[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:08

Ik lees weer mee

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:19

Op je borst vind ik geen handige plek, het is afleidend en als je ouder wordt gaat het hangen.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:19

lrtj_ schreef:
Op je borst vind ik geen handige plek, het is afleidend en als je ouder wordt gaat het hangen.

Dan gaat het toch hangen, dan is er toch niet veel meer aan.
Wat maakt het dan uit dat er nog wat tekeningetjes op staan denk ik dan? :=

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:29

Pelryo schreef:
@Austriatrick vind je het dan niet erg dat mensen juist naar je borst zullen staren? valt natuurlijk wel op :)

Ik loop dan ook niet met shirtjes die zo laag uitgesneden zijn, ben ik net een uhh :') dingetje.
T is gewoon voor mijzelf :j En hangen ach, worden de voetsporen ook wat groter joh

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:35

NeverGiveUp schreef:
lrtj_ schreef:

Dan gaat het toch hangen, dan is er toch niet veel meer aan.
Wat maakt het dan uit dat er nog wat tekeningetjes op staan denk ik dan? :=

Naja ik vind dat persoonlijk niet mooi. Gewoon met het hangen enz. Maja ieder zijn eigen keuze.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:42

Gewoon bh aandoen, ik ga ook nooit zonder bh of dergelijk vanwege mijn cupmaat.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:45

Maar ook als je altijd een bh aan hebt gaan ze op latere leeftijd hangen. Ook als je kinderen krijgt veranderd er veel aan je borsten.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:47

lrtj_ schreef:
Maar ook als je altijd een bh aan hebt gaan ze op latere leeftijd hangen. Ook als je kinderen krijgt veranderd er veel aan je borsten.

Hoef geen kinderen, misschien verandert dat nog meer nee danku :') Maargoed is mijn keus :j

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:53

Zo blijft het natuurlijk. Het maakt wat dat aangaat niks uit waar je je laat tatoeƫren. Want als je (veel) aankomt is ie nietmeer zoals ie was. Als je veel afvalt idem. En dan nog het hele kindertjes krijgen verhaal. Tsjah dat is danmaar zo. Daar word de betekenis niet minder van

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:55

Ik lees ook mee :)
Wil zelf al een paar jaar een op mijn voet maar ben nog jong zat en wilden zeker weten dat ik er achter bleef staan. Weet wat ik ongeveer wil, nog niet bij welke shop maar voorlopig eerst sparen

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 23:53

Op geen enkele plek blijft een tatt mooi. Alles zakt uit en gaat rimpelen. We worden er allemaal uiteindelijk niet knapper op iig!

En naar tieten mag gekeken worden toch? :D

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 00:05

het ging mij niet om het hangen hoor. dat gebeurt bij iedereen uiteindelijk. maar idd wat er gezegd word dat het afleidend is.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 07:33

lrtj_ schreef:

Ligt eraan wat je draagt :+
Ik heb een fjord op mijn borst.
En soms piept er bij bepaalde kleding een fjord uit me shirt :o
En gezien mijn leeftijd heeft die nu een verzakte achterhand :Y)
Draag ik een goede BH dat is het een keuringswaardige fjord hoor :j
En toch ben ik er al 25 jaar helemaal blij mee
En heb 2 kinders en na mijn bevalling en enorme borsten is gewoon weer in model terug gekeerd

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 07:40

mijn zus heeft 1 van haar tattoo's op de zijkant van haar buik, die ziet er zelfs na 3 zwangerschappen nog steeds netjes uit ;)

als je ouder wordt, wordt je huis sowieso losser/minder strak, dus dat zul je altijd zien, maar maakt het wat uit als je dan wel een tattoo hebt die jij wilt, op de plek waar je wilt en waar je mooie herinneringen aan hebt? Ze vertellen je levensverhaal, zelfs als ze niet meer zo strak zijn als toen ze ooit gezet werden...

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 10:17

Pelryo schreef:
het ging mij niet om het hangen hoor. dat gebeurt bij iedereen uiteindelijk. maar idd wat er gezegd word dat het afleidend is.

