Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Zout is toch zout?
Was het maar zo eenvoudig... Vaak gaat het vooral om keukenzout wanneer er over zout gesproken wordt. Er zijn echter verschillende zoutsoorten te krijgen, waaronder keukenzout (natriumchloride), zeezout of mineraal zout (ook wel steenzout of kristalzout genoemd). Keukenzout vind je vaak vooral in, jawel, keukenkastjes terug. Dit zout is wit, fijngemalen en supergeschikt om toe te voegen aan gerechten. Vaak wordt er aan keukenzout extra jodium en antiklontermiddel toegevoegd. Ideaal om het zout strooibaar te houden, minder ideaal voor het maken van een zoutoplossing voor je piercings. Zeezout kan dan een prima opvolger zijn van het standaard keukenzout. Zeezout wordt gewonnen door het indampen van zeewater. Natuurlijk, onbewerkt zeezout is vrij van toevoegingen en prima te gebruiken voor het maken van een zoutoplossing. Naast zeezout is er ook nog mineraal zout. Dit zout wordt gewonnen uit zoutmijnen op diverse plekken in de wereld en is rijk aan natuurlijke mineralen.
marsyl schreef:Voor degene die twijfelen om inner conch te laten zetten: doen! Heb afgelopen zaterdag laten zetten en nog nooit een piercing gehad die (tot nu toe) zo chill is met genezen! Kan er 's nachts gewoon al op slapen, schoonmaken en druppelen doet al geen pijn meer. Valt me echt 100% mee!
_Ilsee_ schreef:Shivatjuh01 schreef:
Ik kwam er vandaag ook achter hoe handig de tragus is met oordopjes
Daar had ik niet echt last mee, beetje vreemd gevoel alleen.
Wat heb je er voor sieraad in zitten?