Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anniekskie schreef:Dat is dan toch ook een goede motivatie om van de fris af te blijven. Tenminste als je cravings heb zou ik ook niet maar 1 glaasje pakken. Wijn zou voor mij geen probleem zijn, aangezien ik niet drink.
Hier vermoed ik vanavond niet echt aan koken toe te komen dus het zal ovenfriet met ovensnacks worden, dus nu een lekkere bleekselderij salade, met spekjes, appel, komkommer, walnoten en rozijntjes.
Hopelijk vanmiddag nog even naar de paarden en met ons veulen aan de gang.
IMANDRA schreef:Anniekskie schreef:Dat is dan toch ook een goede motivatie om van de fris af te blijven. Tenminste als je cravings heb zou ik ook niet maar 1 glaasje pakken. Wijn zou voor mij geen probleem zijn, aangezien ik niet drink.
Hier vermoed ik vanavond niet echt aan koken toe te komen dus het zal ovenfriet met ovensnacks worden, dus nu een lekkere bleekselderij salade, met spekjes, appel, komkommer, walnoten en rozijntjes.
Hopelijk vanmiddag nog even naar de paarden en met ons veulen aan de gang.
Misschien een tip voor volgende keer: van die iglo zakken in de diepvries die je alleen even op hoeft te warmen. Of in een weekend een paar liter soep maken die je in de diepvries zet en ook alleen even in een pannetje moet opwarmen of zelfs in de magnetron. Zo heb je gezondere opties als je geen zijn of tijd hebt om echt te koken
CCCCC schreef:Alcohol is voor mij wel echt een dingetje.. Maar heb dit jaar nog maar weinig gedronken (2 wijntjes), ik heb vanuit werk veel borrels. Zo gisteren ook, maar heb toen spa rood genomen!
CCCCC schreef:Alcohol is voor mij wel echt een dingetje.. Maar heb dit jaar nog maar weinig gedronken (2 wijntjes), ik heb vanuit werk veel borrels. Zo gisteren ook, maar heb toen spa rood genomen!
xJitskee schreef:Ik was er een paar jaar geleden zo klaar mee dat dat drinken een sociale verplichting was, dat mensen zo achterlijk gaan lopen doen als je zegt dat je een keertje niet drinkt, dat ik helemaal gestopt ben met alcohol. Nu drink ik af en toe nog een glaasje, maar dat zijn er zeker niet meer dan 15 per jaar. Bij een lekker etentje één glas witte wijn of op een warme zomeravond in de tuin, maar dan blijft het bij 1 of 2 glazen. Ik vond het wel jammer dat je altijd leest dat mensen afvallen wanneer ze stoppen met drinken en zich zo veel energieker voelen. Nou, daar heb ik weinig van gemerkt
IMANDRA schreef:Oh zeker! ik vatte je bericht alleen op van 'oh ik heb te weinig tijd dus ik moet dit eten', maar dan heb ik 'm verkeerd begrepen. Smakelijk vanavond in ieder geval!
Neverland schreef:Ik heb vandaag een mindere dag. Chocolade vla gepakt (gelukkig wel maar 150ml) en een vlugge japie van 311kcal.Ik had me toch een partijtje honger!
Dus nu heb ik nog maar 500kcal over voor vanavond. Maar daar is vast iets van te maken!