Om zulke dingen maak je je druk als je nog een jong broekie bent
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Om zulke dingen maak je je druk als je nog een jong broekie bent
Mijn vriendinnen schaamden zich de ogen uit de kop
Ik was een van de weinige die geen last had van brandende ogen van de vele druppeltjes zweet

Zodra er even gepauzeerd wordt dan grijpen ze massaal naar hun mobieltjes, bizar! (het is ze volgens mij nu verboden om hun mobieltjes mee te nemen de zaal in)

en vanavond nog een uur jam en sh bam geven!
Als het dringend is oke, maar sommige..

heb je je uitslag eigenlijk al? Hoelang geleden??
mag daar tot december invallen jam en sh bam achter elkaar!

de nieuwe, nu ook laatste blok, hij is echt tofff!!
instructeurs worden op dezelfde manier opgeleid... basic fit of niet
virtueel lijkt me weinig motiverend.. 
* heb ik de keuze om as vrijdag mijn eerste Les Mills les weer te doen
qua tijd zou ik de -Grit Step Athletic- of -BodyPump- kunnen doen [combat is alleen op dinsdag en zaterdag] ..................
volgens mij is het meer hartslag omhoog en dat soort dingen. Instructeurs hebben in hun les de mogelijkheid om de gewone step te vervangen door een stukje athletic... _KiMbErLeY_ schreef:Hoi, wat leuk dat je paardje komt!!
Geit step athletic ken ik niet.
Denk dat het evt. Een combinatie les is ofzo van grit en het circuit athletic van step.
Body step heeft sinds een aantal releases athletic erin zitten, vraag me niet naar het verschil, maar dat is er welvolgens mij is het meer hartslag omhoog en dat soort dingen. Instructeurs hebben in hun les de mogelijkheid om de gewone step te vervangen door een stukje athletic...
} Dat athletic stuk klikt echt leuk! Ik ben in 2 jaar tijd 7kg aangekomen en wil langzaam gaan werken om het op een verantwoorde manier eraf te krijgen. Ik heb een heleboel zaken langzaam weer op het rijtje, enige is nog wat sporten naast het wandelen met de hond en paardrijden en gezondere keuzes maken met eten/drinken. Eten gaat stapje voor stapje al beter, frisdrank ben ik aan het afbouwen. Als ik dan daarbij kan sporten ben ik veel gemotiveerder en valt het een stuk makkelijker om te doen. Les Mills lessen zijn buitengewoon motiverend, lekkere beat en knallen maar
#byebyekilo's
, dat heeft me wel aan het denken gezet dat ik er echt wat aan moet gaan doen en niet mn kop in het zand moet steken *
maar leuk nieuw paardje!!