Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Als het lastig is genoeg te eten, misschien iets meer plannen. Kijken of je door kleine veranderingen iets meer calorieën binnen kan krijgen. Extra beleg of iets eiwitrijke of vetter (afhankelijk van wat je nodig hebt) aan je maaltijd toe kan voegen.
Ik blijf vooral hangen omdat ik vanwege het corona gebeuren minder beweeg en meer snoep. Na een gesprek met mijn psycholoog besloten yoga weer te gaan proberen en als mijn dochter weer volledig naar school gaat meer te gaan wandelen.
Minder snoepen zal nog wat lastiger worden, maar dat komt wel weer.
Pepperrr schreef:Negerzoen, de 10-18 kan inderdaad ook heel goed! Denk dat ik dat eens ga proberen. 10u medicatie innemen kan prima![]()
Dankjewel kayleigh. Het is inderdaad ook niet mijn doel om minder eetmomenten te nemen. Die beperk ik al heel erg. Ik ben vooral aan het kijken hoe ik die kilo's er wél af kan krijgen. Want die 30 kilo is natuurlijk mooi dat dat eraf is. Maar ik blijf al maanden tussen de 80-82 schommelen. Geprobeerd meer te bewegen, minder eten, meer eten maar niks wilDus misschien de combi van wat meer bewegen en vasten wil misschien wel helpen. Ik eet al koolhydraatarm trouwens
Maanlicht schreef:Kun je de medicatie zonder eten innemen?