Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Silkaay schreef:Meiden, ik heb een vraagje. Ik wil graag een dubbele lage helix (als je het snapt?) maar ik doe aan hot yoga zo'n 3/4x week. Kan dit kwaad?
(de vraag is hier al veel gesteld ivm sporten, maar dit is nog anders denk ik?)
Als je je niet dubbelvouwt over je oor heen of er op gaat liggen, gaat het bestOf bedoel je qua zweet? Mijns inziens kan zweet geen kwaad, is immers een lichaamseigen stof
Daarna lekker afspoelen onder de douche en klaar is klara
_Ekenna schreef:Ik weet niet precies wat Hot Yoga inhoud.. maar zolang je niet met je oren sport (:')) en ze niet continue moet aanraken kan dat geen kwaad.
BiBiQ schreef:marlies85 schreef:dit idee BiBiQ?
[ [url=m/JwKO5P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar heb je deze gevonden?
_Ekenna schreef:Ah! Sauna wordt zo'n 8 weken niet aangeraden bij nieuwe piercings. Sommíge piercer raden het zelfs de volledige genezinsperiode niet aan. Net als zwemmen.
sterreke98 schreef:Hee mensen ik had weer een vraag..
Mijn rechteroor heb ik geprobeerd op te stretchen van 6 naar 8 (ik kon geen tussenstapje vinden zo snel)
Nu ben ik bang dat ik het verkloot heb.. Hij is gevoelig, dikkig en warm. Ik zat er rustig een paar dagen over te doen met de stap naar 8mm. Maar nu die zo vervelend is, vanmiddag maar snel uitgehaald, even schoongemaakt en weer een maatje 6 er in gedaan.. Hopelijk geneest het snel..
Links nog niks gedaan, maar durf het nu ook niet meer![]()
Wat adviseren jullie?
sterreke98 schreef:Hee mensen ik had weer een vraag..
Mijn rechteroor heb ik geprobeerd op te stretchen van 6 naar 8 (ik kon geen tussenstapje vinden zo snel)
Nu ben ik bang dat ik het verkloot heb.. Hij is gevoelig, dikkig en warm. Ik zat er rustig een paar dagen over te doen met de stap naar 8mm. Maar nu die zo vervelend is, vanmiddag maar snel uitgehaald, even schoongemaakt en weer een maatje 6 er in gedaan.. Hopelijk geneest het snel..
Links nog niks gedaan, maar durf het nu ook niet meer![]()
Wat adviseren jullie?