Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J_Onne schreef:Bedankt voor de reacties!
Uiteraard speelt er een stuk gewenning mee! Die heb je niet 1,2,3.
Ik heb alleen last bij de bar. T2B en pull ups ed. En dan onder de buitenste 3 vingers.
Nu heb ik daar wel wat eelt zitten, maar blijkbaar niet genoeg. En als ik dan halverwege de les m'n halve vel eraf trek, dan kan ik de les dus niet afmaken/verder oefenen. En das dan balen, want ik ben best fanatiek
Maar misschien moet ik het wel gewoon nog wat tijd geven ja..!
J_Onne schreef:Bedankt voor de reacties!
Uiteraard speelt er een stuk gewenning mee! Die heb je niet 1,2,3.
Ik heb alleen last bij de bar. T2B en pull ups ed. En dan onder de buitenste 3 vingers.
Nu heb ik daar wel wat eelt zitten, maar blijkbaar niet genoeg. En als ik dan halverwege de les m'n halve vel eraf trek, dan kan ik de les dus niet afmaken/verder oefenen. En das dan balen, want ik ben best fanatiek
Maar misschien moet ik het wel gewoon nog wat tijd geven ja..!
Skessa_ schreef:Ik ben een weekje met vakantie geweest en maandag weer geweest.. AUW Spierpijn!!![]()
Oefenen was bench press. 37,5 kg gehaald! Die ging nog best soepel. 2,5kg erbij en met geen cm meer omhoog te krijgen
Wod was 24-12-6
Clean and press
Back Squat
Push ups
Air squats
-Namiro- schreef:Dames, hebben jullie ervaringen met sportbroeken die niet doorschijnen?
Heb nu alles van Reebok en dat is super spul, maar er hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan.
Ik zie ook van andere merken leuke strakke leggings voorbij komen die een stuk gunstiger geprijst zijn, maar ik vind niets zo vreselijk als dat het doorschijnt!!
Willl65 schreef:Hi Dames en heren
Ik wil even laten zien wat crossfit doet voor mij.
Vanaf januari crossfit ik 2 x pw.
Ik heb voedingsadvies gehad en na meegedaan te hebben met een challange was ik 2,5 kilo afgevallen .
Dat smaakte naar meer en ik ben de voedingsadviezen blijven gebruiken . Fitbit en fat secret app erbij en zie hier 11 maanden later ben ik 10 kilo lichter .
Ik ben met mijn 53 jaar in geen 20 jaar meer zo slank geweest en wat net zo belangrijk is zo strak.
Nooit verwacht dat ik dit nog voor elkaar kon krijgen .
Volgend doel is dat ik mij omhoog wil kunnen trekken aan de bar . Altijd al willen kunnen doen.
Met de ringen wil ik dat ook kunnen maar dat komt daarna wel.
[ [url=m/kbuCxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor crossfit
[ [url=m/sNguoB.jpg]Afbeelding[/url] ]
En 10 kilo lichter
Ik weeg nu 55 kilo en ben 168 cm