Die 2e en 4e vind ik wel leuk, die andere zou ik zelf niet gebruiken. Bij die 3e heb ik het idee dat je maanzaad op je nagels hebt gedaan
Zo mijn nagels maar weer eens goed onder handen nemen, ik heb ze een beetje verwaarloosd.. Ik heb trouwens de laatste tijd als ik nagellak op doe dat ik last heb van bobbeltjes, ik denk luchtbelletjes ofzo, al kan ik ze niet indrukken. Hoe kan ik dat voorkomen? Mijn nagels zijn vetvrij en gewassen (en goed gedroogd) voor ik nieuwe nagellak opdoe en ik werk altijd met basecoat, 2 lagen lak en topcoat. Maar het maakt niet uit welk merk ik opsmeer. Al heb ik er bij Rimmel beduidend minder last van dan bij Catrice en Hema.
Laat je de lagen tussendoor wel goed drogen? Dus je base helemaal droog voor de eerste laag lak en de lagen lak ook droog voor de volgende laag er op gaat?
Als ze nog nat zijn, kan dat ook wel voor bubbeltjes zorgen.
heb nu middenslag enveloppen daar passen er volgens mij 6 in, in een grote enveloppe moet meer kunnen
Ekeif96
Geplaatst: 12-05-13 15:57
Ik ga vanacht naar Londen toe Dus heb mijn nagels ook even in de juiste stemming gemaakt (op foto had ik er geen top coat opzitten, dus ze glimmen nu nog wat meer)
Edit; op mijn duimen staat trouwens de vlag van Engeland En dan staan er op elke vinger 2 letters, dus LO ND EN en de overige vinger 2013
Mwah, flesjes vind ik prima, kwastjes vind ik fijn, prijs/kwaliteit verhouding vind ik ook prima. Maarja, ik sta natuurlijk achter het produkt, anders zou ik het niet verkopen