Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:37

maakt me geen donder uit of ik sta te prutsen of niet :D Om zulke dingen maak je je druk als je nog een jong broekie bent ;) :D

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:42

Haha, ik nu ook niet meer........Kan me wel herinneren tijdens mijn eerste les dat ik me zorgen maakte of ik mezelf niet voor banketstaaf zou zetten :p Haha.

Later boeide het me ook echt niet meer........ liep ik in een zuurstokroze sportboek en een 80's zweetband om de kop in de sportschool *D :D Mijn vriendinnen schaamden zich de ogen uit de kop := Ik was een van de weinige die geen last had van brandende ogen van de vele druppeltjes zweet :j

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:44

Jong broekie? Wil je daar iets mee zeggen? :')

Mij maakt dat wel uit.. maar meer omdat ik voor de groep sta en mezelf niet heel graag voor banketstaaf zet :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 10:48

ff je profiel gecheckt :D
Uiteraard is dat anders als je voor de groep staat. Maar sowieso maakt dat echt verschil, helemaal lachen is de groep meiden die bij ons streetdance doen, die zijn zo tussen de 12 en de 16 jaar, en die zijn drukker met hoe ze eruit zien dan met zweten :D Zodra er even gepauzeerd wordt dan grijpen ze massaal naar hun mobieltjes, bizar! (het is ze volgens mij nu verboden om hun mobieltjes mee te nemen de zaal in)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:24

Hahahahaha Marina :+

mooi dat jullie ook beamen wat wij als instructeurs altijd zeggen :P

Nou... op kwartaal sta ik ook altijd te klungelen, vooral als er een moeilijke arm combo in zit :+

Na mn gekneusde ribje ben ik weer lekker aan de slag deze week!

Gister sh bam en grit meegedaan grit op laag pitje omdat ik niet wist hoe mn rib zou reageren... voel m nu wel in mn bil spier :+

Vanmorgen weer 1e x sh bam gegeven! :)) en vanavond nog een uur jam en sh bam geven! :))

En voor zaterdag ook al 2 aanvragen op dezelfde club binnen... weet alleen niet of combat geven al zo'n strak plan is

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 17:04

En bingo! Weer pijn in m'n rug, dus geen Jam vanavond |(

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 13:25

Hahaha! Vind het zelf echt vervelend als iemand zijn mobiel pakt tijdens mijn les. Whatsapp checken kan toch ook wel na dat halfuurtje :+ Als het dringend is oke, maar sommige..

Balen Kinke! :(

Hoe ik eruit zie qua uiterlijk maakt me trouwens heeel weinig uit. Zie er toch al verschrikkelijk uit met al dat zweet :')

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 13:31

Ah balen Marina! :(:)

Hahahah Annemarie :+ heb je je uitslag eigenlijk al? Hoelang geleden??

Ik heb me toch een SPIERPIJN van de afgelopen dagen! :+
Was gister wel super tof weer bij die andere club lesgeven, krijg echt zooooveel leuke reacties van die mensen te horen! :oo mag daar tot december invallen jam en sh bam achter elkaar! :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:01

Ja gisteren gekregen. Geslaagd, ik pb je ff!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:46

ik zag een stukje s'hbam 22, mennn er wordt wel veel uit Bodyjam gekopieerd

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:57

Thanks ladies voor de opbeurende berichtjes _/-\o_ . Volgende week nog een weekje pauze en dan ga ik volgende maand soort van los. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen :D .

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:26

De nieuwe sh'bam vind ik wel gaaaf! Lekkere jam-style muziek idd.
Heb hem gezien bij one.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 17:53

is niet alleen de muziek, heel veel bewegingen komen uit de Jam.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:02

I know.
Maar dat vind ik alleen maar leuk :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:19

ik vind het raar, als je 2 programma's hebt, dan moet je dat toch gescheiden houden? Ik heb het idee dat S'hbam steeds meer op Bodyjam gaat lijken.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 12:45

Ja true. Maar meer programma's veranderen. Zo is combat ook veel stoerder geworden met meer interval ipv fun. Even wennen, maar ze zullen het wel om een reden doen :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:52

Klopt, programma's beginnen steeds meer op elkaar te lijken! Zo nu ook het grit achtige karakter in de combat... De rest van de lessen volg ik niet, dus kan ik geen uitspraak over doen! ;)

Ik vind jam en sh bam echt wel 2 hele andere programmas hoor! Je zal altijd pasjes blijven tegenkomen, de essentie van beide is totaal anders!!

