Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arjaaaaa schreef:Ben ik nog niet geweest, maar lijkt me wel gaaf om een keer bij te zijn... en dan het liefst een wedstrijd van fortuna, ldodk of kz... (maltha, kroon en schenk zijn mn favoriete dames...)
Zaterdag wedstrijd, dat wordt een pittige, op het veld 2x van verloren... ik sta in de basis. Een dame is terug van blessure, dus nu met 5 dames..
Maandag getraind, moest er een beetje inkomen. Dinsdag met midweek mee, lekker gespeeld en gister super lekker getraind! Vandaag een dagje rust, vinden mn benen ook wel fijn..
Jij een goede voorbereiding voor zaterdag?
Angel nog getraind na je vakantie?
Veel succes dan zaterdag!
Gaat gelukkig wel steeds beter met schouder, maar net op tijd gelukkig, heeft een dame gister aangegeven voorlopig even niet te gaan korfballen ivm persoonlijke issues. Dus we zijn maar even met 4 dames..
arjaaaaa schreef:Heel veel succes!
Ze spelen vooral over de heren zo te zien! Dan zijn ze een goede aanvallende dame zoals jij wellicht niet zo gewend?
en ik moet zeggen dat ik t ook wel een beetje hard tegen hard vind...
Maar denk dat ze in de eerste klasse vaker aanvallende dames getroffen hebben, schijnt dat ze toch behoorlijk (ook fysiek) kunnen kleven verdedigend..
op papier dus een makkelijke pot.
Eerste 3 ballen die mijn dame schoot floot de scheids af voor verdedigd omdat ik zowat met mn vingers in dr neus zat (ze was wel kop groter en kon daarom over me heen schieten ondanks dat). Mijn vakmaatje kreeg alleen 1e 10 minuten meteen 3 doelpunten om haar oren van de andere (nog meer aanvallende) dame in ons vak. Dus coach wilde dat we wisselde en toen heb ik die dame lamgelegd en die heeft rest van de wedstrijd niet meer gescoord. Helaas de dame waar ik tegen begon laatste 20 minuten wel nog meerdere, doordat de dame die ik klem had ging aangeven en ze vol over die ander gingen spelen.
hele belangrijke bonuspunten voor klassebehoud 
lekker bezig! Wel pieeep dat ze mensen van hogere teams inzetten, was dat regelementair wel toegestaan dan?
maar wel goed dat jullie nu wel partij konden bieden! Return ze gewoon pakken! 
Die club is ook echt huge (1600 volgers op FB).
7e en 8e is degraderen, dus moeten de aankomende 2 weken winnen (treffen dan de nummers 7 en 8). Stonden binnen no time totaal onnodig 7-1 achter, uiteindelijk nog 15-17, maar het was niet best...

arjaaaaa schreef:Wow, balen zeg! Misten jullie scherpte in het begin?