Ik droom echt heel raar de laatste weken. vannacht gedroomd dat Propje dood was, werd gewoon huilend wakker... hoop dat het snel volgende week is, dan kunnen we weer even gluren
Hoe is het hier? Iedereen al in kerststemming? En nog leuke plannen?
Schijnt erbij te horen dat heftiger dromen of niet? In jouw geval snap ik ook gezien je vorige ervaring dat er toch zo'n stemmetje in je achterhoofd blijft zit dat zegt als het maar goed blijft gaan.
Hier alles rustig. Even aan het genieten van geen ziekenhuisperikelen. Vanavond genieten van onze pleegzoon en het kerstdiner. Meneer wil er op zijn paasbest (nou ja kerstbest...) bijlopen, ijdeltuit is het! Dus ik werk vandaag tot een uur of 16.00u en dan ga ik richting huis om een overhemd te strijken en zijn rode kerststropdas (dat wil hij echt serieus zelf van mij hoeft die poppenkast niet haha) fixen want die had hij gesloopt.
Ja hoort erbij. Heb al veel meer rare dingen gedroomd Dat ik samenwoonde met AL mijn exen (3), van mijn man geen spoor te bekennen, dus ja, op zich.... Komt door de hormonen. Schijnt de hele zwangerschap te blijven.
Hoop gewoon dat ik het een beetje los kan laten, want dit levert een hoop spanning op. We zijn al zo'n stuk verder dan vorige keer en alles ziet er goed uit.
Gisteren weer dagcurve bloedsuiker wezen prikken en alle de drie de waardes waren goed ik helemaal blij. Dieet slaat aan Morgen weer controle.
Lekker even niks! Hahaha! lachen toch dat hij helemaal op chic wil. vind dat wel cute. Ben heel benieuwd hoe hij het krijgt vanavond
Fijn dat alle waardes goed zijn! Lekker zo doorgaan dus en dan blijft de boel hopelijk onder controle. Fijn hoor .
Hier wordt het een groot feest hoor vanavond. Eerst mogen we een geweldig kerstconcert aanhoren op het schoolplein onder het genot van een bekertje glühwein en daarna mogen ze hun klas laten zien. Het eten wordt dan op tafels in de aula gezet. Alle groepen kunnen dus van elkaars meegebrachte eten eten, dat vind ik wel leuk van deze school. En dan mogen ze allemaal in een schitterend versierde gymzaal aan het eten. Ook weer met de hele school bij elkaar. Er gezellig ieder jaar. Dus dat komt helemaal goed!
CrazyCat
Geplaatst: 17-12-15 12:57
De enge dromen had ik vooral in het begin. Inderdaad badend in het bloed wakker worden etc. Nu heb ik vooral nog vreemde dromen. Inderdaad alle exen komen voorbij (zo vaag want mijn man en ik zijn al 20 jaar samen hahaha). Ik had er de eerste 10 weken echt last van dat ik wakker werd, daarna werd het minder.
Klinkt super leuk Lennox! Zeker dat ze het met de hele school doen heel veel plezier vanavond!
Badend in het zweet hoop ik CC In het bloed zou niet goed zijn.
Heb ook enorme last van duizelingen, maar dat schijnt ook normaal te zijn. Sta af en toe te zwaaien op mn benen, echt bizar... Zou het liefst in mn bed blijven liggen
CrazyCat
Geplaatst: 17-12-15 13:07
Spullen schreef:
Badend in het zweet hoop ik CC In het bloed zou niet goed zijn.
Is wel een kromme zin geworden inderdaad. Ik werd dan badend in het zweet wakker omdat ik in mijn droom badend in het bloed wakker werd. En dan duurde het echt even voor ik door had dat het niet echt was.
Ook kwam ik een keeer in rellen terecht en werd door een paar kerels als levend schild gebruikt en maar roepen nee niet doen ik ben zwanger....iek.
Ja is normaal... Maar vind het wel vervelend, want echt lekker slapen doe ik niet meer Ben al zo moe en dan ook nog eens niet lekker slapen... Maar ja, we doen het er maar mee...
Die dromen heb ik altijd al haha. Ben dan benieuwd of t erger wordt haha. Ik ga eind januari weer naar ziekenhuis, afspraak staat ingepland nou ja ik sta iig op de lijst als ik 2 dag van menstruatie ben dan mag ik bellen
Ja inderdaad was ook geen plek in ziekenhuis. Rond de 25-30. Dan is het iui poging 5.
Spullen
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-15 07:49
Morgen dames!
Hoe is t? Iedereen nog aan het werk of lekker vakantie?
SP, duimen gaan weer hard voor je draaien eind januari
Hier morgen de magische 12 weken grens we hebben afgelopen vrijdag voor het eerst het hartje horen kloppen. Dat was echt bijzonder. Voor de kerst nog 1 echo. Spannend
wat vreselijk al dat dromen Ik hoop dat het snel stopt voor jullie.
Ik werk nog t/m donderdag daarna wel lekker vrij en 4 januari weer beginnen. Helaas ligt mijn zusje in het ziekenhuis en het ziet er nog niet naar uit dat ze met kerst thuis is. Vorig jaar ook al met kerst Eerste kerstdag bij mijn schoonouders en ik denk 2e bij mijn ouders en dat we dan naar het ziekenhuis gaan.
Ik had graag goed kerstnieuws gehad, maar helaas was onze combinatietest niet goed. De echo was super, alles was goed qua formaat, alleen de bloedwaardes niet. Omdat ik 3 dagen verder ben dan ze dachten moeten die herberekent worden en duikt onze uitslag onder de 1:200 kans op down. Dus we moeten volgende week naar het ziekenhuis om verdere tests te laten doen. Ik ben echt enorm uit het veld geslagen, maar realiseer me ook dat 1:200 0,5% kans is op Down en dus 99,5% kans op een gezond kindje. Toch had ik gehoopt dat we na deze echo eindelijk konden gaan genieten en ons minder zorgen hoefden te maken. Maar niks is minder waar.
Alsnog voor alle dames hele fijne dagen en een vruchtbaar 2016
CrazyCat
Geplaatst: 25-12-15 14:34
Jeetje wat een domper, maar goed het is maar een kansberekening natuurlijk. Ga je de nipt test laten doen of punctie/vlokkentest?
Oh wat spannend Spullen! Inderdaad de kans is het grootst dat het wel goed is, maar laten checken is nooit verkeerd.
Wij hadden ook zo'n verhoogde kans nav de bloedtest, maar wij wilden geen vruchtwaterpunctie laten doen. Alle metingen waren verder goed (wel extra echo's gehad ivm medische toestand), en we wilden het risico niet nemen. Dochter is helemaal gezond geboren in april