Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:36

Creatas schreef:
Alles aangepakt! Op de eoa manier kan ik deze 'pijnsensatie'wel waarderen, zal wel door het resultaat komen :+ Alleen linkeronderbeen was gevoeliger. Oksels nu hooguit beetje rood. Gemiddeld genomen 3 bloedstippels. Bikinilijn deels gelukt, heb geen geduld om epi-proof bush te laten groeien :')

Ik kon het na een tijdje ook wel waarderen. :Y) Bij mij was mijn rechterbeen gevoeliger, dat was
echt een andere pijn.. Veel gemener en scherper, vooral bij mijn kuit! Maar ook goed te doorstaan
gelukkig. :Y)

Britt_Sisi

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 17:20

Ja hier ook mijn rechterbeen veel meer pijn!! En mijn oksels doen nogsteeds zeer...

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 18:38

Hier juist links meer pijn!

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:10

Ligt dit niet misschien aan welk been jullie eerst gedaan hebben? Ivm dat de poriën na het douchen wat meer open staan en gesloten zijn wanneer jullie naar het andere been gaan? :P

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:11

Vandaag voor de derde keer geepileerd alweer :D
Onderbenen zijn pijnloos nu ik ze gewoon kan bijhouden. Bovenbenen doen wel echt pijn.. Ik doe ze nu elke keer met een franse slag. Ik hoop dat na 3 x alle haartjes wel weg zijn :')

Oksels en wat buiten de bikini valt is ook bijna pijnloos. De rest durf ik nog even niet :P
Oftewel dames: Het begin is wat pijnlijk, maar als je het kan bijhouden valt het reuze mee :D

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:20

Hier zijn zelfs de oksels al niet eens rood meer :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:24

*zit met ^) ^) ^) ^) ^) -oksels op de bank*

Het viel me mee, m'n oksels. Paar puntbloedinkjes maar vond het niet heel erg zeer doen. Nou is het (in shock :') ) en lekker glad en zacht :+:

Bikinilijn ook gedaan, waren maar een paar haartjes teruggekomen en die waren ook zo weer weg. Toen naar... binnen-de-bikini gegaan. HOLY fiets. Godsamme :') Dat wordt een meerjarenplan, want na een paar cm was ik er wel zo klaar mee _O-

#)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:27

Hihi ik heb dat laatste ook nog steeds hoor Berdien. Iedere keer weer neem ik me voor om écht weer down under te epileren maar telkens weer ben ik te laf en grijp ik toch weer naar het scheermesje. En áls ik mezelf dan eindelijk zover heb dat roetsj ik heel snel die epilator eroverheen en moet ik eerst 5 seconden bijkomen voor ik hem er weer opnieuw overheen haal.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:29

Ik doe het echt haartje 'auw' voor haartje 'auw' voor haartje 'auw' voor haartje 'auw' :') Dus dat schiet ook écht niet op :')

Oksels waren ook wel naar, dat zit natuurlijk vlak bij je oren en ik hoorde echt zo die haartjes er met grof geweld uitgerukt worden #)

Tot nu toe ben ik nog steeds vooral fan van m'n benen epileren geloof ik.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:45

Ja ik heb besloten mijn oksels niet meer te doen hoor pff, nogsteeds voelen ze als of ik 208129063 keer met een bot scheermesje eroverheen gegaan ben.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:47

Ik zit hier (niet thuis maar op bezoek) nog steeds af en toe met een arm omhoog mijn oksel te aaien :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 19:49

haha ja ik heb hem ook zoveel mogelijk omhoog!

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:04

Hier waren mijn oksels binnen 24uur weer pijnvrij.
Te strakke shirtjes e.d. deden wel zeer in de oksels haha.
Maar het resultaat is wel mooi, misschien kan ik beter nu met de pincet telkens de uitkomende haartjes eruit halen, denk dat dat minder pijn doet dan alles in 1x met de epilator.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:33

Heb met veel gelach dit topic gelezen. Heb nogal een oorlog de laatste tijd met het gebied down under :+ Te veel ingegroeide haartjes. Dus de epilator van mam uitgeprobeerd en bikinilijn is super tot nu toe! Veel sneller dat met een pincet en de pijn viel ook mee, de rest wil ik ook doen maar dat doe ik in etappes aangezien dat veel meer pijn doet.. Been ook geprobeerd (lees 3 haartjes) aiaiai, niet mijn ding en oksels doe ik ook nog lekker met scheermesje. Merk wel dat eerst douchen en scrubben minder pijn doet.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:35

Berdien, ik krijg echt gewoon rillingen van je omschrijvingen :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:22

Volgens mij heb ik nou niet een goed beeld van wat de bikinilijn nou precies is. Mensen praten over 'buiten het bikinibroekje', maar daar is toch geen haar? Nouja hier en daar een verdwaalde haar, bedoelen jullie dat?

edit: al gegoogled.

