Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Popstra

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:13

Dankjewel, ik vond het ook verrot pijnlijk hoor maar heb het er wel voor over.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:37

Popstra schreef:

Toch wel benieuwd waar ze allemaal gevuld hebben, waar je de spuitjes hebt gehad.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:47

Popstra schreef:
Dit is hoe het bij mij was, boven was net na het vullen.
Ik kreeg zo een zuur uiterlijk met die rimpels

[ [url=m/UHBkuj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 09:48

Cer schreef:
Oh das mooi geworden Popstra :j
Ik zit daar ook over te twijfelen, maar ik heb dus 1x lipfillers gehad tegen rokerslijntjes en dat deed zo verrot veel pijn (en de lijntjes verdwenen dus niet) dat ik dat echt niet meer durf.. -O- Plus dat het ongelijk is ....

Hebben ze in de lijntjes zelf gespoten of in je bovenlip ?
Bij mij dus in m’n bovenlip en daardoor verdwenen de lijntjes al

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:27

Suzanne F. schreef:
Russian zorgt niet voor een duck hoor. Russian is een techniek waarbij ze hele kleine beetjes in de rand spuiten. Is erg mooi. Een duck komt door een te grote bovenlip tov de onderlip. En te grote lippen in het algemeen, maar daar houd ik sowieso niet van.

Alle voor en na foto's van die russian komen zo onnatuurlijk over vind ik. :o Wellicht komt dat door de PC of door de milliliters.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 10:55

hahahatsjoe schreef:
Popstra schreef:

Toch wel benieuwd waar ze allemaal gevuld hebben, waar je de spuitjes hebt gehad.

Lip randen zijn gevuld en de lippen voor volume.

Lip randen boven waren enorm pijnlijk. Dit omdat daar veel zenuwen zitten volgens de arts

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:35

Popstra schreef:
Lip randen zijn gevuld en de lippen voor volume.

Lip randen boven waren enorm pijnlijk. Dit omdat daar veel zenuwen zitten volgens de arts

Heb je ook verdovende creme gehad ? Maar die lijnen naast je mond zijn ook weg, ook daardoor ? Is wel erg mooi gedaan moet ik zeggen. Kon je wel een beetje stil blijven zitten ?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:52

Ja ik had verdovende creme maar deed evengoed nog pijn :')

Die verticale lijnen/neus lippen plooi zijn ook gedaan ja maar appart. Ook heel blij mee want die tekenen ook zo streng af.

Ik heb mijn wangen..neus lippen plooien..rokerslijntjes en lippen laten vullen. Dat was in totaal 5 ml restylane. Heb daardoor een veel zachter uiterlijk nu.
Oh en vorig jaar mn oogleden laten liften.

Ff de boel onder handen genomen voor mn 50ste :D

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 13:37

Heel mooi Popstra! Ziet er natuurlijk en fris uit. Zien mensen die het niet weten het ook?
Bij mij niet geloof ik.. terwijl ik het zelf heel goed zie.

Ik was bij arts Alicja Samul van Faceland Groningen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:57

Ik heb nog geen reactie gehad. Enkel van mijn fam, pas toen ik het vertelde. Ze vonden het ook mooi. Moet wel zeggen ik verder nog niet heel veel mensen gezien heb afgelopen tijd.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:39

Heel mooi Popstra! Hebben ze bij jou echt de wangen zelf gedaan of eerder jukbeen? Ik had gevraagd voor mij wangen, maar de chirurg zei dat ze daarvoor te diep moesten inspuiten en dat de jukbeenderen meer resultaat geven

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:41

Ziet er netjes uit Popstra, maar kan me echt niet voorstellen dat ik het ga durven. Dat moet echt zo zeer doen.

Ik ga morgen naar https://praktijkvoorinjectables.nl/ voor een oriënterend gesprek, wat nodig is en wat mogelijk is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:44

PSvanLot schreef:
Ziet er netjes uit Popstra, maar kan me echt niet voorstellen dat ik het ga durven. Dat moet echt zo zeer doen.

Ik ga morgen naar https://praktijkvoorinjectables.nl/ voor een oriënterend gesprek, wat nodig is en wat mogelijk is.

Wat bedoel je? De lippen? Dat doet wel vies zeer ja, maar niet zo dat je het nooit meer doet. :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:47

Suzanne F. schreef:
PSvanLot schreef:

Wat bedoel je? De lippen? Dat doet wel vies zeer ja, maar niet zo dat je het nooit meer doet. :')

lippen idd, is gelukkig ook niet nodig, maar dat zie ik mezelf echt niet doen.

Hopelijk adviseren ze dat niet morgen whaha.
Wil echt een keer goed advies ipv binnenlopen en na 10 minuten geprikt en wel weer buiten staan.

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 01:16

Voor je lippen moet je inderdaad altijd een verdoving vragen, paar kleine prikjes en dan voel je niks meer van wat ze gaan doen! Waarom pijn lijden? Bij mij doen ze het na de verdoving met een canule, dat is helemaal perfect, ik ga de volgende dag gewoon werken zonder zwelling of blauwe plekken :D

Ik zou echt nooit voor die Russian methode gaan, het ziet er onnatuurlijk uit en de goede artsen gebruiken die techniek niet. Je krijgt er echt een duckface van en volgens mij verplaatst de filler zich ook sneller. Ik zou ook nooit naar House of Bratz gaan, wat ik op hun insta voorbij die komen :x

Kijk hier eens naar, zij zijn goed met lippen. Maken geen gebruik van de Russian methode en alles ziet er natuurlijk uit:
https://www.instagram.com/p/CNIqzlNp7hN ... =copy_link

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 07:40

IsabelleN schreef:
Heel mooi Popstra! Ziet er natuurlijk en fris uit. Zien mensen die het niet weten het ook?
Bij mij niet geloof ik.. terwijl ik het zelf heel goed zie.