Ik heb deze week een druk weekje! :)

Maandag jam vedaan bij c.ecile! :)) de nieuwe, nu ook laatste blok, hij is echt tofff!!
Vandaag uur sh bam en half uur body shape
Morgen sh bam en savonds jam en sh bam
Vrijdag jam
Zaterdag sh bam

Mensen weten me te vinden voor inval :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 00:07

Is er hier ook iemand die ervaring heeft met de les mills lessen bij basic fit?

Ben bekend met de lessen maar ga nu van redelijk luxe sportschool overstappen & dan is basic fit misschien een tegenvaller?

Ik ga overigens voornamelijk voor de lessen...

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 00:15

Er zijn basic fits die alleen maar virtuele lessen aanbieden, maar ook zeker die live lessen aanbieden, daar zal ik als ik jou was expliciet naar vragen!

Als er live les mills lessen worden gegeven mag je er vanuit gaan dat de kwaliteit van de les gewoon goed is! ;) instructeurs worden op dezelfde manier opgeleid... basic fit of niet ;)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 00:17

Ik ben inderdaad aan het kijken naar de live lessen :j virtueel lijkt me weinig motiverend..

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 00:20

Ik als instructeur kan dat natuurlijk alleen maar beamen! :P
Je wordt meer gemotiveerd, evt. Gecorrigeerd op je houding, zodat blessures vaker uitblijven!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:06

Goh vraagje kan iemand me uitleggen wat Grit Step Athletic precies is?

Is dat hetzelfde als de BodyStep?

Na al het harde klussen ga ik kijken of ik dan eindelijk komend weekend weer kan gaan beginnen met de Combat!! Maar aangezien ik vrijdag vrij ben *mijn nieuwe paardje komt dan eindelijk naar huis *\o/* *\o/* * heb ik de keuze om as vrijdag mijn eerste Les Mills les weer te doen *D qua tijd zou ik de -Grit Step Athletic- of -BodyPump- kunnen doen [combat is alleen op dinsdag en zaterdag] ..................

Pump vond ik altijd erg leuk maar grit Step klinkt ook erg leuk, wat denken jullie?

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:14

Hoi, wat leuk dat je paardje komt!! :))

Geit step athletic ken ik niet.
Denk dat het evt. Een combinatie les is ofzo van grit en het circuit athletic van step.
Body step heeft sinds een aantal releases athletic erin zitten, vraag me niet naar het verschil, maar dat is er wel :+ volgens mij is het meer hartslag omhoog en dat soort dingen. Instructeurs hebben in hun les de mogelijkheid om de gewone step te vervangen door een stukje athletic...

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:26

_KiMbErLeY_ schreef:
Hoi, wat leuk dat je paardje komt!! :))

Geit step athletic ken ik niet.
Denk dat het evt. Een combinatie les is ofzo van grit en het circuit athletic van step.
Body step heeft sinds een aantal releases athletic erin zitten, vraag me niet naar het verschil, maar dat is er wel :+ volgens mij is het meer hartslag omhoog en dat soort dingen. Instructeurs hebben in hun les de mogelijkheid om de gewone step te vervangen door een stukje athletic...

Ja mijn merrie voor de toekomst!! Mooie driekleur tinkermerrie van ong. 6 maanden <3

{on topic :+ } Dat athletic stuk klikt echt leuk! Ik ben in 2 jaar tijd 7kg aangekomen en wil langzaam gaan werken om het op een verantwoorde manier eraf te krijgen. Ik heb een heleboel zaken langzaam weer op het rijtje, enige is nog wat sporten naast het wandelen met de hond en paardrijden en gezondere keuzes maken met eten/drinken. Eten gaat stapje voor stapje al beter, frisdrank ben ik aan het afbouwen. Als ik dan daarbij kan sporten ben ik veel gemotiveerder en valt het een stuk makkelijker om te doen. Les Mills lessen zijn buitengewoon motiverend, lekkere beat en knallen maar <3 #byebyekilo's

*ik kreeg gisteravond mijn mooie en dure Konigs laarzen niet meer dicht :+, dat heeft me wel aan het denken gezet dat ik er echt wat aan moet gaan doen en niet mn kop in het zand moet steken *

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:10

Nou... Ik kreeg op een gegeven moment mn laarzen niet meer dicht omdat mn kuiten te gespuerd werden :+ maar leuk nieuw paardje!! :))

Les mills vind ik persoonlijk ook de beste groepsfitness keten! Maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld :D
Zoals club joy vind ik echt kwalitatief minder goed!

Maar je bent goed bezig! Ga vooral zo door!!! :))