verootjoo schreef:Nee dat gelukkig niet.
Ben nu wel bang voor de uitslag
Heb je nog klachten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tokedri schreef:verootjoo schreef:Nee dat gelukkig niet.
Ben nu wel bang voor de uitslag
Heb je nog klachten?
Liezel1 schreef:Maar waarom moet je 2 weken in quarantaine als je negatief getest bent?
lenaa_tje schreef:Verandert er heel veel als je pas morgenochtend iets weet? Je voelde je wel goed toch?
Ik zou dan eventueel morgen bellen en je telefoon gewoon op geluid zetten.
just_kiki schreef:Hmm jij bent later als mij getest, ik wil ook een telefoontje![]()
Wel onwijsdat je het telefoontje gemist hebt. Hebben ze je nu toevallig niet gemaild ??
just_kiki schreef:Ik ben naar Middelharnis gegaan (Z-H). Er was iig niemand toen ik daar kwam. Maar had wel woensdag einde middag de afspraak al gemaakt. Dus circa 1,5 dag wachten op een plek.
Zebrastreep schreef:mala26 schreef:O wat balen zeg. Nu nog maar afwachten wanneer ze je weer bellen
Ja ze hebben 3 keer gebeld ik ben nu helemaal in de stress weet ook niet zo goed of ik eventueel een ander nummer kan bellen anders slaap ik denk ik niet vannacht
RenskeFrea schreef:mala26 schreef:O wat balen zeg. Nu nog maar afwachten wanneer ze je weer bellen
Ja ze hebben 3 keer gebeld ik ben nu helemaal in de stress weet ook niet zo goed of ik eventueel een ander nummer kan bellen anders slaap ik denk ik niet vannacht
lenaa_tje schreef:Maar zebrastreep je hoeft toch nu niet ergens te wezen? Je voelt je verder helemaal niet slecht dan maakt de ochtend erop toch niet zoveel uit?
Gewoon nu je telefoon op geluid zetten.