Hoe gaat het nu in de klas Eskegirl?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannahaapje schreef:En dat met je handen. Heb je dat ook bijv met tandenpoetsen, schrijven, haar borstelen, deur openen en zo?
.
Safiera schreef:Anders maak je er toch een relaxte training van Hannah? Ga iets leuks doen, dat paardje beweging heeft is toch het belangrijkste? Een uurtje 8-jes en slangenvoltes rijden vind ik altijd erg relaxed, puur tempocontrole vragen en op nette stelling letten, verder niks. En pony wordt er erg los vanOf doe een galoptraining, ook altijd leuk. Vooral het aanspringen in galop is een zware oefening voor je paard. Dus dan spring ik wel 10, 20 keer aan op elke hand
Fennadev schreef:Wie van jullie moet ook pleidooi houden voor de klas op school?
Daardoor raak ik helemaal in de stress, want ik moet het voor mijn examen. Ik doe momenteel VWO en zit in de 6de klas. Maar dan moet je een pleidooi houden voor de klas en de klas overtuigen van je standpunt. Ik val echt zowat flauw van de zenuwen iedere keer.
Ik moet binnenkort voor het eerst in een groep samen paardrijden, ook spannend. Ik zit nog niet zolang op paardrijden, net een jaar.
Fennadev schreef:Ik hoop echt dat ie morgen beter gaat zonder dat ik een middeltje in hoef te nemen. Heb 't niet zo op pilletjes, maar wel op homeopathisch zoals mijn melatoninepilletjes.
@hanna, ik heb of dat alles er te snel uitkomt of er komt echt niks uit. Echt het enigste wat ik ooit tegen de jongen waarop ik verliefd ben heb gezegd is 'Huh?'.