[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 09:45

Ik zou tassen of portemonnees met jou logo gaan verkopen.
Van je eigen shop.
Als de shop waar ik altijd kom dat zou verkopen, zou ik een tas willen hebben denk ik.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 09:59

Ik zou persoonlijk niets met een logo/naam van de shop willen. Ja een sleutelhanger ofzo, maar niet aan mijn handtas/portemonnee.. Vind het idee wel heel gaaf! Wil je dat ook op eigen tassen gaan doen in opdracht? Of alleen met nieuwe tas erbij zeg maar?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 10:03

Customizen van een eigen tas of accessoire lijkt me ook leuk! Maar ik kan me voorstellen dat je dan wel echt leer van bepaalde kwaliteit moet hebben?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:57

Frummels schreef:
Negerzoen schreef:
Zijn er hier toevallig ook mensen met een triceps tattoo? :)

Ja ik, voor een deel :) wat wil je weten?

Ik heb een tattoo idee die ik graag op mijn tricep geplaatst wil hebben. Ik ben daarin vooral benieuwd wat daarin aan te raden is qua hoogte gezien het verloop van je spier en of de tattoo ook qua aangezicht netjes blijft in de bewegelijkheid van je arm. Het zal bij mij een hert worden en ik zou het zonde vinden als ie alleen netjes tot zn recht komt als ik m'n arm laat hangen en hij de rest van de tijd er uit ziet alsof hij misvormt is :=

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:59

Daar is je artiest ook voor Negerzoen, om je daar goed in te adviseren zodat je tattoo er op de meest mooie manier op komt :)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 15:00

Captain schreef:
Negerzoen schreef:
Zijn er hier toevallig ook mensen met een triceps tattoo? :)

Ik heb er twee net boven mn elleboog, telt dat nog als triceps? :P

[ [url=m/Kacasf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A0iv5R.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zeker! Hele gave zo zeg! Was het te doen qua pijn? :) (is natuurlijk relatief, maar de ene plek is nou eenmaal gevoeliger dan de ander)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 15:45

Negerzoen schreef:
Ik heb een tattoo idee die ik graag op mijn tricep geplaatst wil hebben. Ik ben daarin vooral benieuwd wat daarin aan te raden is qua hoogte gezien het verloop van je spier en of de tattoo ook qua aangezicht netjes blijft in de bewegelijkheid van je arm. Het zal bij mij een hert worden en ik zou het zonde vinden als ie alleen netjes tot zn recht komt als ik m'n arm laat hangen en hij de rest van de tijd er uit ziet alsof hij misvormt is :=

Mijn artist heeft me hier heel goed in geadviseerd, dus misschien kun je de jouwe daar ook voor vragen! Mijne blijft gewoon netjes in proportie bij bewegen, trainen etc. voor zover dat kan, dus ik vind dat hij hem heel netjes geplaatst heeft.

Sorry voor de grote foto, ik weet niet hoe ik het kleiner krijg.
Afbeelding

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 16:04

Frummels schreef:
Ik zou persoonlijk niets met een logo/naam van de shop willen. Ja een sleutelhanger ofzo, maar niet aan mijn handtas/portemonnee.. Vind het idee wel heel gaaf! Wil je dat ook op eigen tassen gaan doen in opdracht? Of alleen met nieuwe tas erbij zeg maar?

Shop logo is ook niet helemaal mijn ding. Ik denk wel dat ik ze ergens signeer. Eigen tassen vind ik wel een risico. Het vlekt heel gemakkelijk en een foutje is zo gemaakt. :\
Het is toch wel erg anders dan levende/onbewerkte huid tattooeren, en ik ben nu echt nog aan het zoeken hoe ik dit het beste kan gaan doen.
En even zoeken hoe ik ze ga aanbieden natuurlijk!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 17:27

Frummels schreef:
Negerzoen schreef:

Mijn artist heeft me hier heel goed in geadviseerd, dus misschien kun je de jouwe daar ook voor vragen! Mijne blijft gewoon netjes in proportie bij bewegen, trainen etc. voor zover dat kan, dus ik vind dat hij hem heel netjes geplaatst heeft.

Sorry voor de grote foto, ik weet niet hoe ik het kleiner krijg.
[ [url=m/g79Kiy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wouw die is heel gaaf! Die van mij zou qua grootte vergelijkbaar zijn. Dank je voor het delen, hier heb ik zeker iets aan!

Sas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:29

Ik weet niet precies wat je voor een getatoeeerde tas zou vragen maar kan je geen hoofdstellen tattooeeren? En hoe zou dat er anders uitzien dan gewoon schilderen? (ik heb een leerbewerkinghobby en zie het al helemaal voor me!)

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 19:49

Sas_Mon schreef:
Ik weet niet precies wat je voor een getatoeeerde tas zou vragen maar kan je geen hoofdstellen tattooeeren? En hoe zou dat er anders uitzien dan gewoon schilderen? (ik heb een leerbewerkinghobby en zie het al helemaal voor me!)

Qua prijs weet ik het niet zo goed. Maar hoofstellen is ook een tof idee! Gewoon schilderen geeft inderdaad wel een ander effect. Als je googled vind je wel riemen en motorzadels en dergelijke getatoeëerd. Misschien leuk om eens te kijken.

De tas die ik nu heb gedaan is een tas van mezelf, koste nieuw 100 euro, en is niet heel veel gebruikt. Ik wil het wel betaalbaar houden. (Vandaar vintage tassen)
Ik zag dat blackbear nogal geld vraagt voor de tassen, maar dit zijn ook dure tassen zo te zien. Ik zat te denken aan 60 euro voor deze? Of is dat raar?

