Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kana schreef:Ik zou niet zomaar salicylzuur erop gaan smeren. eerst even naar de oorzaak kijken en met die kennis een een goede verzorging kiezen.
Dott schreef:Ik merk wel dat ik meer droom en heftiger. Ik heb wel eerder gehad dat ik in de war wakker werd,maar is nu wel vaker..
Riraito schreef:Ik denk dat ik nu 3-4 maand de pil niet heb gebruikt en ik voelde me prima. Helaas willen mijn ouders dat ik weer aan de pil ga nu ik een vriend heb. Ik ben bijna 20, maar ze vinden dat ze hier toch écht iets over te zeggen hebben. Ik hoop dat ik er niet ziek van word de eerste paar dagen, ik had namelijk minimale klachten voor ik stopte. Als dat nu anders is dan word ik daar echt niet blij van :/
verootjoo schreef:Riraito schreef:Ik denk dat ik nu 3-4 maand de pil niet heb gebruikt en ik voelde me prima. Helaas willen mijn ouders dat ik weer aan de pil ga nu ik een vriend heb. Ik ben bijna 20, maar ze vinden dat ze hier toch écht iets over te zeggen hebben. Ik hoop dat ik er niet ziek van word de eerste paar dagen, ik had namelijk minimale klachten voor ik stopte. Als dat nu anders is dan word ik daar echt niet blij van :/
Huh... Bedoel je nu dat je de pil gaat slikken omdat je ouders dat willenAls je nu 13 was en je bent onbezonnen bezig met vriendjes snap ik het, maar een meid van 20 is toch verstandig genoeg om dit zelf te regelen?
Riraito schreef:Tja, wat doe je er aan. Mijn ouders vinden het eng, omdat mijn moeder zelf geen gepland kind was. Kwam door een slechte/gescheurde condoom. Ze denken ook dat wij (vriend en ik) beiden niet geduldig genoeg zijn voor een condoom. Dat blijkt volgens hen uit het feit dat we na 4-5 weken al een stapje verder willen gaan in onze relatie. Ik ben bijna 20, dus mag ik
ikke schreef:Riraito schreef:Tja, wat doe je er aan. Mijn ouders vinden het eng, omdat mijn moeder zelf geen gepland kind was. Kwam door een slechte/gescheurde condoom. Ze denken ook dat wij (vriend en ik) beiden niet geduldig genoeg zijn voor een condoom. Dat blijkt volgens hen uit het feit dat we na 4-5 weken al een stapje verder willen gaan in onze relatie. Ik ben bijna 20, dus mag ik
Overweeg dan ook of andere oplossingen, zoals het spiraaltje, tot de mogelijkheden behoren.
Riraito schreef:Tja, wat doe je er aan. Mijn ouders vinden het eng, omdat mijn moeder zelf geen gepland kind was. Kwam door een slechte/gescheurde condoom. Ze denken ook dat wij (vriend en ik) beiden niet geduldig genoeg zijn voor een condoom. Dat blijkt volgens hen uit het feit dat we na 4-5 weken al een stapje verder willen gaan in onze relatie. Ik ben bijna 20, dus mag ik
Jildau schreef:Ik vind het best verontrustend wat hormonen allemaal met je kunnen doen eigenlijk.. De bijwerkingen zijn niet niks en toch krijgt elk kind van 14 het zo voorgeschreven.