[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:55

Ik scheer mijn gezicht altijd. Met een gezichts trimmer of een scheermesje. Gezichtshaar wordt niet ineens donker of hard, dat is een fabeltje. Je beschadigd het haartje of het zakje niet, je maakt het alleen gelijk met de huid.
Dat scheren maakt mijn huid zachter, gladder, en scrubt meteen een beetje.
Daardoor zit foundation meteen beter :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:56

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 21:59

Ik scheer mijn gezicht ook, vooral omdat het lekker zacht en glad wordt en ik vind m'n makeup daarna beter pakken, en daarnaast heb ik onwijs donker haar en beste bakkebaarden dus daar pak ik altijd stiekem een stukje van mee :')

Ik doe 't met deze wenkbrauw scheermesjes, koop ik per 3 via wish/aliexpress of een of ander andere goedkope japanse site:
Afbeelding

Wauw Niniane inderdaad een mooie kleur! Hij lijkt ook wel een klein beetje op MAC D for Danger vind ik zo. Als ik daar swatches van op zoek is ie wat lichter, maar bij mij valt hij wel net zo donker denk ik.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:07

Lijkt een beetje op mijn ooh la la of neppe beet it van lime crime :D

Hmmmm misschien maar eens proberen dan. Jodie kan je die mesjes ook in NL halen?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:11

Poeh geen idee eigenlijk! Ik zie het ook wel eens langskomen met normale scheermesjes hoor, maar die vind ik zo lomp voor m'n gezicht.

Even gegoogled en tah dahhhh: https://www.kruidvat.nl/true-spirit-wen ... /p/3154096

Geloof dat ik ze daar zelf ook maar haal de vorige keer, scheelt weer wachten op die pakketjes haha. :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:15

Hmmm ik heb ze nooit zien liggen... ik ga eens zoeken morgen :D Misschien heeft action ze ook wel bedenk ik me net :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:38

Ze verkopen ze sowieso op bol.com
Ik doe mn kaaklijn en bakkenbaarden en ja bij mn bakkenbaarden worden t wel een soort van stoppels maar bij de rest zeker niet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:57

dank dames. M'n gezicht voelt zo lekker zacht :D
Kaaklijn ben ik idd blij mee. Hoef ook niet te shapen, wordt dan net een man :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:05

Ze hebben sowieso bij de action die scheermesjes

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:20

Dit is geniaal hahaha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:36

Oh briljant ik wist niet dat dat bestond joh :') je zal lekker zitten en je wenkbrauw laat ineens los _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 23:59

Ja die had ik ook gezien echt hylarisch

Zat net naar jacklyn te kijken damn wat is zij toch mooi! Door haar wil ik nu de ud naked skin comcealer proberen.. Misschien is dat de truuk voor mij..
Maar uitverkocht :(

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 00:27

Suus___ schreef:
Ja die had ik ook gezien echt hylarisch

Zat net naar jacklyn te kijken damn wat is zij toch mooi! Door haar wil ik nu de ud naked skin comcealer proberen.. Misschien is dat de truuk voor mij..
Maar uitverkocht :(

Suus even serieus ik vind jou wel mooier dan Jaclyn hoor :Y)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 06:34

Ooooohw ik vind jaclyn echt geen mooie meid hoor! Ik zie mooiere voorbij komen. Wel mooie looks! Valt op op dat half YouTube de naked skin concealer gebruikt op het moment. Ben wel nieuwsgierig ook geworden. Ik denk overigens dat ik het Alice palette ga kopen als mijn salaris binnen is...... Vind m toch wel heeeeel gaaf.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 07:21

Jaclyn hill bedoelen jullie?
Net even een video gekeken, kende haar niet. Jezus wat contourt zij heavy. Sonde! Ik vind haar ook niet bijzonder mooi, gewoon normaal :j

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 07:37

Waar kun je het Alice pallete kopen?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 07:47

Ik vind haar mooi! Met en zonder veel make-up.
Vind LustreLux ook een hele mooie meid.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:06

Ik ben echt verliefd op mijn Alice palette. Dacht eerst dat er mij teveel neutrale kleuren in zouden zitten. Maar Who am I kidding? Je hebt nooit genoeg neutrale kleuren :')

De meeste kleuren heb zoiets bijzonders nog. Ze zijn wel neutraal, maar toch nog een duochrome of een bijzondere glitter erin.

