[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 07:48

droomy schreef:
wauw gaaf hoor Zinzi!

SweetArt is voor zover ik kan lezen inderdaad net pas begonnen (op een zolderkamertje?), dat vind ik op zich niet zo erg maar ik vind het wel belangrijk dat ze netjes tatoeëerd. Vind dat nog erg lastig inschatten..
Dus dankjewel Selina, dan zoek ik verder ;)

Ja dat stipte miste ten tijde van de foto .
Inmiddels staat het er wel op
Goed gezien

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:41

Negerzoen schreef:
Ik heb toch even een raar 'probleem'.. := Ik zit nu in Australië en ik vind dat zodra ik van de zomer terugkom, ik mijn tattoo die ik al jaren wil verdiend heb. Het zijn twee woorden en buiten dat ik nog niet uit het lettertype ben, heb ik een andere struggle: ik heb geen plek! Ik heb zoveel moedervlekken dat de plaatsen die ik als optie zie al vol zitten met mijn 'stracciatella' :')

Wat zijn plekken op je lichaam waar je huid (langer) strak blijft? Misschien zie ik nog een optie over het hoofd :=

Pols, nek, schouder, sleutelbeen, voet enkel?

xJurdyWonanx

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:21

Afbeelding
Afbeelding

Gisteren bij Mandy in Den Haag geweest, 3 uur aan het prikken geweest en het laatste half uur/uur was even tandenbijten..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:23

Heeeeel gaaf!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:51

De veren zijn heel mooi gezet! Ziet er goed uit.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:02

Hoi allemaal, mag ik hier ook even komen binnenvallen? :)

Heb ondertussen al een tattoo of 4 staan en ik wil er graag een 5e laten zetten.
Ik wil de woorden "Mors certa, hora incerta" (de dood is zeker, enkel zijn tijd niet) laten zetten. Liefst in oud engels (middeleeuws) schrift. Het heeft voor mij een speciale betekenis, net zoals al mijn andere tekeningen.

Ik heb op mijn linkerschouder een paard, in het midden van mijn rug en feniks, op mijn rechterenkel een teken wat gelinkt is aan mijn geboorte en op mijn rechterpols de eerste letter van mijn mans naam.

Al mijn tattoos zijn in zwart, enkel de feniks heeft grijstinten om hem mooier te doen uitkomen.

Nu twijfel ik enkel nog over de plaats waar de nieuwe tekening moet komen... ik heb totaal geen idee, ze mag niet storen met de andere tattoo's vind ik. Het moet op zichzelf bestaan. Hebben jullie tips of ideeën?

Ik ben van België en vroeg me af wat jullie van deze 2 shops vinden? Welke vinden jullie het mooiste werk hebben? Ik zou op 1 van deze 2 plaatsen willen gaan.

http://www.needlewitch.be/
http://www.karotstattoos.com/

Zie hier een hele hoop prachtige dingen voorbij komen! Superleuk topic dit!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:14

Ik ben van die streek, Needlewitch nog maar weinig goeds van gehoord. Karot zou dan de beste optie zijn.
In Bilzen zitten nog Edith Vos en Jessee James maar die hebben wel een lange wachtlijst. Wel twee top artiesten. Jessee heeft ook in het buitenland veel bij geleerd.
Ga je simpeler zit in Hasselt ook nog Needles and pins. één van de uitbaters daar zet strakke tattoo's.
Allessandro zit daar ook. Maar die heeft een erg aparte stijl, daar moet je maar net van houden. :)
Zij kunnen je, als ze weten wat je wil, vaak ook naar een goede shop wijzen. :) Ze kennen nl vrijwel elke artiest in onze streek.

Blijf in deze streek ver weg van alles wat banden heeft met voodoo-piercing. Die werken nl ook samen met wat tattoo shops en ik kan je bijna garanderen dat je dan met een infectie zit.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:32

Ik hoorde net goede commentaren over needlewitch en slechte over needles en pins :) Je ziet maar hoe het kan verschillen, de mening van mensen.
Die andere shops ken ik niet, ga ik eens even op googlen :) thx!

Iek, thx voor de waarschuwing! :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:54

Vraag me af van wie je slechte commentaren over N&P gehoord hebt want meestal komen die van voodoo-piercing "fans" en laat de uitbater van voodoo-piercing nu met dikke prul weggegaan zijn bij N&P :D Ik ben bevooroordeeld, kom daar al van mijn 18 en ben bijna meubilair. Maar ik krijg dus ook heel veel mee in de zaak en ik heb nog nooit een ontevreden N&P klant geweten. Wel heb ik ze al veel prulwerk van anderen zien oplossen. :) Veel van hun "slechtere" commentaar komt van de tijd dat Jordy er nog werkte en die is nu dus weg.

Om eerlijk te zijn heb ik ook op haar werk gekeken voor ik reageerde en dat zou ik niet op mijn lijf willen. :)
In Hasselt zitten veel goede tattoo artiesten, veel beter dan hetgeen ik op Needlewitch haar pagina zie.
El Santo, Pink (beetje een aparte kerel maar tatoeëren kan hij. Moet wel je stijl zijn.) bij El Santo zit ook Rubicon (guy) ook een prima artiest. :) Die ken ik niet persoonlijk allebei maar heel goede dingen over gehoord.
Wil je verder reizen zit in Houthalen de créme de la créme imo; Tattoo Frank.
Ik heb hem wel gesproken op een feestje maar ken hem verder niet, alleen zijn werk en dat is prachtig maar ik ken dus ook zijn wachtlijst en prijs niet. :=

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:58

Pink(y) ken ik wel, dat is een goede vriend van men broer, maar die doet enkel nog hele grote stukken dacht ik...

