Van de 67.5 naar de 66

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Goed bezig Tara!
M'n vriend is vandaag jarig, dus ik weet niet hoe m'n dag eruit zal zien..
troi schreef:_Tara_ schreef:Welkom troi! Hou idd in de gaten dat je niet te veel afvalt. Wat eet je zoal op een dag?
Door de weeks
Ochtend:150ml yoghurt met honing en twee weetabix
Tussendoor cup a soup
Lunch 4knackebrod met kaas of gerookte zalm
Tussendoor 100 gr snoeptomaat
Avondeten wisselt rijst met groenten en kip of spaghetti met tartaar of aardappels groente met tartaar/kip.
En dan in avond vaak handje amandelen.
Ik eet in elk geval geen ander vlees dan kip of tartaar, dat levert echt veel calorieën op.
In weekend brunchen we vaak met 2 bolletjes met zalm of blauwe kaas. Das veel calorieën maar wel heel lekkerEn ik heb dus 1dag waarop een hele zak chips naar binnen gaat, het hoogtepunt van d week hahaha. Ik drink vooral thee zonder suiker of zwarte koffie.
Ik lees trouwens dat veel mensen hard sporten, dat vind ik echt super knap! Mijn complimenten! Ik rijd natuurlijk paard en daarna draag ik sinds kort een stappenteller en kom vaak uit rond de 9000 stappen. Meer sport ik niet, ik haat het echt
troi schreef:Ik lees trouwens dat veel mensen hard sporten, dat vind ik echt super knap! Mijn complimenten! Ik rijd natuurlijk paard en daarna draag ik sinds kort een stappenteller en kom vaak uit rond de 9000 stappen. Meer sport ik niet, ik haat het echt
Sabini schreef:@ _sharonnn: Tosti geitenkaas....Eet jij 'm maar snel op!
Als ik het érgens moeitlijk mee krijg dan is het wel de lunch. Ik houd zooooo van belegde broodjes.
Grootste uitdaging zit 'm nog in het opbouwen van een eetpatroon na het vasten. Gelukkig heb ik een heel deskundige coach
Ladybird schreef:Wat vinden jullie van die maaltijdshakes?