Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fruit gaat meestal wel goed maar dat mag ik van de diëtiste even niet, daar zitten geen eiwitten in.

ik eet in ieder geval weer "normaal" mijn probleem was/is namelijk dat ik NIET eet, bij voorkeur de hele dag niet dus mijn metabolisme was helemaal stuk... Nu heb ik een fitbit horloge met alarm voor wanneer ik moet eten en dat gaat stukken beter, van 1x per dag ben ik naar 4x eten gegaan, soms lukt 5..

kim_1990 schreef:Ooeeh, je laatste paar zinnen zijn echt gemene dingen zeg! Er is niets gemakkelijks aan namelijk. Zoals je zelf al zegt moet je je hele leven aanpassen...je hele leven pillen slikken om je benodigde vitamines etc etc etc binnen te krijgen en al die zooi...als er iets niet makkelijk is, dan is het dit wel.
Ik vind het heel erg knap hoe je je tot nu toe staande hebt weten te houden met alles wta je meegemaakt hebt. Hopelijk wordt je snel geholpen en merk je veel van de positieve kant van de operatie en weinig van de negatieve kant! Succes met de laatste lootjes bij je dietiste.
Mag ik vragen wat je doel is qua gewicht? Hoeveel wil je ongeveer kwijt om jezelf een gezond BMI te geven?
maar ideaal zou zijn 45-50, klinkt héél weinig maar ik ben maar 1.47... En mijn longen en mijn heupen gaan er heel erg op vooruit..
ze zeggen altijd klein maar fijn he...niks mis mee natuurlijk...jij kan straks als volwassene nog gewoon legaal shetlanders rijden
ik heb de complete ponytijd gemist dus ik ben jaloers