Ha, dat zou kunnen, weet ik niet zo dadelijk hoe die verhoudingen zaten :) zijn idd wel wat oudere comments, recent heb ik niemand meer gesproken over tat's.

Tattoo Frank ga ik eens opzoeken, Houthalen is nu geen afstand voor een goede tat! :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:02

Toen deden ze alleen nog piercings en veel mensen konden niet om met Jordy (ik persoonlijk was ook geen groot fan van hem, liet me altijd door Wim piercen.) Jordy is nu dus uitbater van voodoo-piercing waarvan heel veel klanten uiteindelijk bij N&P eindigen met een geïnfecteerde of slecht gezette piercing. En daar zit ook een tattoo-artiest "boven" nu. (bij voodo).

Zou kunnen van Pinky, ik ken vooral zijn vrouw vrij goed. Ik weet wel dat ie geen cover ups meer wilde doen want daar heb ik 'm ooit eens over gemaild en toen kreeg ik "ik los de rommel van een ander niet op" terug. _O- Was ook een kleintje dus zou misschien ook daar aan gelegen kunnen hebben.
Heb 'm dan maar vriendelijk bedankt voor het terug mailen. :')

Tattoo frank doet wel veel portretten maar wellicht wil hij ook wel andere dingen doen. Hij kan iig ontzettend strak tatoeëren. Én een sympathieke kerel ook nog. :D

Needles and pins kan je eens op facebook de tattoo pagina op zoeken. Lettering doet Wim nl wel en hij tatoeëerd imo mooi strak.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 27-11-15 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:05

Achzo, dat verklaart alweer een hoop idd :)

Hihihi, typisch antwoord wel geloof ik!!

Frank klinkt veelbelovend! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:13

Ik hoop voor je dat ie mee valt in prijs ook. :') Want dat weet ik dus niet. Ik laat me in kessenich tatoeëren nu dus heb niet naar prijzen gevraagd. :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:50

Rianne, het gaat erom dat het voor jou wat betekent toch? Ik heb zo een maand geleden ook mijn eerste laten zetten. Een simpel hartje achter mijn oor. Oke dat smaakte wel naar meer en nog geen drie weken later had ik een windroos van 30 cm op m'n rug :')
Lekker doen wat je zelf wil.

Jurdywonan, die is mooi zeg! Ook mooi gedaan!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 14:12

Ayasha: ga eens een mailtje doen denk ik, benieuwd of hij ook gewoon teksten zet.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 15:12

Charisma schreef:
Heb ondertussen al een tattoo of 4 staan en ik wil er graag een 5e laten zetten.
Ik wil de woorden "Mors certa, hora incerta" (de dood is zeker, enkel zijn tijd niet) laten zetten. Liefst in oud engels (middeleeuws) schrift. Het heeft voor mij een speciale betekenis, net zoals al mijn andere tekeningen.

Wat bedoel je met Oud Engels schrift? Want Oud Engels is een taal, dus dat kan je niet echt met Latijn combineren :) Of bedoel je gewoon een mooi middeleeuws, soort van handgeschreven lettertype?

Afbeelding

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 15:26

Yasmine: ik bedoelde zo iets: http://www.tattoolettering.net/ en dan kies je in het menu medieval scroll. Dus meer een handgeschreven type tekst met veel krullen en derg.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 17:46

Danique_G schreef:
Rianne, het gaat erom dat het voor jou wat betekent toch? Ik heb zo een maand geleden ook mijn eerste laten zetten. Een simpel hartje achter mijn oor. Oke dat smaakte wel naar meer en nog geen drie weken later had ik een windroos van 30 cm op m'n rug :')
Lekker doen wat je zelf wil.

Jurdywonan, die is mooi zeg! Ook mooi gedaan!

Da's helemaal waar!
Had hem zelf ontworpen.. en kwam bij de shop.. en die hadden bijna exact hetzelfde voorbeeld.. :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:47

Hahaha nouja wel handig. Heb je uiteindelijk die van de shop gedaan?

Sjongejonge, hij vervelt heel lichtjes en jeukt heel erg. Ik verlies ook wat zwarte schilfertjes. Maar dat schijnt redelijk normaal te zijn. Vervelende van mijn tattoo is, dat ie niet helemaal strak gezet is (bewust) dus dat sommige stukjes niet zijn ingekleurd. Dus qua bijwerken is het ook lastiger te zien. Heb wel na het zetten direct detail foto's gemaakt en heb het originele plaatje nog gelukkig.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:50

Die van mij jeukt nu naar 3 weken ook weer :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 22:27

Mijn onderarm kriebelt ook behoorlijk ...
Grrr

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:07

Ik heb geen jeuk meer, maar wel idd kleine zwarte schilfertjes die loslaten. Had echt hele zwarte vellen verwacht :')

Ik ben er ondertussen wel aan gewend dat ik een tattoo heb, ben er nog elke dag blij mee! Mijn famillie moet nog wel een beetje wennen :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:28

Hmm denk dat mijn vaders familie er ook nooit aan zal wennen :+

Ik snap alleen niet wat het zwrate nou veroorzaakt bij die schilfertjes. Iemand zei dat het korstjes waren maar heb nog nooit zulke zwarte korstjes gezien bij mezelf hoor :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:56

Vgm was dat de inkt die op het bovenste laagje van je huid lag. Je huid ververst zichzelf, en dan gaat die inkt eruit.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 00:34

Dus als ik het goed begrijp laat het ook inkt achter in de opper huid en deze laat weer los na verloop van tijd.?