Afleidend voor wie? :p het is toch niet erg als mensen naar je borsten staren? Dat maakt hen niet vies en jou ook niet. borsten zijn mooi, daar mag met of zonder tattoo toch best naar gekeken worden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:11

alles zakt uit en verrimpeld. Of die rimpels nu een kleurtje hebben of niet maakt toch ook niet uit.
Ik heb mijn tattoo ook op mijn flank. Nu komen er hier wel geen kinderen maar alsnog. :)
Zijn andermans zaken niet imo. Je kan de plek niet mooi vinden maar om dan te blijven drammen over uitzakken enz.. (ja ik vind je een beetje drammen, is misschien niet de bedoeling) is ook weer zo iets..

ik had zelfs een dokter in het ziekenhuis die daarover begon (niet tegen mij, in hun "kamertje" maar ik hoor, helaas voor hem, nogal goed). Dat ik daar binnen kwam met buikkrampen maar wel helemaal vol stond met tattoo en piercings en dat het vast komedie zou zijn. :x En als ik dan zwanger werd -dat mag ik niet eens meer l*l, lees mijn dossier- dan zou dat hele ding gaan uitrekken enz.
Bah ik heb zo'n spijt dat ik de beste man zijn naam niet meer weet want anders zou ik nu in staat zijn om naar hem toe te gaan met de verslagen van het afgelopen jaar. Als die kl**tzak had gedaan wat ie moest doen, hadden ze veel sneller de oorzaak gevonden en was het wellicht niet zo ver gekomen als het nu is gekomen. :x

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:15

Esmeralda schreef:
Ligt eraan wat je draagt :+
Ik heb een fjord op mijn borst.
En soms piept er bij bepaalde kleding een fjord uit me shirt :o
En gezien mijn leeftijd heeft die nu een verzakte achterhand :Y)
Draag ik een goede BH dat is het een keuringswaardige fjord hoor :j
En toch ben ik er al 25 jaar helemaal blij mee
En heb 2 kinders en na mijn bevalling en enorme borsten is gewoon weer in model terug gekeerd

_O- geweldig die omschrijving :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:16

Ja ik moest er ook om lachen :')

Ik mag gratis mijn zwaluwtjes komen bijwerken in amsterdam, terwijl het 2 jaar geleden gezet is.
Heel klantvriendelijk :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:17

Serieus? Wat een idiote dokter...

Discussie over hangend of niet laat ik even aan me voorbij gaan :').
Staan ze nog voor bepaalde paarden in je leven, of was het gewoon een random iets?
Vind het zelf jammer dat ze zo "simpel" zijn, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:19

Jep. Ik krijg wel vaker "opmerkingen" (de ene keer bewonderend, de andere keer nieuwsgierig en ja, ook wel eens een dokter die zijn hoofd schud -mijn piercings willen nog wel eens in de weg zitten bij het luisteren met de stethoscoop :') -) maar zoals die dokter .. Nee dat had ik nog nooit mee gemaakt en sinds ook nooit meer mee gemaakt. En de beste man heeft gewoon ordinair zijn werk ook niet gedaan. :x Als ie zo doet, maar hij had gedaan wat ie moest doen had het me nog niet kunnen boeien..

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:32

Wow, dat vind ik ook wel heftig hoor Ayasha.
Een mening hebben mag, maar dit gaat wel een beetje ver...

Verder laat ik de discussie over hangen of niet hangen aan me voorbijgaan.
Als je er blij mee bent, helemaal prima! :D Jij moet ermee rondlopen toch.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:43

Yv_ schreef:
Serieus? Wat een idiote dokter...

Discussie over hangend of niet laat ik even aan me voorbij gaan :').
Staan ze nog voor bepaalde paarden in je leven, of was het gewoon een random iets?
Vind het zelf jammer dat ze zo "simpel" zijn, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak.

Elk 'hoefje' staat voor een belangrijk punt in mijn leven. Ik wou ze graag simpel hebben omdat ik ze op een plek wou waar het simpele mooi zou zijn. Mijn paard heeft nog nooit geen ijzers gehad of iets, ben daar ook geen voorstander van, en 6 hoefjes met ijzer zou echt teveel van het goede worden. Het past gewoon erg goed bij mij zegmaar :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:59

Ik zei toch ook ieder zijn eigen keuze ;)
Ik zou het persoonlijk niet doen. Ik wilde ook iets daar maar mijn artist rade het toen ook af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:00

xSlvna schreef:
Vandaag gezwommen en in de zon gelegen, constant gesmeert met factor 50 en bephanten en zo veel mogelijk droog en in de schaduw houden.

Over 1 letter lijkt wel littekenweefsel.

Zwemmen met herstellende tatoeages is ook een grote afrader omdat de boel kan gaan ontsteken. Je zwemt immers met een wond, daarbij is smeren met F50 op een ' verse wond' ook gevaarlijk. Ook al zijn de korsten eraf, de huid is nog ontzettend kwetsbaar.

nate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:18

Vanmiddag laat ik wat zwarte lijnen bijwerken van mijn tattoo, geld het dan nog 6 weken niet zwemmen, sauna, zonnen. Of totdat de korsten eraf zijn?