@Castilja, oeh sushi, jaloers

Ik kan me voorstellen dat je de paarden mist.. Ik ben super blij dat mijn paarden bij mijn ouders staan en ik weinig beperkingen ervaar.
Overigens vind ik de whey crispy een aanrader. Het is inderdaad smaakloos maar ik hou van crunch in bijv. mn kwark en het is een makkelijke manier om wat extra eiwit toe te voegen aan je dag.
@Kimmie, Fijn dat het een goede vervanger blijkt te zijn! Zelf heb ik trouwens wel eens optimel chocoladedrink. Wel even wat anders natuurlijk, maar vind ik ook lekker! Super van die brownies! Zo kun je toch genieten, maar ook je doelen halen

@Maanlicht, Oei altijd fijn, die periode van de maand haha.. Ik merk het ook altijd extreem aan mezelf. Vind je lijstje alsnog netjes hoor!
@Fading, Je gaat lekker zeg! Mooie rondes maak je met skeeleren. Hopelijk gaat je enkel niet al te veel opspelen en kan je ermee door blijven gaan. En super dat je weer zo positief bent. Sos zie je dingen achteraf pas goed in. Op naar een mooie toekomst

@Emmaa, Niets op je lijstje aan te merken inderdaad. Het ziet er ook voedzaam uit, dus fijn om vol te houden.
Hier is gisteren goed gegaan! Nog een stroopwafel aan mijn lijstje toegevoegd, maar bij het avondeten de stroop weggestreept want dat hadden we niet meer

Vandaag ook een weekenddag qua eten op de planning, maar wel weer binnen mijn eigen doelen!
O: pannenkoekje van overgebleven beslag met kwark en kersen
T: Shake van 150ml melk, 100gr kwark, espresso en 14gr whey cookies&cream
L: 2 mini pizzatjes
T: Druiven & een body en fit pro bar
D: Asperges met ham, ei, snelle hollandaise en aardappeltjes
Totaal 1792 kcal
Ook vandaag zal er nog wel iets bijkomen, ik denk pistachenootjes en/of toastjes filet american. Daarmee hoop ik weer op onderhoud uit te komen!
Ik moet zeggen dat mijn vriend en ik hebben afgesproken een weekend niet te drinken en dat dat ook wel echt enorm scheelt