiekt. Had het duurder verwacht.. Vind 'm echt prachtig zeg. Heb je 'm ook in de praktijk ergens kunnen testen?

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 08:36

Gefeliciteerd Gnome! Super zeg *\o/*

Ballard wat balen van je pony. Hopelijk komt alles snel weer goed, ga ik in elk geval voor duimen.

Azmay wat fijn een goede 20 weken echo. Top! Wel heel vervelend die bloedneus, dat komt je nachtrust niet ten goede.

Jenkins ook spannend zo vlak voor de jaarwisseling. Maar komt vast helemaal goed. :)

Heb wel alles gelezen, maar nie gereageerd excuus.
Hier gaat alles z'n gangetje. Gisteren controle gehad bij de verloskundige, was allemaal goed gelukkig. Hartje nog even gehoord, heerlijk geluid altijd weer. <3
Ik moet volgende week mijn suiker laten testen. Ben je dan gelijk een hele ochtend aan kwijt, pff. Maar goed beter wel even doen dat we het zeker weten!

Fijne dag allemaal weer <3

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-22 09:16

Fijne dag allemaal! Hier vannacht wakker geworden met flinke keelpijn en een lekkere droge hoest. Hopelijk snel weer voorbij.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 09:42

Fijn, goede 20-weken echo en goede controles! En vervelend Gnome, keelpijn…jij valt wel van het één in het ander of niet? Is eindelijk de misselijkheid weer wat over, ben je weer verkouden…

Hier net terug van de termijnecho. Wat een verschil met 2 weken terug! Echt al een heel mensje en het bewoog ook veel, heel leuk om te zien :) ik vond deze echo toch een beetje spannend, omdat ik me niet altijd zwanger voel. Naast dat ik veel honger heb en wat moe ben, heb ik nergens last van. Als je buik dan ook nog niet groeit, dan denk ik soms: zit er wel wat in? :P maar er zit wel echt wat in :) ik zit ook ongeveer op het aantal weken dat ik dacht, zit nu op 11+1 en uitgerekende datum is nu 5 juli

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:12

Jenkins schreef:
QueenE schreef:

Ik ben echt gechoqueerd door deze kinderwagen :') niet alleen het feit dat ie elektrisch is haha, maar ook de prijs :oo

Heb hem wel in een flinke aanbieding gekocht hoor :P

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:14

Gnome schreef:
QueenE schreef:

Ik heb nu ook even gespiekt. Had het duurder verwacht.. Vind 'm echt prachtig zeg. Heb je 'm ook in de praktijk ergens kunnen testen?

Ja hebben hem in de winkel getest

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:21

Ballard_L schreef:

Oh wat rot zeg. Hopelijk valt het mee. Peesblessures zijn echt niet leuk.

Hier de oudste (20) sinds twee jaar ofzo denk ik een chronische peesblessure. Nooit gemerkt maar door ander paard brak ze haar oogkas, kreeg ze trap op kogel en door die trap kwam dus de oude peesblessure ook naar boven en slechter geworden.

Veel shockwave gedaan en is nu stabiel mag alle gangen weer, geen kleine figuren, slechte ondergrond of springen.

Nou madame is vd week twee x over een hek van 1,20 gesprongen.

Mw is zelf nu de belemmerende factor in het heel houden.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-22 10:28

Ballard_L schreef:
Fijn, goede 20-weken echo en goede controles! En vervelend Gnome, keelpijn…jij valt wel van het één in het ander of niet? Is eindelijk de misselijkheid weer wat over, ben je weer verkouden…

Hier net terug van de termijnecho. Wat een verschil met 2 weken terug! Echt al een heel mensje en het bewoog ook veel, heel leuk om te zien :) ik vond deze echo toch een beetje spannend, omdat ik me niet altijd zwanger voel. Naast dat ik veel honger heb en wat moe ben, heb ik nergens last van. Als je buik dan ook nog niet groeit, dan denk ik soms: zit er wel wat in? :P maar er zit wel echt wat in :) ik zit ook ongeveer op het aantal weken dat ik dacht, zit nu op 11+1 en uitgerekende datum is nu 5 juli

Herkenbaar haha. Iedere keer weer even spannend.. Dat je denkt.. Het zal er nog wel in zitten toch. Maar het is ook nog maar 5 cm ofzo dacht ik met 11 weken? Zo grappig dat dan wel alles er al op zit.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:28

Ja echt naar! Die van jou kan dan wel behoorlijk springen :') al wil je dat natuurlijk niet.

Nu is het zo dat mijn pony nu niet meer kreupel loopt, dus het is nog niet heel erg. Maar liever nu al weten dan het alleen maar erger maken. Hij is 10, dus ik wil nog minimaal 15 jaar van hem kunnen genieten!