Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Negerzoen schreef:Zijn er hier toevallig ook mensen met een triceps tattoo?
Ja ik, voor een deelwat wil je weten?
Captain schreef:Negerzoen schreef:Zijn er hier toevallig ook mensen met een triceps tattoo?
Ik heb er twee net boven mn elleboog, telt dat nog als triceps?
[ [url=m/Kacasf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A0iv5R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Negerzoen schreef:Ik heb een tattoo idee die ik graag op mijn tricep geplaatst wil hebben. Ik ben daarin vooral benieuwd wat daarin aan te raden is qua hoogte gezien het verloop van je spier en of de tattoo ook qua aangezicht netjes blijft in de bewegelijkheid van je arm. Het zal bij mij een hert worden en ik zou het zonde vinden als ie alleen netjes tot zn recht komt als ik m'n arm laat hangen en hij de rest van de tijd er uit ziet alsof hij misvormt is
Frummels schreef:Ik zou persoonlijk niets met een logo/naam van de shop willen. Ja een sleutelhanger ofzo, maar niet aan mijn handtas/portemonnee.. Vind het idee wel heel gaaf! Wil je dat ook op eigen tassen gaan doen in opdracht? Of alleen met nieuwe tas erbij zeg maar?
Frummels schreef:Negerzoen schreef:Ik heb een tattoo idee die ik graag op mijn tricep geplaatst wil hebben. Ik ben daarin vooral benieuwd wat daarin aan te raden is qua hoogte gezien het verloop van je spier en of de tattoo ook qua aangezicht netjes blijft in de bewegelijkheid van je arm. Het zal bij mij een hert worden en ik zou het zonde vinden als ie alleen netjes tot zn recht komt als ik m'n arm laat hangen en hij de rest van de tijd er uit ziet alsof hij misvormt is
Mijn artist heeft me hier heel goed in geadviseerd, dus misschien kun je de jouwe daar ook voor vragen! Mijne blijft gewoon netjes in proportie bij bewegen, trainen etc. voor zover dat kan, dus ik vind dat hij hem heel netjes geplaatst heeft.
Sorry voor de grote foto, ik weet niet hoe ik het kleiner krijg.
[ [url=m/g79Kiy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sas_Mon schreef:Ik weet niet precies wat je voor een getatoeeerde tas zou vragen maar kan je geen hoofdstellen tattooeeren? En hoe zou dat er anders uitzien dan gewoon schilderen? (ik heb een leerbewerkinghobby en zie het al helemaal voor me!)
njiloj schreef:Sas_Mon schreef:Ik weet niet precies wat je voor een getatoeeerde tas zou vragen maar kan je geen hoofdstellen tattooeeren? En hoe zou dat er anders uitzien dan gewoon schilderen? (ik heb een leerbewerkinghobby en zie het al helemaal voor me!)
Qua prijs weet ik het niet zo goed. Maar hoofstellen is ook een tof idee! Gewoon schilderen geeft inderdaad wel een ander effect. Als je googled vind je wel riemen en motorzadels en dergelijke getatoeëerd. Misschien leuk om eens te kijken.
De tas die ik nu heb gedaan is een tas van mezelf, koste nieuw 100 euro, en is niet heel veel gebruikt. Ik wil het wel betaalbaar houden. (Vandaar vintage tassen)
Ik zag dat blackbear nogal geld vraagt voor de tassen, maar dit zijn ook dure tassen zo te zien. Ik zat te denken aan 60 euro voor deze? Of is dat raar?
Die Joe Sinner plaat is echt te gek trouwens!
Sas_Mon schreef:60 euro voor een bijna nieuwe tas met tattoo? Voor dat geld stuur ik je morgen een stuk leer die ik als ie af is zelf wel tot frontriem en bakstukken verwerk! Lijkt me supertof om een getatooerd custom hoofdstel te hebben! Ik weet niet hoelang zoiets als op de tas duurt om te zetten maar jij hebt er toch ook je tijd in zitten?
Kan je tattooeren op 3mm dik onbewerkt tuigleer?
idinn schreef:Ik heb vandaag echt het tofste verjaardagscadeau ooit van de postbode gehad! Mijn vriend had stiekem aan Jolijn gevraagd om iets met zeekoeien te tekenen. En het is zo leuk geworden
Nu wil ik zeker weten een zeekoe tattoo