Afbeelding

:')

Wist helemaal niet dat dat haargebied zo groot was. Zal bij mij dus ook wel bij het broekje uitsteken, maar ik heb altijd alles geschoren dus dat wist ik niet :+
Laatst bijgewerkt door Geryon op 27-06-14 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:25

Die pincet die bij het set zit is echt fantastisch voor verdwaalde haren op de rug van manlief }:0

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:26

De bikinilijn (ook wel bikinizonegenoemd) is de overgang van een bikinibroek of zwembroek naar de onbedekte huid. Omdat deschaamstreek meestal doorschaamhaar wordt bedekt kan dit tijdens het dragen van een bikini deels onbedekt blijven. Er zijn vrouwen (en mannen) die het onesthetisch vinden als (een deel van) hun schaamhaar publiekelijk zichtbaar is.Het ontharen van de bikinilijn onder vrouwen komt de laatste tientallen jaren vaak voor. De meest gebruikte ontharingsmethodes voor de bikinilijn zijn scheren, epileren, waxen of harsen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 23:28

MarianneW schreef:
De bikinilijn (ook wel bikinizonegenoemd) is de overgang van een bikinibroek of zwembroek naar de onbedekte huid. Omdat deschaamstreek meestal doorschaamhaar wordt bedekt kan dit tijdens het dragen van een bikini deels onbedekt blijven. Er zijn vrouwen (en mannen) die het onesthetisch vinden als (een deel van) hun schaamhaar publiekelijk zichtbaar is.Het ontharen van de bikinilijn onder vrouwen komt de laatste tientallen jaren vaak voor. De meest gebruikte ontharingsmethodes voor de bikinilijn zijn scheren, epileren, waxen of harsen.

Dankje :D

Het staat er alsof het sommige vrouwen zijn die dat vinden, maar volgens mij is het juist andersom :+

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 01:47

Geryon schreef:
Volgens mij heb ik nou niet een goed beeld van wat de bikinilijn nou precies is. Mensen praten over 'buiten het bikinibroekje', maar daar is toch geen haar? Nouja hier en daar een verdwaalde haar, bedoelen jullie dat?

[ Afbeelding ]

Wist helemaal niet dat dat haargebied zo groot was. Zal bij mij dus ook wel bij het broekje uitsteken, maar ik heb altijd alles geschoren dus dat wist ik niet :+

Zoveel haar kun je daar toch niet hebben? :o

of mag ik mezelf nu echt zo gelukkig prijzen?

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 08:53

Letitia1991 schreef:
Geryon schreef:

[ Afbeelding ]

Zoveel haar kun je daar toch niet hebben? :o

of mag ik mezelf nu echt zo gelukkig prijzen?

:j heel gelukkig..... -O-

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:27

Ik zou niet weten hoelang het kan worden, ik scheer het telkens weer af. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 10:38

Zoooooveel heb ik gelukkig ook niet. Ben ik dan toch minder 'yeti' als ik zelf altijd dacht? :')

Met bikinilijn bedoel ik over het algemeen het haar wat in de liezen groeit.
Dat haar wat half op je bil groeit, onderaan zoals op het plaatje, heb ik nog niet durven epileren. Hoe verder ik naar beneden ga hoe pijnlijker, dan kan ik wel janken... :P Dat scheer ik dus altijd.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:34

Ik heb ook echt wel haar buiten mijn slipje; normaal epileer ik die want ik ben bang dat het met scheren enkel meer yeti wordt :P Het zijn maar een paar haartjes, maar als ik al de rest geschoren heb, maar geen tijd had om te epileren, zie je ze natuurlijk gewoon wel, blergh. En tijdens examens durf ik het wel eens te vergeten/uit te stellen.

Mijn vriend maakt dan altijd de zeer charmante opmerking als ik in mijn ondergoed paradeer: "*wijst met vinger* haha, ik zie je miethaar"
Dat is meestal wel een goede motivatie om mezelf even een half uur te pijnigen :')

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:35

Och vriendjes zijn daar ook zo niet subtiel in.. 'Haha jij hebt echt overal haar he!' Ehhhhhh ja vent, jij ook.