Ik was bij arts Alicja Samul van Faceland Groningen.

Dank !

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 08:17

hazel schreef:
Voor je lippen moet je inderdaad altijd een verdoving vragen, paar kleine prikjes en dan voel je niks meer van wat ze gaan doen! Waarom pijn lijden? Bij mij doen ze het na de verdoving met een canule, dat is helemaal perfect, ik ga de volgende dag gewoon werken zonder zwelling of blauwe plekken :D

Ik zou echt nooit voor die Russian methode gaan, het ziet er onnatuurlijk uit en de goede artsen gebruiken die techniek niet. Je krijgt er echt een duckface van en volgens mij verplaatst de filler zich ook sneller. Ik zou ook nooit naar House of Bratz gaan, wat ik op hun insta voorbij die komen :x

Kijk hier eens naar, zij zijn goed met lippen. Maken geen gebruik van de Russian methode en alles ziet er natuurlijk uit:

Dat plaatje is iemand die zijn lippen letterlijk tuit, niet die methode. :')
Ik denk dat je ook geen mening kan vormen adhv een meme.
Maar denk dat je de insta zelf bedoeld... daar zie je inderdaad veel mooie voorbeelden, maar ook een aantal buitenlijnen plat gevuld. Wat volgens sommige de "russian methode" zou moeten zijn... denk dat het lastig is omdat het geen officiele term is.
Een goed uitgevoerde russian zie je niet. Normaal vullen kan ook slecht en te veel.
Zal even mijn eigen lippen als voorbeeld er in gooien :+
Daarbij is ook een deel op de rand gevuld om de rokerslijntjes weg te halen... maar gewoon goed en minimaal waardoor je geen dikke lijn ziet oid.

Afbeelding

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 08:55

Binoche schreef:
Heel mooi Popstra! Hebben ze bij jou echt de wangen zelf gedaan of eerder jukbeen? Ik had gevraagd voor mij wangen, maar de chirurg zei dat ze daarvoor te diep moesten inspuiten en dat de jukbeenderen meer resultaat geven

Jukbenen naast m’n neus dus het lage deel en ook onder dus tussen jukbeen en kaaklijn om meer volume te krijgen. Ook zette hij 2 prikken naast beide neus vleugels. Die zijn wel gemeen want gaan op je bot :9

Lippen inspuiten doet even zeer maar het duurt maar kort he!? Je moet je even op je ademhaling concentreren en goed diep in ademen en als ze de prik zetten lang uit ademen en ontspannen blijven.

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 08:57

c_alsemgeest schreef:
hazel schreef:

Dat plaatje is iemand die zijn lippen letterlijk tuit, niet die methode. :')
Ik denk dat je ook geen mening kan vormen adhv een meme.
Maar denk dat je de insta zelf bedoeld... daar zie je inderdaad veel mooie voorbeelden, maar ook een aantal buitenlijnen plat gevuld. Wat volgens sommige de "russian methode" zou moeten zijn... denk dat het lastig is omdat het geen officiele term is.
Een goed uitgevoerde russian zie je niet. Normaal vullen kan ook slecht en te veel.
Zal even mijn eigen lippen als voorbeeld er in gooien :+
Daarbij is ook een deel op de rand gevuld om de rokerslijntjes weg te halen... maar gewoon goed en minimaal waardoor je geen dikke lijn ziet oid.

[url]=m/0t3JPq.jpg]Afbeelding[/url]

Dit ziet er heel goed uit, wel minimaal, wat ikzelf ook het mooist vind. Ik heb even terug gescrold en jij bent bij Gaaf Injectables geweest, die zijn door die kliniek die ik noemde geschoold. Dat kun je echt niet vergelijken met een house of Bratz :P

Overigens bedoel ik niet alleen de insta’s qua voorbeelden, ik bedoel vooral wat ik in het dagelijks leven tegenkom. In veel lippen is ook gewoon veel te veel gespoten, of artsen verwijderen de verplaatste filler niet waardoor je zo’n dikke rand boven de liplijn krijgt en dat de liplijn richting de mondhoeken wat gaat ‘hangen’.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 09:46

Zo zie je dat het beeld wat mensen hebben van een kliniek toch erg bepaald wordt door social media.
House of bratz plaatst inderdaad meer foto’s van grote lippen dan van naturals maar dat betekent niet dat ze alleen grote lippen doen. Ik heb ook geen grote lippen en wil dat ook niet. En dat is prima. Ze hebben veel ervaring daar met lippen en doen het erg mooi. Daarom ga ik weer terug.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 13:19

Ik zat even op de website te kijken. Wat zijn die pakketten bij House of Bratz?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 13:24

Urielle schreef:

Dat zijn een soort voordeelpakketten. Zoveel milliliter filler of 0,5 filler en Botox. In een soort voordeelpakket. Vorige keer had ik die van 4 ml dacht ik. (Niet allemaal in de lippen uiteraard, voordat jullie denken dat ik een duck ben).

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 14:09

Hahahahhaa ben heeeeeel benieuwd hoe dat er uit zou zien 4ml in een lip :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 18:23

Suzanne F. schreef:
Urielle schreef:

Dat zijn een soort voordeelpakketten. Zoveel milliliter filler of 0,5 filler en Botox. In een soort voordeelpakket. Vorige keer had ik die van 4 ml dacht ik. (Niet allemaal in de lippen uiteraard, voordat jullie denken dat ik een duck ben).

Dat dacht ik inderdaad. Zag het in de prijslijst staan, maar niet welk pakket wat is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 19:37

Dat staat op Instagram dacht ik.