Zo kwam er bij mij een klant terug: " ik neem geen gelnagels meer hoor, heel m'n nagels zijn kapot!" Ik kijken, en zag inderdaad flinke beschadigingen. Dus ik gevraagd wat ze gedaan had... "Ja, ze gingen wat los aan de onderkant, en toen heb ik ze er maar af getrokken" Ja, daar kan ik dus niks aan doen en dat ligt niet aan de kunstnagel...
Banyu
Geplaatst: 03-09-14 13:13
Ik ga mijn gellak weg doen! Ga terug de overstap nemen naar gelnagels.... Iemand er toevallig intresse in? Vragen via pb'tje graag!
Ik vind m niet heel erg mooi ik weet niet te donker en lijkt teveel richting bruin te gaan
Yonker
Geplaatst: 05-09-14 10:10
Tis ook niet mijn kleur. Mijn lak blijft steeds beter zitten, het is dag 1 en heb vanochtend ff snel over 1 chip gelakt Vanavond krijg ik nog Barry M lakjes van vriendin!
Het is weer uit met de pret, mijn vakantie is weer voorbij Heb in mijn 3 weken vakantie ook 10 dagen met dezelfde mani rondgelopen en ik heb voor de rest ook niet heel veel gelakt. Even een break
Maar ik ben vandaag weer begonnen met werken en ik heb ook gelijk mijn blog maar weer opgepakt, die heeft ook 3 weken zo goed als stil gelegen
Hier is het rustig geweest zie ik, zag wel een paar mooie lakjes voorbij komen. Glog vind ik leuk, maar niet rood, ik had hem echt rood verwacht. Die andere, caramel kleurige hoeheethijookalweer, die vind ik onverwachts wel erg mooi. Staat super goed bij je huidskleur Taz en ik vind hem erg chic!