Wat een vreselijk bericht, heel veel sterkte voor iedereen die dicht bij Fleury staat.
Ik hoop dat je op zachte wolken ligt, dat je de rust die je wanhopig zocht vindt in warme zonnestralen en over de schouders van je lievelingsmensen mee mag kijken. Bedankt voor alles wat je voor deze community hebt betekend en jouw woorden zullen niet worden vergeten.
Wat schrik van deze berichtjes. Ik hoop zo dat je nog genoten hebt van je paardenweekendje, je was zo trots! En ik hoop dat je vader dat weekend als herinnering altijd met zich meedraagt: wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt!
Maar ik gun jou ook zo jouw rust. De strijd was hard en oneerlijk; je grootste wens is nu uitgekomen. Je laat een grote leegte achter voor iedereen die je lief had. Lieve familie en vrienden van Fleur: heel veel sterkte met dit grote verdriet
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 16-09-21 17:57
Gecondoleerd en sterkte gewenst aan familie en bekenden.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 16-09-21 18:40
Wat een intens verdrietig bericht. Sterkte voor haar familie en vrienden.
Fleur ik hoop dat je de rust hebt gevonden die je hier op aarde niet kon vinden. En dat je nu op een fijn plekje bent.
Ik kan het even niet bevatten. Vorige week las ik je topic nog over het wedstrijdweekend. Ik nog; wat stoer, zo op pad met een tent… En nu lees ik dat je er niet meer bent. Ik gun je alle rust en ben ook blij voor jou, blij dat je die nu eindelijk hebt.
Heel veel sterkte aan je vader, andere familieleden en vrienden.
Soms is het leven zo zwaar dat ertegen vechten zinloos is. Ook ik hoop dat je nu rust mag hebben en wens iedereen die om je geeft alle sterkte toe. En voor Sully hoop ik dat ze een fijn plekje zal vinden, dan hoef je je over haar ook geen zorgen meer te maken...
Wat verschrikkelijk dat Fleur er niet meer is. Aan de andere kant kan ik haar keuze zeker begrijpen en respecteren. Sterkte voor iedereen die haar lief had.
Ach Fleur, wat ontzettend verdrietig om te lezen. Ik las regelmatig mee in jouw topic en vond het zo naar dat jij je zo rot voelde dat je niet meer wilde leven. Ik ben dan ook blij dat jij nu rust hebt, datgene dat je zo graag wilde. Dag Fleur!
Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had
Hannanas
Geplaatst: 17-09-21 13:06
Heel veel sterkte voor iedereen die Fleur lief had. Ik vind het verdrietig en had graag een andere uitkomst gezien voor Fleur. Het doet me wel goed om te lezen met hoeveel bokkers Fleur contact heeft gehad/gehouden via allerlei wegen. In alle berichten na haar overlijden kom ik er toch behoorlijk wat tegen. Over de online proeven, via app, nog vanuit studententijd, en andere wegen. Ze was duidelijk omringt met allerlei lieve, behulpzame en meelevende mensen.
Vanavond vanaf 19u de "avondwake/condoleance/afscheid" toch?
Ik zal hier thuis, iets voor 19u, alle kaarsjes aansteken, net zoals ik morgen zal doen voor en tijdens de uitvaart. In de hoop dat alle licht, warmte, en kracht heen gezonden wordt naar Fleur, haar familie, vrienden, bekenden en iedereen die dat nodig heeft.