Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ievie schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
Voor het snijden van een taartlaag, kan je het beste een taartensnijder gebruiken. Dan krijg je ze mooi recht.
Fijne dag vandaag en succes morgen in het ziekenhuis!
leintje_ schreef:ievie schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
Voor het snijden van een taartlaag, kan je het beste een taartensnijder gebruiken. Dan krijg je ze mooi recht.
Fijne dag vandaag en succes morgen in het ziekenhuis!
Die moet ik nog een keer kopen en dat blijf ik altijd maar uitstellen. Terwijl zo'n ding helemaal niet zo duur is
ievie schreef:Goeie foto’s![]()
Hier ziet het er bijna vergelijkbaar uit vanbinnen.. (nog iets meer knutselwerk).
Fijn dat het tot zover in elk geval goed was. Op naar een goede scan!
Narcissa schreef:Superfijn nieuws!
Mag ik even nieuwsgierig zijn? Hoe doe jij dat met procentueel meer belasten? Ik zit ook met een gecompliceerde bovenbeenbreuk en mag nu 25kg gewicht zetten, maar voel dat totaal niet aan.
Ik vind het trouwens heel knap van je dat je de moed niet opgeeft met alle tegenslagen die je gehad hebt... Ik duim ervoor dat het nu eindelijk echt goed geneest!
Narcissa schreef:Dankjewel! Die weegschaal had ik inderdaad als tip gehad, maar 1x kijken geeft weinig gevoel. Misschien moet ik dat vaker doen. Lastige hier is dat ik ook nog een chronische ziekte heb die alles bemoeilijkt en vertraagt.
Ze waren hier ook erg verbaast trouwens dat ik deze breuk voor elkaar heb gekregen. Ik weet niet hoe vaak ik de woorden zeer ernstige, gecompliceerde breuk heb gehoord, te vaak om bij te houdenNu ik eindelijk de foto's heb gevonden, snap ik het wel.
Spoiler:
[ [url=m/Dg6Eaw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat is bij jou nu de verwachting? Denken ze nog wel aan volledig herstel, of ga je altijd last blijven houden? En psychisch, ga je ooit je been nog wel echt kunnen/durven vertrouwen na alle problemen en complicaties?