velvetblack schreef:Borstnoot, wat een intens gave look!! Prachtig. Een fullface foto was leuk erbij geweest! Vind je contour inderdaad ook te hard want je neus is volgens mij smal genoeg van zichzelf toch?
Wat bedoel je met wimpers wassen als ik vragen mag?
Wimpers kun je suuuper vaak hergebruiken door te wassen. (Maar heel soms was ik nieuwe wimpers ook al dus..)
Even er vanuit gaande dat het oude wimpers zijn, dit is hoe ik mijn wimpers was:
Je peutert de oude lijm voorzichtig van de gebruikte wimpers af met een pincet.
Dan leg je ze in een warm bakje water met een druppeltje dreft, even in laten weken. (Om de mascara er af te weken. Als ik m'n wimpers erop heb geplakt smeer ik er mascara overheen en "plak" ik mijn echte wimpers aan mn nepwimpers vast met mijn wimperkruller, dan zie je helemaal geen lijntjes en emulgeren je eigen wimpers heel mooi in de neppers)
Dan borstel je (in het water) met een schoon mascaraborsteltje nog eens alle zooi van de wimpers af.
Dan haal je de wimpers uit het water, leg je ze op een wattenschijfje en poets je nog eens alle lijmpjes en mascara van de wimpers af met een wattenstaafje en micelair water.
Dan pak je ze tussen je vingers, dan borstel je ze mooi in vorm met een schoon mascarabprsteltje. (Ik doe dat dan in een zigzag beweging, zodat ze iets door elkaar heen zitten, dat vind ik mooi)
En dan ben je klaar!
Optioneel (doe ik wel): als je helemaal klaar bent even een paar keer met een vuurtje (aansteker) snel langs het bandje gaan (2 cm afstand ervan dan). Dan kun je hem als ie warm is weer mooi in je oogvorm modelleren zeg maar.
Misschien gaat het ook wel met een fohn, dat weet ik niet, dit werkt gewoon goed voor mij.
Er zijn trouwens genoeg tutorials op youtube te vinden, allemaal ietsje anders, maar ik doe het altijd op deze manier! 
Shizzle: hahaha sorry!
Ben nu echt wel heel erg benieuwd!!
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 21-02-17 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt