Luca03 schreef:Ik slaap ook zeer veel, gewoon door constante vermoeidheid van alles weg te willen drukken en een fake smile op te zetten.
Wat rot om te horen. Heb je het idee dat AD helpt de klachten te verminderen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:Luca03 schreef:Ik slaap ook zeer veel, gewoon door constante vermoeidheid van alles weg te willen drukken en een fake smile op te zetten.
Wat rot om te horen. Heb je het idee dat AD helpt de klachten te verminderen?
Anoniem schreef:Ik kan niet huilen....
Adamootje schreef:Ik heb niet het gevoel dat ik heel bewust kies voor slapen om maar niet over "mijn oliebol" na te denken, maar vooral omdat ik mij zo vermoeid voel. Hoe is dat bij jou? Kies jij er bijvoorbeeld bewust voor om te gaan slapen wanneer je je niet goed voelt? Is het een onbewuste lichamelijke reactie op...?
Tiggs schreef:Heeft een van jullie ervaring met een lage dosis mirtazapine als middel om te slapen?
Knert schreef:Hier slecht nieuws; zus heeft suiker. ze weet het net.
Laat het zo zijn dat er nog 2 zussen het hebben. Mijn afwijkende bloedwaarde (lever) verontrust mij nu wel, ondanks dat mijn suikers relatief Oke waren.
De kans dat ik het krijg is 70%. Waarschijnlijk dragen wij een zeldzame genen variant die de aanleg sterk ontwikkeld.
Wellicht dat ik mij daarom geestelijk ook slecht voel. Voordeel is dat er misschien een oplossing is.
Tiggs schreef:Heeft een van jullie ervaring met een lage dosis mirtazapine als middel om te slapen?
maralyn schreef:Sidera: Wat onwijs vervelend.
Heb je ook dat het negatieve gewoon spontaan komt op zetten?
Zoals, tralalalala het leven is leuk en dan BOEM, zwart rot leven krijg de tring???
Tuurlijk kan je naar de huisarts.
Een psycholoog is het beste denk ik (wel iemand die bij je pastanders heb je nog niks)
maar die verwijzing moet je krijgen van je huisarts.
Ik heb gewoon alle problemen neer geploft.
Hierdoor ben ik bij mijn psych gekomen.
Wat heb ik een respect voor hem, want alle narigheden botvier ik op hem.
Ironisch is dat hij droog zegt: Ja, daar ben ik voor. Ik krijg er voor betaalt.