Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Sakura789 schreef:Maar wat zijn nu die ingredienten van de korrels?
Als de samenstelling van een vaccin tot op de bodem wordt uitgezocht, dan zul je dat toch ook doen met de korrels?
Iemand?
Er zullen vast mensen zijn die dat hebben gedaan, ik beide niet. Anders eens contact opnemen met een homeopaat?
dromertje2 schreef:Dus je hebt je kind iets gegeven terwijl je helemaal niet weet wat er in zat?
Quellian schreef:dromertje2 schreef:Dus je hebt je kind iets gegeven terwijl je helemaal niet weet wat er in zat?
Klopt, ik heb hem laten vaccineren, meermaals, zonder dat ik wist wat erin zat. Stom hè?
Nu gaan we ineens vallen over de GEVAREN van homeopathie? Serieus? Ik deed hier gewoon mijn verhaal, boeit me oprecht niets hoe anderen daar over denken, iedereen is vrij z'n eigen mening te hebben. Maar ga niet lopen wijzen, doe ik namelijk ook niet.
oomens schreef:Quellian schreef:
Klopt, ik heb hem laten vaccineren, meermaals, zonder dat ik wist wat erin zat. Stom hè?
Nu gaan we ineens vallen over de GEVAREN van homeopathie? Serieus? Ik deed hier gewoon mijn verhaal, boeit me oprecht niets hoe anderen daar over denken, iedereen is vrij z'n eigen mening te hebben. Maar ga niet lopen wijzen, doe ik namelijk ook niet.
Het gaat niet zozeer om de gevaren van homeopathie, wel om het feit dat argumenten die tegen vaccinaties worden gebruikt, ineens niet can toepassing lijken te zijn wanneer het om homeopathie gaat.
Quellian schreef:dromertje2 schreef:Dus je hebt je kind iets gegeven terwijl je helemaal niet weet wat er in zat?
Sakura789 schreef:Quellian geeft in mijn ogen eerlijke en oprechte mening over haar keuzes. Daar heb ik respect voor, ze doet beide vanuit dezelfde overtuiging. Dat is in mijn ogen anders dan vol in gaan tegen vaccins en zonder pardon gaan 'ontstoren'. Dat laatste is wel hypocries in mijn ogen, maar niet van toepassing op Quellian.
Dat snap ik beter dan ellenlange posts zonder duidelijke onderbouwing en het onderuit halen van wetenschappelijk bewijs en op gevoel varen.