9 of 10 dpo is voorbij gevlogen, vanavond een feestje en dan ben ik de Bob, dus kan ik niet drinken haha. Twijfel ineens of ik een vroege test wil doen, maar lijkt me toch maar beter om niet te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhodi schreef:Ik heb tegen beter weten in en zonder ergens rekening mee te houden toch een test gedaan zonet, want ik voelde me toch wat raar en ik zie heel heel heel licht een streepje. M’n vriend zag m ook. Nu ben ik helemaal gek aan het worden natuurlijk, maar ik wil het toch even delen![]()
Inclusief vage negatief foto zodat jullie niet ook gaan denken dat ik gek ben![]()
[ [url=m/rPctCr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bhodi schreef:Haha ik heb m ook in kleur ja!
Ik hoop het zo, ik ga maandag opnieuw testen!
[ [url=m/L6BDl5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JrZMGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bhodi schreef:Je wilt niet weten hoe opgelucht ik ben over het feit dat jullie het ook zienzou het dan echt? Pffff hier moet ik echt even een nachtje over slapen haha
Gnome schreef:Bhodi schreef:Zou het zin hebben om morgenochtend te testen dan? M’n vriend wil dat het liefst haha
[ [url=m/ZylDIi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was bij mij de oploop met iedere dag testen. Ben nu met 8 weken ook kotsberoerd door de grote hoeveelheid hcg dus kan bij jou natuurlijk anders zijn.