Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fijn dat je weer kunt sporten.
karuna schreef:Geen bank hierdie is tijd geleden afgeschreven ivm overgevende hond. (...) vanmiddag pannekoeken eten en vanavond thuis denk ik languit in bad gaan dobberen en bankhangen
.

kelliiee1993 schreef:Hier ook sinds 2 weken weer wat vaker gaan sporten. Was een tijdje gestopt, motivatie was een beetje weg.
Nu vriendlief weer twee keer per week voetbaltraining heeft, was mijn voornemen om 2x per week te gaan sporten.
Dus sindsdien ga ik weer 2x per week naar HIT. Is maar een half uurtje, maar behoorlijk zwaar.
Als ik zin heb ga ik nog een dag extra een andere groeples doen.
Maar het is wel super grappig
Nu hang ik als ik dit tik wel op de bank met pootjes hoog en een hond aan mijn voeten. Want thuis heb ik wel een bank.
al is die ook niet zo best meer. Zijn al aan het zoeken naar een bankenset die in tweeen gesplitst kan worden. Een hier een daar omdat beiden niet de meeste ruimte heeft voor een grote bankset.
Kruipend naar huis 
Nog geen max. week gelukkig. 

Daar was ik al een beetje bang voor dus onlangs heb ik foto's gemaakt met mijn statief dus na deze foto update ga ik over op andere foto's ter vergelijking. Snappen jullie het nog?

Heb een badmuts op met mega knot eronder en knalroze in mn badpak zitten, voor de mensen die de aflevering willen zien