Die Joe Sinner plaat is echt te gek trouwens! <3

Sas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 21:07

njiloj schreef:
Sas_Mon schreef:

Qua prijs weet ik het niet zo goed. Maar hoofstellen is ook een tof idee! Gewoon schilderen geeft inderdaad wel een ander effect. Als je googled vind je wel riemen en motorzadels en dergelijke getatoeëerd. Misschien leuk om eens te kijken.

De tas die ik nu heb gedaan is een tas van mezelf, koste nieuw 100 euro, en is niet heel veel gebruikt. Ik wil het wel betaalbaar houden. (Vandaar vintage tassen)
Ik zag dat blackbear nogal geld vraagt voor de tassen, maar dit zijn ook dure tassen zo te zien. Ik zat te denken aan 60 euro voor deze? Of is dat raar?

Die Joe Sinner plaat is echt te gek trouwens! <3

60 euro voor een bijna nieuwe tas met tattoo? Voor dat geld stuur ik je morgen een stuk leer die ik als ie af is zelf wel tot frontriem en bakstukken verwerk! Lijkt me supertof om een getatooerd custom hoofdstel te hebben! Ik weet niet hoelang zoiets als op de tas duurt om te zetten maar jij hebt er toch ook je tijd in zitten?
Kan je tattooeren op 3mm dik onbewerkt tuigleer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 14:30

Ik heb vandaag echt het tofste verjaardagscadeau ooit van de postbode gehad! Mijn vriend had stiekem aan Jolijn gevraagd om iets met zeekoeien te tekenen. En het is zo leuk geworden <3

Nu wil ik zeker weten een zeekoe tattoo :')

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 21:54

Sas_Mon schreef:
60 euro voor een bijna nieuwe tas met tattoo? Voor dat geld stuur ik je morgen een stuk leer die ik als ie af is zelf wel tot frontriem en bakstukken verwerk! Lijkt me supertof om een getatooerd custom hoofdstel te hebben! Ik weet niet hoelang zoiets als op de tas duurt om te zetten maar jij hebt er toch ook je tijd in zitten?
Kan je tattooeren op 3mm dik onbewerkt tuigleer?

Ik heb geen flauw of dat te tattooeren valt, haha!
Ja, ik heb er zeker mijn tijd in zitten en ik ben er wel even mee bezig, maar dit is ook echt iets voor erbij te doen. Als ik straks weer kan prikken, heb ik hier waarschijnlijk weinig tot geen tijd voor. Ik ga in elk geval eens even kijken of ik hier nog iets heb liggen van tuig. ( ik rijd en men al een paar jaar niet meer, maar heb in de schuur nog wel het een en ander liggen) voorwaarde is wel dat het leer niet te donker is van kleur. Of misschien kan ik het met wit proberen? :):)
Ik ga morgen eens kijken.

idinn schreef:
Ik heb vandaag echt het tofste verjaardagscadeau ooit van de postbode gehad! Mijn vriend had stiekem aan Jolijn gevraagd om iets met zeekoeien te tekenen. En het is zo leuk geworden <3

Nu wil ik zeker weten een zeekoe tattoo :')

Jaaaah! Nog gefeliciteerd!! ik vond het zo leuk om te maken! Helemaal mijn ding! Ik riep ookal dat ik nu een zeekoe wil. :') ik zet hem van de week even online!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 02:55

Zeekoeien <3 Wij hebben een paar jaar geleden met heeeeel veel zeekoeien gezwommen in Florida en dat was zo onvergetelijk :+: Toen we terugkwamen heb ik een zeekoe tattoo laten zetten en mijn man heeft er ook eentje :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 07:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:47

Yasmine, tof! Ik wilde volgend jaar eigenlijk vrijwilligerswerk gaan doen met zeekoeien. Maar dat zal jaar later worden. De vakantie van dit jaar moet eerst opnieuw :')

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 17:12

Zo, ik heb een stuk tuigleer gekocht. :D Ik ga volgende week eens aan de priegel. :o

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 18:24

Bij gebrek aan nieuwe tattoo’s. Heb vandaag maar een foto van m’n genezen tattoo gemaakt. Een tattoo mooi fotograferen is ook een vak, hij lijkt nu zo flets :+

Afbeelding

Dat tassen tatoeëren is een tof idee! Hopelijk zijn er geïnteresseerden voor je, lijkt me pittig om nu niet te mogen werken.

Sas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 20:11

njiloj schreef:
Zo, ik heb een stuk tuigleer gekocht. :D Ik ga volgende week eens aan de priegel. :o

Ik ben echt heel benieuwd!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:36

Ik heb een idee voor een tattoo maar mijn grootste angst is dat het na bijvoorbeeld vijf jaar niet meer mooi is. Hebben jullie ook tattoos die wat ouder zijn die jullie willen delen? Liefst met net gezet en nu. Ik twijfel dan ook om te gaan voor het woord in blokletters of met daarbij bergen

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:06

Bij gebrek aan nieuwe plaatjes show ik die van mij ook maar even :D kan niet wachten tot de shops weer open gaan, wil zo graag mijn rug laten doen.

1 jaar oud
Afbeelding
Afbeelding

2 jaar oud
Afbeelding

En 3 jaar oud
Afbeelding
Afbeelding

Toulouze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:53

Mooi <3 is dat een handtekening, bij de laatste?

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:56

Klopt, de handtekening van mijn oma :j de stier is het sterrenbeeld van de maand waarin ze is overleden en de bloemen zijn de bloemen van het graf.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 19:04

Mooi zo!! <3

Er zijn hier ook mensen met een tattoo van een paardenschedel toch?