En ik blijf verliefd op Lily

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:14

linoleum schreef:
Ik ben echt verliefd op mijn Alice palette. Dacht eerst dat er mij teveel neutrale kleuren in zouden zitten. Maar Who am I kidding? Je hebt nooit genoeg neutrale kleuren :')

De meeste kleuren heb zoiets bijzonders nog. Ze zijn wel neutraal, maar toch nog een duochrome of een bijzondere glitter erin.

En ik blijf verliefd op Lily

Maar kun je deze in nl live zien? Ik ben eigenlijk meer van iets in het echt bekijken en dan beslissen.
Of heb je dit pallete ergens besteld?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:20

Alice is van urban decay toch? Volgens mij zitten die in een paar ici paris winkels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:32

Is inderdaad UD.
Maar dit specifieke palette wordt niet in NL verkocht, alleen in de US en online, maar geloof dat hij online al uitverkocht is.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:37

DnT schreef:
Is inderdaad UD.
Maar dit specifieke palette wordt niet in NL verkocht, alleen in de US en online, maar geloof dat hij online al uitverkocht is.

Dit inderdaad. Alleen in US in winkels. Op FeelUnique kon je hem vanuit GB bestellen. Maar denk dat hij inmiddels op meeste plekken wel uitverkocht is.

Deze heeft zo'n lange promotie gehad van te voren en veel aandacht op social media.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:48

_Friemel schreef:
Sem_ schreef:
Weet iemand of de Legendary Lashes mascara van Charlotte Tilbury al verkrijgbaar is bij de counter in Amsterdam? Ik las ergens dat hij misschien pas in oktober komt..

Serena zei van wel, ik had hem bijna besteld want al die beautyguru's waren zo enthousiast ook al niet gesponsord, totdat ik de reviews zag van de mascara op de website, alleen maar 1 ster.. Ik twijfel dus enorm..

Wil wel de andere proberen van charlotte, Full fat Lashes. Die krijgt wel echt goede reviews, al ben ik nog steeds op zoek naar dé mascara... :')

Waar heb jij dat gezien van die slechte reviews?
Want op de site zie ik alleen positieve berichtjes staan onder het kopje reviews, en ook
geen sterren. Heb ik er overheen gekeken? :D

http://www.charlottetilbury.com/au/lege ... scara.html

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 09:02

Sem_ schreef:
_Friemel schreef:

Serena zei van wel, ik had hem bijna besteld want al die beautyguru's waren zo enthousiast ook al niet gesponsord, totdat ik de reviews zag van de mascara op de website, alleen maar 1 ster.. Ik twijfel dus enorm..

Wil wel de andere proberen van charlotte, Full fat Lashes. Die krijgt wel echt goede reviews, al ben ik nog steeds op zoek naar dé mascara... :')

Waar heb jij dat gezien van die slechte reviews?
Want op de site zie ik alleen positieve berichtjes staan onder het kopje reviews, en ook
geen sterren. Heb ik er overheen gekeken? :D

http://www.charlottetilbury.com/au/lege ... scara.html

Dan was t bij een uk stockist, zal thuis ff zoeken, heb namelijk eerst op uk stockist gezocht omdat ik niet wist waar je hem kon bestellen :') ik heb hem overigens gewoon besteld nav de review van Tati..wie niet waagt..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 09:23

Bij deze nog even een ali velvetine

pink velvet
Afbeelding