Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TS zei zelf dat ze wel naar huis zou willen, maar dat nog maar even niet deed. verootjoo schreef:Er staat toch nergens dat ze TS naar huis willen sturenTS zei zelf dat ze wel naar huis zou willen, maar dat nog maar even niet deed.
TS heeft niet geschreven dat ze al naar huis moet.
Ze sturen haar vast niet weg als ze niks binnenhoudt, want dan kan ze over twee dagen weer terug komen.
Gisteren was dat wel anders... Of het kwam er direct weer uit, of als ik uit m'n bed kwam om te douchen oid.
Afgelopen nacht wel nog even flink misselijk geweest, ook heel onrustig geslapen en een aantal keer wakker geworden. Maar voel me goed genoeg om thuis te zijn en heb niet meer overgegeven, dus dat ben ik nu ook weer
Wel nog een berg Primperan en ORS meegekregen. Primperan alleen als het nodig is en de ORS 4x per dag.
Afentoe denk ik er wel aan, om te vragen of ik het niet nog een keer kan proberen... Maar ik durf het eigenlijk niet eens meer te proberen.
M'n eigen bed
En ik was ziek op het moment dat hier de kerstboom opgezet werd, had hem alleen even snel gezien toen ik naar de HAP ging. Kan natuurlijk niet.. Dus heb ondertussen m'n eigen kerstboom gezet
Voel me nog niet 100%, maar ben wel weer happy