Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Vanwege dat bhs doen ze prematuur geboren kinderen 24 uur aan de monitor in het zkh bij de eerste vaccinaties. Die hebben daar grotere kans op.
Ik ben toen bij mijn yogaclubje ook bang gemaakt want ‘als dat nodig is, is dat toch al een bewijs dat vaccineren niet veilig is?’![]()
Nja, mijn premature kind kon de ziekte zeker weten niet handelen, dus niet vaccineren lijkt me ook niet bepaald veilig...
@Margarathea: een ademstop is dat.
Edit: oh nee, even gegoogled en het is iets anders. Iets gedragsmatigs blijkbaar: https://www.opvoeden.nl/breath-holding-spells-5698/
Maar iig helemaal onschuldig.
MarcoBorsato schreef:verootjoo schreef:Vanwege dat bhs doen ze prematuur geboren kinderen 24 uur aan de monitor in het zkh bij de eerste vaccinaties. Die hebben daar grotere kans op.
Ik ben toen bij mijn yogaclubje ook bang gemaakt want ‘als dat nodig is, is dat toch al een bewijs dat vaccineren niet veilig is?’![]()
Nja, mijn premature kind kon de ziekte zeker weten niet handelen, dus niet vaccineren lijkt me ook niet bepaald veilig...
@Margarathea: een ademstop is dat.
Edit: oh nee, even gegoogled en het is iets anders. Iets gedragsmatigs blijkbaar: https://www.opvoeden.nl/breath-holding-spells-5698/
Maar iig helemaal onschuldig.
Can confirm. P kreeg dat ook. Daarom wordt ze volgende week weer 24 uur opgenomen na de vaccinatie.
quera schreef:Bhs komt vaak voor trouwens, denk maar aan kindjes die zo boos worden dat ze paars aanlopen en vergeten te ademen. Kan er wel heel eng uitzien overigens. Maar kan geen kwaad verder.
janderegelaa schreef:linky schreef:
Het is helemaal geen discussie of het vaccin 100% veilig is of niet. De discussie is dat er heel veel meer kinderen ziek worden/gehandicapt raken/ dood gaan als we niet vaccineren.
Ongelofelijk dat iemand van 68 dit post. Die moet toch al die ziektes van dichtbij meegemaakt hebben.
linky schreef:Inderdaad, ik heb al die kinderziektes gehad, waterpokken, bof, mazelen, hoestziektes, weet-ik-hoeveel vlekjesziektes, net als bijna al mijn generatiegenoten, en er net als zij nooit iets aan over gehouden, behalve dan een levenslange bescherming.
En ik ben nergens tegen gevaccineerd, stomweg omdat destijds alleen het pokkenvaccin gegeven werd, dat ik absoluut niet hebben mocht omdat het bijna mijn oudere zus haar dood werd, die kreeg er hersenvliesontsteking van.
En ziektes komen niet terug, die zijn nooit weg geweest.
Van mij mag iedereen zich voor alles vaccineren, alleen verplichten gaat mij te ver. Mijn lijf, ik bepaal wat er in komt en wat niet.
linky schreef:Inderdaad, ik heb al die kinderziektes gehad, waterpokken, bof, mazelen, hoestziektes, weet-ik-hoeveel vlekjesziektes, net als bijna al mijn generatiegenoten, en er net als zij nooit iets aan over gehouden, behalve dan een levenslange bescherming.
En ik ben nergens tegen gevaccineerd, stomweg omdat destijds alleen het pokkenvaccin gegeven werd, dat ik absoluut niet hebben mocht omdat het bijna mijn oudere zus haar dood werd, die kreeg er hersenvliesontsteking van.
Van mij mag iedereen zich voor alles vaccineren, alleen verplichten gaat mij te ver. Mijn lijf, ik bepaal wat er in komt en wat niet.
Citaat:Aan mazelen gaat geen enkel goed gevoed en verder gezond kind ten onder hoor, een weekje thuis verwend worden en klaar was het.