Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Oh das mooi geworden Popstra![]()
Ik zit daar ook over te twijfelen, maar ik heb dus 1x lipfillers gehad tegen rokerslijntjes en dat deed zo verrot veel pijn (en de lijntjes verdwenen dus niet) dat ik dat echt niet meer durf..Plus dat het ongelijk is ....
Suzanne F. schreef:Russian zorgt niet voor een duck hoor. Russian is een techniek waarbij ze hele kleine beetjes in de rand spuiten. Is erg mooi. Een duck komt door een te grote bovenlip tov de onderlip. En te grote lippen in het algemeen, maar daar houd ik sowieso niet van.
hahahatsjoe schreef:Popstra schreef:Dankjewel, ik vond het ook verrot pijnlijk hoor maar heb het er wel voor over.
Toch wel benieuwd waar ze allemaal gevuld hebben, waar je de spuitjes hebt gehad.
Popstra schreef:Lip randen zijn gevuld en de lippen voor volume.
Lip randen boven waren enorm pijnlijk. Dit omdat daar veel zenuwen zitten volgens de arts
PSvanLot schreef:Ziet er netjes uit Popstra, maar kan me echt niet voorstellen dat ik het ga durven. Dat moet echt zo zeer doen.
Ik ga morgen naar https://praktijkvoorinjectables.nl/ voor een oriënterend gesprek, wat nodig is en wat mogelijk is.
Suzanne F. schreef:PSvanLot schreef:Ziet er netjes uit Popstra, maar kan me echt niet voorstellen dat ik het ga durven. Dat moet echt zo zeer doen.
Ik ga morgen naar https://praktijkvoorinjectables.nl/ voor een oriënterend gesprek, wat nodig is en wat mogelijk is.
Wat bedoel je? De lippen? Dat doet wel vies zeer ja, maar niet zo dat je het nooit meer doet.
hazel schreef:Voor je lippen moet je inderdaad altijd een verdoving vragen, paar kleine prikjes en dan voel je niks meer van wat ze gaan doen! Waarom pijn lijden? Bij mij doen ze het na de verdoving met een canule, dat is helemaal perfect, ik ga de volgende dag gewoon werken zonder zwelling of blauwe plekken
Ik zou echt nooit voor die Russian methode gaan, het ziet er onnatuurlijk uit en de goede artsen gebruiken die techniek niet. Je krijgt er echt een duckface van en volgens mij verplaatst de filler zich ook sneller. Ik zou ook nooit naar House of Bratz gaan, wat ik op hun insta voorbij die komen![]()
Kijk hier eens naar, zij zijn goed met lippen. Maken geen gebruik van de Russian methode en alles ziet er natuurlijk uit:
https://www.instagram.com/p/CNIqzlNp7hN ... =copy_link
Binoche schreef:Heel mooi Popstra! Hebben ze bij jou echt de wangen zelf gedaan of eerder jukbeen? Ik had gevraagd voor mij wangen, maar de chirurg zei dat ze daarvoor te diep moesten inspuiten en dat de jukbeenderen meer resultaat geven
c_alsemgeest schreef:hazel schreef:Voor je lippen moet je inderdaad altijd een verdoving vragen, paar kleine prikjes en dan voel je niks meer van wat ze gaan doen! Waarom pijn lijden? Bij mij doen ze het na de verdoving met een canule, dat is helemaal perfect, ik ga de volgende dag gewoon werken zonder zwelling of blauwe plekken
Ik zou echt nooit voor die Russian methode gaan, het ziet er onnatuurlijk uit en de goede artsen gebruiken die techniek niet. Je krijgt er echt een duckface van en volgens mij verplaatst de filler zich ook sneller. Ik zou ook nooit naar House of Bratz gaan, wat ik op hun insta voorbij die komen![]()
Kijk hier eens naar, zij zijn goed met lippen. Maken geen gebruik van de Russian methode en alles ziet er natuurlijk uit:
https://www.instagram.com/p/CNIqzlNp7hN ... =copy_link
Dat plaatje is iemand die zijn lippen letterlijk tuit, niet die methode.
Ik denk dat je ook geen mening kan vormen adhv een meme.
Maar denk dat je de insta zelf bedoeld... daar zie je inderdaad veel mooie voorbeelden, maar ook een aantal buitenlijnen plat gevuld. Wat volgens sommige de "russian methode" zou moeten zijn... denk dat het lastig is omdat het geen officiele term is.
Een goed uitgevoerde russian zie je niet. Normaal vullen kan ook slecht en te veel.
Zal even mijn eigen lippen als voorbeeld er in gooien
Daarbij is ook een deel op de rand gevuld om de rokerslijntjes weg te halen... maar gewoon goed en minimaal waardoor je geen dikke lijn ziet oid.
[url]=m/0t3JPq.jpg]Afbeelding[/url]
Urielle schreef:Ik zat even op de website te kijken. Wat zijn die pakketten bij House of Bratz?
Suzanne F. schreef:Urielle schreef:Ik zat even op de website te kijken. Wat zijn die pakketten bij House of Bratz?
Dat zijn een soort voordeelpakketten. Zoveel milliliter filler of 0,5 filler en Botox. In een soort voordeelpakket. Vorige keer had ik die van 4 ml dacht ik. (Niet allemaal in de lippen uiteraard, voordat jullie denken dat ik een duck ben).