Dat scheren maakt mijn huid zachter, gladder, en scrubt meteen een beetje.
Daardoor zit foundation meteen beter
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Misschien heeft action ze ook wel bedenk ik me net
je zal lekker zitten en je wenkbrauw laat ineens los

linoleum schreef:Ik ben echt verliefd op mijn Alice palette. Dacht eerst dat er mij teveel neutrale kleuren in zouden zitten. Maar Who am I kidding? Je hebt nooit genoeg neutrale kleuren
De meeste kleuren heb zoiets bijzonders nog. Ze zijn wel neutraal, maar toch nog een duochrome of een bijzondere glitter erin.
En ik blijf verliefd op Lily
DnT schreef:Is inderdaad UD.
Maar dit specifieke palette wordt niet in NL verkocht, alleen in de US en online, maar geloof dat hij online al uitverkocht is.
_Friemel schreef:Sem_ schreef:Weet iemand of de Legendary Lashes mascara van Charlotte Tilbury al verkrijgbaar is bij de counter in Amsterdam? Ik las ergens dat hij misschien pas in oktober komt..
Serena zei van wel, ik had hem bijna besteld want al die beautyguru's waren zo enthousiast ook al niet gesponsord, totdat ik de reviews zag van de mascara op de website, alleen maar 1 ster.. Ik twijfel dus enorm..
Wil wel de andere proberen van charlotte, Full fat Lashes. Die krijgt wel echt goede reviews, al ben ik nog steeds op zoek naar dé mascara...

Sem_ schreef:_Friemel schreef:
Serena zei van wel, ik had hem bijna besteld want al die beautyguru's waren zo enthousiast ook al niet gesponsord, totdat ik de reviews zag van de mascara op de website, alleen maar 1 ster.. Ik twijfel dus enorm..
Wil wel de andere proberen van charlotte, Full fat Lashes. Die krijgt wel echt goede reviews, al ben ik nog steeds op zoek naar dé mascara...
Waar heb jij dat gezien van die slechte reviews?
Want op de site zie ik alleen positieve berichtjes staan onder het kopje reviews, en ook
geen sterren. Heb ik er overheen gekeken?
http://www.charlottetilbury.com/au/lege ... scara.html
ik heb hem overigens gewoon besteld nav de review van Tati..wie niet waagt..